|
3G (eller UMTS eller tom WCDMA om man ska va riktigt nördig) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
ska jag vara riktigt ärlig så väntar jag fortfarande på NeoNode :(
|
Visst, den var snygg när man först såg bilder på den för ett antal år sedan. Men ärligt talat, den innehåller ingen intressant teknik längre, och jag tror inte heller den kommer bli någon hit. Den kom för sent helt enkelt. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by reveal
Visst, den var snygg när man först såg bilder på den för ett antal år sedan. Men ärligt talat, den innehåller ingen intressant teknik längre, och jag tror inte heller den kommer bli någon hit. Den kom för sent helt enkelt. |
psst.. den har inte kommit ÄN! |
|
|
| reveal |
| Vet, men när den kommer så kom den för sent :) |
|
|
| St_Andrew |
| nästa tlf jag köper blir garanterat en 3g :) fast tre verkar suga hårt, så det blir nog vodafone eller telia :) |
|
|
| reveal |
| Och idag slog jag till :D :D :D Sån jävla cool liten leksak :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Och idag slog jag till :D :D :D Sån jävla cool liten leksak :p |
vilken slog du till på? :D |
|
|
| reveal |
| Blev en NEC e616V ;) |
|
|
| reveal |
| Körde just mitt första videosamtal :D |
|
|
| jofawe |
till vem då?
jag körde mitt första i maj förra året.. det var rätt dålig kvalite |
|
|
| OracaZ |
| Jag är riktigt nöjd med min 3G-pryl =).. det som suger är batteritiden.. men ska man bort över dagen så tar man med sig ett extra batteri (man får 2st när man köper).. jag la in ssh-klient igår på mobilen..och jag kan säga :D :D :D :D :D visst kan man kolla nyheter o sånt.. kolla filmer.. men det är både dyrt och onödigt.. ska jag se film så gör jag det på TVn/Bio/Datorn/i skyltfönstret .. inte på min liten mobildisplay.. men jag ringer jävligt billigt.. o snygg telefon =).. jag är nöjd |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
till vem då?
|
:stongue: :stongue: :stongue:
Till Marcus, känner du honom? :p |
|
|
|
|