return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
3G (eller UMTS eller tom WCDMA om man ska va riktigt nördig) (pg. 7)
View this Thread in Original format
Try
quote:
Originally posted by reveal
Saknar dessutom Bluetooth, IR och GPS


En telefon som saknar GPS?
jofawe
quote:
Originally posted by reveal
Dåliga "multimedia-funktioner" om den bara klarar 3GP-filmer och inte ens tar mp3... Saknar dessutom Bluetooth, IR och GPS, samt möjlighet att bygga ut minnet. Personligen hade jag nog inte valt den modellen...



ofan, såg inte att den saknade BT .. rackans ..
men den är liten, det är den :P

quote:
En telefon som saknar GPS?


ja, man ska tydligen inte bara kunna ringa med mobilen :P
Nyx
quote:
Originally posted by jofawe
jag vet.. jag har spanat in den, men vettitusan om den är värd 4500kr.
Jag tänkte faktist satsa på en UTMS härnäst, som en Samsung z105 .. den är ju liten och lätt iallafall :P


håller med reveal..jag hade väntat på nån annan..

denna t.ex.


  • 256K färger
  • 1.3 MP kamera med blixt
  • mp3
  • java
  • BT
  • 32 MB minne + MSD slot
  • snyggare och mer slimmad än Z1010


jag är dock nöjd med min e616V trots att jag laddar batteriet varje morgon..köpte ett 128mb minneskort på ebay så den är fullmatad med grejer :D
reveal
quote:
Originally posted by Nyx



Hehe, den man sitter med på jobbet :D (Och har gjort ett tag ;))
reveal
Tips till Nyx och eventuellt andra:

Jag var nere och uppdaterade firmwaren i min NEC e616V för ett par dagar sedan. De hade fått in utrustning för att uppdatera i butiken, så man var bara av med luren en timme. Det kostade inget, och "som tack" fick man 2 batteri (1100 mAh och 1800 mAh), samt en batteriladdare som förutom att ladda själva telefonen även kan ladda ett löst batteri. Alltid trevligt att få saker gratis :p
Nyx
quote:
Originally posted by reveal
Hehe, den man sitter med på jobbet :D (Och har gjort ett tag ;))


wtf :wtf:

hur kan du ha den nu? känner du nån developer eller nåt?

var nånstans uppdaterade du mobilen då? trebutik?

jag vill också ha gratis grejer ju :happy2:
reveal
quote:
Originally posted by Nyx
wtf :wtf:

hur kan du ha den nu? känner du nån developer eller nåt?


Tja... sitter själv med källkoden :D:D:D


quote:
var nånstans uppdaterade du mobilen då? trebutik?
jag vill också ha gratis grejer ju :happy2:


Jepp, i Tres butik här i Lund :)
Nyx
quote:
Originally posted by reveal
Tja... sitter själv med källkoden :D:D:D




Jepp, i Tres butik här i Lund :)


hmm..jobbar du på SE eller?

närmaste 3butik ligger ju i helsingborg :( ..jag får gå inom där nästa gång jag ska till ikea/väla då :)
reveal
quote:
Originally posted by Nyx
hmm..jobbar du på SE eller?


Jepp, började mitt exjobb där för en månad sen
Nyx
quote:
Originally posted by reveal
Jepp, började mitt exjobb där för en månad sen

ofan, schyst! då har du säkert en massa insiderinfo om deras kommande mobiler? ;)

reveal
quote:
Originally posted by Nyx
ofan, schyst! då har du säkert en massa insiderinfo om deras kommande mobiler? ;)


Vem vet, vem vet... ;)
Nyx
quote:
Originally posted by reveal
Vem vet, vem vet... ;)


har du kännt på s700? den verkar lovande :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement