|
שלום (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| VelenZ |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
ברוך הבא גבר גבר!!
תהנה פה תעשה שטויות העיקר תחרוש על הפורום ותתרום
ויש מצב אני מכיר אותך?
היית באחת המסיבות האלה במושב.. שהיה איזה די ג'יי.. אומרים הוא אחד הטובים.. אחד קוריאם לו שירן טל
שמעת עליו?
:D ;) |
אני מכיר אותך , לאדע אם את מכיר אותי אבל יש מצב ;] |
|
|
| Eitan E |
מהטרד הזה אני יכול לפקפק בחלק מנטיותם המיניות של חלק מהאנשים בפורום
בסוף תגיעו למצב שתרצו לזיין את טייסטו ולא את הכוסית שבאווטר
חלאס ללקק לטייסטו את הבייצים הוא לא מבין עברית
מי שמזכיר עוד פעם שטייסטו הוא מלך
אני משלשל לו על הצורה
קפיש:whip: |
|
|
| warpedd_ |
שלום אחי
קוראים לי תומר
תהנה מהשהייה
שחר ואוריגין
חבר'ה קצת נסחפתם
אתם נשמעים כמו מעריצוץ של היי פייב (לשעבר* |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך הבא
אני אליאור
תעשה חיים |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by warpedd_
שחר ואוריגין
חבר'ה קצת נסחפתם
אתם נשמעים כמו מעריצוץ של היי פייב (לשעבר* |
יש לי שם יפיל
והוא איגור.. אבל אתה יכול לקרוא לי איגור התקליטן
זכויות יוצרים..."שירן" חחחח |
|
|
| DjChook |
איפה אתם הייתם שאמיר עזב ? הא ?איפהההההה
קיצר אני המוד. אז תמצוץ לי ויהיה בסדר
:eek: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Origin
יש לי שם יפיל
והוא איגור.. אבל אתה יכול לקרוא לי איגור התקליטן
זכויות יוצרים..."שירן" חחחח |
חחח מעתיקן:D |
|
|
| luckystrike |
סורי על האיחור ...
ברוך בואך אחי !
:) |
|
|
| princess cc |
אהלן אהלן רן
וולקאם
ח'ברה אפשר שאלה? למה אותי לא קיבלתם בכזו התלהבות? מממממ
זה בגלל שאני אישה? או אולי בגלל שלא באתי עם שגב?
סמעק איזה חוסר כבוד! ככה מתנהגים לנסיכה בימינו..?
אגב טיאסטו... אולי אני לא מחדשת לכם פה אבל מצאתי הופעות לייב בווינאפ און ליין, [עם וידאו] אין לי שמץ איך הגעתי לשם, לחצתי בטעות והגעתי, בקיצר לא יודעת מה איתכם אבל אני ממש התלהבתי! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
ח'ברה אפשר שאלה? למה אותי לא קיבלתם בכזו התלהבות? מממממ
זה בגלל שאני אישה? או אולי בגלל שלא באתי עם שגב?
סמעק איזה חוסר כבוד! ככה מתנהגים לנסיכה בימינו..?
אגב טיאסטו... אולי אני לא מחדשת לכם פה אבל מצאתי הופעות לייב בווינאפ און ליין, [עם וידאו] אין לי שמץ איך הגעתי לשם, לחצתי בטעות והגעתי, בקיצר לא יודעת מה איתכם אבל אני ממש התלהבתי! |
אמממ... נראה לי אני יודע למה לא התלהבו
1. כי את נשואה והחרמנים בלי החיים לא יכולים לעשות איתך סייברים...
2. כי את לא אחת מכמה אומללות שיש\היו פה ותסכימי לחרמן את הבנים פה בשביל שיאהבו אותך
3. בתכלס כן מתלהבים ממך כי סוףסוף בת נורמאלית :)
בקיצור...אוהבים אותך פה !
ואם את אוהבת את טייסטו זה רק תורם...:) |
|
|
|
|