return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
3G (eller UMTS eller tom WCDMA om man ska va riktigt nördig) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Smekbar
ja det e den, men den e käss... :) man kan inte bygga ut minnet på den, och det vill man kunna... dessutom har den den där jäkla antennen, och det är seriöst direkt osexigt.. :) kan säga att jag tyckte e616an verkade för stor i början, men har nu upptäckt att den nog inte är det, den är grymt skön att pilla med faktiskt.. :) har ringt lite nu med den också, dock endast till vanliga gsmnätet, men det är markant mycket bättre ljudkvalitet i den här än i min gamla mobil, vilken iofs var en nokia 3310...
jofawe
med tanke på att min 2G telefon jag har nu (Samsung s300m) är drygt 7cm lång och 4cm bred så är det ett direkt nerköp om jag skaffar en 3G lur :)
Nyx
quote:
Originally posted by Smekbar
weee nu har jag också en sån där NEC e616V, med 3fri 150 abonnemang... härligt.. det enda störiga e ju att täckningen hoppar mellan full och ingen och att 3g:et i den inte är aktiverat än, så de går inte att ringa.. :/ får hoppas de kommer igång snart.. än så länge har det dock blivit endast en omstart, skitbra :)


grattis till ett mycket bra köp och välkommen in i klubben! ;)

Jag har inte haft några som helst problem med min mobil än så länge. Stabil täckning och inga omstarter än så länge. :D

quote:
Originally posted by jofawe
jag tror nog att LGs nya är snäppet mindre =)

http://www.tre.se/templates/Mobile.aspx?id=1416


Något mindre, något fulare, antenn som sticker ut..hade fortfarande valt e616 framför den.

Det ska komma en 3 mobil från samsung så småningom som verkar ganska lovande dock. Z105 som bla kommer att ha en väldigt högupplöst skärm. Men också den med utstickande antenn.

Hade jag bott i Japan så hade jag lätt köpt NTT Docomo Foma F900i


quote:
Originally posted by jofawe
med tanke på att min 2G telefon jag har nu (Samsung s300m) är drygt 7cm lång och 4cm bred så är det ett direkt nerköp om jag skaffar en 3G lur :)


Storleksmässigt och standbytidsmässigt kanske men knappast om man ser till funktionerna. NECen är fullsmockad med helsköna funktioner.
Nyx
http://www.logoland.nu/



Sidan är anpassad till e616 och man kan lätt tanka ner ett stort urval av spel. Han som ligger bakom sidan har testat flera hundra spel och satt betyg på dem på sidan.

Jag har själv tankat ner några spel och än så länge så är caveman ett av mina favoritspel. Det är i fullscreen dessutom! :)

Tips: stäng av bildvisning på internet (på mobilen) för att dra ner kostnaderna och öka hastigheten på sidorna.
jofawe
era jävlar!
nu har jag bestämt mig... när Ericson släpper sin 3G så skaffar jag det.
Då säger jag upp mitt Vodafon jag har haft i 7 år..
mjz
japp, går också och väntar på sony... alla på jobbet fick nya 3g telefoner och abonnemang utom jag som sa nej... dom fick den där nokia telefonen som ser ut som en kantig hockeypuck... :toothless

verkar förresten va bitvis dålig täckning här iaf...
jofawe
quote:
Originally posted by mjz
verkar förresten va bitvis dålig täckning här iaf...


växjö verkar ha bra täckning =)
reveal
quote:
Originally posted by Nyx
Tips: stäng av bildvisning på internet (på mobilen) för att dra ner kostnaderna och öka hastigheten på sidorna.


Hur gör man?





quote:
Originally posted by jofawe
era jävlar!
nu har jag bestämt mig... när Ericson släpper sin 3G så skaffar jag det.
Då säger jag upp mitt Vodafon jag har haft i 7 år..


Jag hörde på 3 angående SE Z1010 (som för övrigt redan finns att köpa hos Telia), men den skulle kosta 4000 kr plus 150 kr extra varje månad, det ville jag inte betala...
mjz
åh fan, sist jag kollade stod det kommer snart på den... ser ju smått sexig ut iaf... :)
reveal
quote:
Originally posted by Dioxys
http://www.dj-networxx.org/m0sT/Rot....MOVED_BY_ADMIN

HAHAHA :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

Jag var nära på att rammla av stolen alltså :D Så jävla rolig!

den här grabben har varit med om ett dödsrejv för mkt ;):D




Så där, då har man lagt in den på telefonen (filmen alltså) :D :p

Dioxys
åhfan :D hehe, stackars telefonhögtalare :/

är jag den ända som lyckats undgå ens hålla i en 3G telefon?

har inte ens sett en in action.. bara 3reklamerna, men de måste ju vara så jävla efterarbetade :)
Smekbar
quote:
Originally posted by Nyx
Storleksmässigt och standbytidsmässigt kanske men knappast om man ser till funktionerna. NECen är fullsmockad med helsköna funktioner.

kommer ju snart batterier till e616V som ger 277h standby, de skulle egentligen kommit med e616V så som jag förstått det, men 3 va tvungna att testa dem för att CE-märka dem... man ska dock redan kunna köpa dem på ebay o sånt.. :) (källa: nån nisse på www.generation3.se)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement