return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
3G (eller UMTS eller tom WCDMA om man ska va riktigt nördig) (pg. 6)
View this Thread in Original format
Nyx
quote:
Originally posted by jofawe
era jävlar!
nu har jag bestämt mig... när Ericson släpper sin 3G så skaffar jag det.
Då säger jag upp mitt Vodafon jag har haft i 7 år..


Den har släppts för länge sen..känn på den innan du köper den..tjockleken är inte allt för upphetsande :nervous:

quote:
Originally posted by reveal
Hur gör man?

Jag hörde på 3 angående SE Z1010 (som för övrigt redan finns att köpa hos Telia), men den skulle kosta 4000 kr plus 150 kr extra varje månad, det ville jag inte betala...


1.Tryck på internetknappen (ovanför on/off)
2. tryck på ...-knappen
3. välj inställningar (längst ner)
4. skärminställningar
5. bocka av rutorna Bilder och Animeringar.

ang. Z1010 så tycker jag att den är alldeles för tjock och inte lika snygg som e616. Då hade jag hellre väntat på Samsung Z105.


quote:
Originally posted by reveal
Så där, då har man lagt in den på telefonen (filmen alltså) :D :p


Kan du lägga upp den? :gsmile:

quote:
Originally posted by Smekbar
kommer ju snart batterier till e616V som ger 277h standby, de skulle egentligen kommit med e616V så som jag förstått det, men 3 va tvungna att testa dem för att CE-märka dem... man ska dock redan kunna köpa dem på ebay o sånt.. :) (källa: nån nisse på www.generation3.se)


du menar högkapacitetsbatteriet? enligt säljaren som jag snackade med i stan så är det inte säkert ifall tre kommer att sälja det..som du skrev så håller de fortfarande på att testa det..jag har inte hittat nåt på ebay ännu.

Jag hittade en säljare som sålde minneskort på ebay dock. Han försökte locka med att fylla kortet med porr utan extra kostnad. :rolleyes:
reveal
quote:
Originally posted by Nyx
Kan du lägga upp den? :gsmile:



Högerklick, spara som...
Smekbar
nyx, posta gärna länkar till de där programmen du dillade om innan, alltså för att klippa i midifiler och konvertera videofiler o sånt... finns det förresten nått bra program för att batcha en omkodning av filer från mp3 till wma, hade varit mycket praktiskt sen när man ska börja använda mp3spelaren i mobilen lite mer seriöst... (om den nu duger till det...)
cviper
quote:
Originally posted by Smekbar
nyx, posta gärna länkar till de där programmen du dillade om innan, alltså för att klippa i midifiler och konvertera videofiler o sånt... finns det förresten nått bra program för att batcha en omkodning av filer från mp3 till wma, hade varit mycket praktiskt sen när man ska börja använda mp3spelaren i mobilen lite mer seriöst... (om den nu duger till det...)


Nokias Multimedia Converter brukar funka fint för att konvertera video till 3gp formatet.
reveal
quote:
Originally posted by cviper
Nokias Multimedia Converter brukar funka fint för att konvertera video till 3gp formatet.


Japp, det var det som jag använde när jag gjorde Haiducii.3gp :p
Nyx
quote:
Originally posted by reveal
Högerklick, spara som...


tackar..ljudkvaliten var halvtaskig dock :rolleyes:

fet lina btw..tankade ner i maximal hastighet ;)

quote:
Originally posted by Smekbar
nyx, posta gärna länkar till de där programmen du dillade om innan, alltså för att klippa i midifiler och konvertera videofiler o sånt... finns det förresten nått bra program för att batcha en omkodning av filer från mp3 till wma, hade varit mycket praktiskt sen när man ska börja använda mp3spelaren i mobilen lite mer seriöst... (om den nu duger till det...)


kommer inte ihåg var jag tankade ner midiklipparprogrammet..jag kan lägga upp det sen dock..

för videokonvertering kör jag med windows media converter som finns gratis att hämta här.. det finns andra alternativ som man kan skaffa illegalt på dc också..x video converter t.ex.

för att göra om mp3/wav/ogg till wma så är db poweramp det bästa verktyget.
reveal
Denna är riktigt trevlig :D
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp...m=pp1&pid=10205
reveal
quote:
Originally posted by jofawe
psst.. den har inte kommit ÄN!


Nu har den ;)
Nå, ska du köpa en N1 då?
jofawe
quote:
Originally posted by reveal
Nu har den ;)
Nå, ska du köpa en N1 då?



jag vet.. jag har spanat in den, men vettitusan om den är värd 4500kr.
Jag tänkte faktist satsa på en UTMS härnäst, som en Samsung z105 .. den är ju liten och lätt iallafall :P
reveal
quote:
Originally posted by jofawe
jag vet.. jag har spanat in den, men vettitusan om den är värd 4500kr.
Jag tänkte faktist satsa på en UTMS härnäst, som en Samsung z105 .. den är ju liten och lätt iallafall :P


Vad har den för specifikationer?
Kolla annars upp LG 8120!

jofawe
quote:
Originally posted by reveal
Vad har den för specifikationer?
Kolla annars upp LG 8120!



z105 specs

z105 info
reveal
quote:
Originally posted by jofawe
z105 specs

z105 info


Dåliga "multimedia-funktioner" om den bara klarar 3GP-filmer och inte ens tar mp3... Saknar dessutom Bluetooth, IR och GPS, samt möjlighet att bygga ut minnet. Personligen hade jag nog inte valt den modellen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement