return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
רועי פלינר - התקליטן הנערץ (pg. 2)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
הביא לו הלם לפנים!!!
ראסמי אחלה בן אדם מי שכתב את זה
כל הכבוד לו על זה שהוא אומר דברים שכבר ממזמן היו צריכים להגיד
Flotser
quote:
Originally posted by yahel222
תשמעו אל תזיינו תשכל
באמת מכריחים אותו לנגן את זה
וזה לא שאם הוא פתאום ביום שבת ינגן סט של סטיב לאולר אז כולם יתלהבו
פשוט חיילים זה מה שהם אוהבים ובגלל זה כל מסיבת חיילים זאת המוזיקה
לא רק בטיאלוי גם בכל המקומות בשרון וכל המסיבות חיילים בכלל
כי זה מה שאוהבים זה שיש פה 15 חיילים שאוהבים משהו אחר זה לא אומר שום דבר
זה מה שחיילים אוהבים ובגלל זה זה מה ששמים

שהיה דון דיאבלו בטיאלוי ואלה היה מפוצץ בהתחלה איך שהוא עלה התרוקן
כי לא מכירים את זה בכלל
ואם היה בא סטיב לאולר מישהו היה נשאר
איפה כולםפ היו בורחים
אין מה לעשות תשלימו עם זה שתצטרכו לחכות קצת שתהיו בני 23-24


עובדה אבל שיש די ג'ייז מצליחים שמנגנים גם חומר איכותי,

התרבות בארץ מסריחה,
ברור שהוא לא אשם בזה וגם לא ה
MTV
זה החינוך פה או הלא יודע מה
הנוער שגודל פה הוא מוזר מה לעשות
קחו לדוגמא את שיגעון המורדים שקיים רק בארץ כמו שהבנתי
:wtf:
לואיסיאנהההה רררר :wtf: :wtf:
Eitan E
מישהו יכול לפרסם את הלינק המדוייק שבלילה כי לא מצאתי

גם לי מגיע לצחוק קצת

;)
Shahar
quote:
Originally posted by Eitan E
מישהו יכול לפרסם את הלינק המדוייק שבלילה כי לא מצאתי

גם לי מגיע לצחוק קצת

;)


ע"מ 221-222
אאחד מהם
תחפש תכינוי של פלינר שם.....

quote:
Originally posted by yahel222
כן אתה צודק אמטיוי אשם
צריך לסגור את הערוץ
בונא יא דפוק כל העולם יש אמטיוי ובכל העולםפ זה מה ששומעים ברדיו
ואתה שלא אוהב את זה אתה מיעוט כ"כ קטן שלאף אחד לא אכפת
אז בגלל חייל אחד לא ישנו את כולם
גם אם עכשיו יפתחו בארץ תחנה כמו איי די אנ טי
היא לא תלך טוב כי זו פשוט לא כזו מדינה


זה לא שרק הוא אוהב
אנשים אוהבים מה שנחרש באמטיוי וברדיו
קח לדוגמא את
as the rush comes
אף אחד לא יגיד שזה טראק חובבני או דאנס או חרא...
זה איכותי ומושלם...
לפני 3 חודש - אף אחד לא ידע מזה...
עד שהקליפ התחיל לרוץ באמטיוי ואנשים נדלקו על זה והיום במלא מסיבות נוער מנגנים אותו בין החרא של גבי וגאס..
זה רק מוכיח שאנשים כן יכולים לאהוב את זה...זה לא שהאנשים בארץ לא יאהבו בחיים טראנס
אם הם יהיו גלויים לזה הם כן יתמכרו לזה ויאהבו את זה...
אותו דבר עם לונלינס...
עד שהוא הגיע לאמטיוי אף אחד לא ידע עליו אבל איך שהוא הגיע לשם אנשים התחילו לאהוב אותו, כי שמעו אותו ונפתחו לסיגנון הזה...זה שתי דוגמאות שמוכיחות שאנשים כן יכולים לאהוב את הסגנון ושהפורום הזה לא של איזה אנשים מוזרים שהמציאו סיגנון שקוראים לו טראנס ואף אחד בעולם לא מכיר....אלא כל אחד יכול לאהוב את זה אם הוא יחשף לזה..
AnthemFreak
וואלה לא ראיתי תתרד הזה עד עכשיו
לפני כמה זמן היתה מסיבה בסטודיו.. ואני עליתי לתקלט אחריו

כן כן... רועי פלינר חימם אותי:eyes:
חחחח סתם סתם פדיחות
קיצור ממה ששמעתי שהוא תקלט
הוא תקלט כזה דאנסס מגעילל כזהה
אבל מההה מגעילל
הוא מנגן לפעמים ככה לפעמים ככה
מה שנקרא להיטים נכון.. אבל לא בסט אחד
יענו אז הוא ניגן רק שירי דאנס כאלה +
we come 1
+
צ'יקוומילה
וזה היה אחד הדברים הכי מגעיליםםםם
גם המיקסוס שלו לא משו.. יענו לא מסריחחח.. לא היה דיבולים או דברים כאלה אבל פשוט מאוד.. לפחות אם היה לו איזה מיקסיםם לפנייםם היה לי על מה להעריך אותו
אז קיצור.. הוא אפס.. אבל למי אכפתת
שינגן מה בא לו.. מסחרי? אז שיהיה מסחרי
מה שבאמת מוזר זה איך נהיה לו שם... בטח בגלל שיש לו קשרים

ועוד משו אחרון.. אני חייב להגיד שהוא הבן אדם הכי מכוער שיש
חחח יענו הוא מזההההההההה חנוןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מזה לא מתאים לו להיות די ג'י
KosmiK-G8
גונו גראנט
פרי קורסטן
טיאסטו
ארמין

כולם נראים כמו ילדים טובים ...
לא חנונים כמו פלינר אבל גם לא מלכי כיתה שכאלה...
מראה חיצוני לא קובע...


אהה ואיתן אם אתה רוצה באמת לצחוק
תלך לליין קילומבו של הטי אל וי ותשמע את פלינר מתקלט
באמא שלי צריך להוסיף סט שלו לצחוקיה
:)
Shahar
quote:
Originally posted by AnthemFreak
גם המיקסוס שלו לא משו.. יענו לא מסריחחח.. לא היה דיבולים או דברים כאלה אבל פשוט מאוד


קודם כל מסכים עם כל מה כתבת למעלה ואחרי זה..
גם בלילה כתבתי לו שהסטים שלו לא משתנים ונראה לי מוקלטים או שפשוט הוא לא משנה תסדר של הטראקים
גם במסיבות שאני שמעתי היה צינקוואמילה, ווי קאם וואן
fuel 2 fire
ועוד

בקיצור המיקסוס שלו חרא
אלוהים יודע למה אמרת שהוא לא מסריח
הוא סתם מכניס עושה בלאגן ומחליש תטראק שיוצא
זה לא נשמע כמו מיקס זה בלאגן
אני לא חושב אפילו שהוא מאזן תמהירויות
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Shahar
קודם כל מסכים עם כל מה כתבת למעלה ואחרי זה..
גם בלילה כתבתי לו שהסטים שלו לא משתנים ונראה לי מוקלטים או שפשוט הוא לא משנה תסדר של הטראקים
גם במסיבות שאני שמעתי היה צינקוואמילה, ווי קאם וואן
fuel 2 fire
ועוד

בקיצור המיקסוס שלו חרא
אלוהים יודע למה אמרת שהוא לא מסריח
הוא סתם מכניס עושה בלאגן ומחליש תטראק שיוצא
זה לא נשמע כמו מיקס זה בלאגן
אני לא חושב אפילו שהוא מאזן תמהירויות

וואלה יש מצב לא שמתי לב אחי...
ממה שאני זוכר זה היה די רגיל
או שבמחשבה שניה אני לא זוכר:D
Segev
דוגרי לא קראתי כלום ממה שרשמתם חח למי יש כוח
אבל כן קראתי את התגובה הראשונה של אילן
קיצר אני רק רוצה להגיד משהו אחד
הוא סתם הומו!!!
והיחיד בארץ שאני תופס ממנו זה רוברט גיטלמן
כי מגיע לו!!!
אהה וקובי ;)

מי שלא אמרתי אותו שלא יעלב :D
warpedd_
רק בשביל לחזק את הדברים
אתמול היה קילומבו בשפיים
אקיצר השקיעו במקום הביאו תפאורה של מצריים היה די נחמד
אבל מצד שני הביאו את פלינר האפס הזה (שבאמת נראה כמו דרדק)
והוא שם כלכך הרבה זבל ממש לפי מה שכתוב בלילה
ממש ביאס אותי באיזשהו שלב יצאתי החוצה
בכלל לא היו הרבה כוסיות ולא היה הרבה אלכוהול
בעעעעע

Vortex_SA
בונא מצאתם שעיר לעזזל הא?

מה נסגר, סבבה אז הוא מנגן מסחרי, אז הוא לא ממקסס משהו... מה זה משנה, יש אנשים שזה עושה להם טוב? אז סבבה, לכם זה לא עושה טוב, תצביעו ברגליים ואל תלכו למסיבות איתו, לא הבנתי למה חייבים לקטול ולהשמיץ... אה ואגב, יש גם אנשים שאומרים שטייסטו זה מסחרי ובלה בלה בלה... מישהו בכלל חושב על לרדת על טייסטו??? בדיוק... וזה לא שהקהל בארץ דפוק או משהו, זה בכל העולם, אנשים אוהבים את מה שהם רגילים מהבית מה לעשות... פתרון אחד זה לשים את מה שהם שומעים בבית, פתרון אחר זה להביא מוזיקה קטלנית שלא משנה אם היא חדשה להם הם יאהבו אותה... ומי שטוב בפתרון השני זה לדעתי הדיג'יים של פאנקי... הם פשוט מביאים דברים שהקהל לא מכיר (אני לא נחשב קהל... :) ) והקהל אוהב את זה... פלינר הוא דיג'יי מהפתרון הראשון... אז זהו... כל כך פשוט... זה שאין לו ביצים אני מסכים... אבל זה אופי של בן אדם... מה תבוא לבן אדם תתחיל לרדת עליו כי אין לו בטחון? קצת מטומטם לא?

אה ושלא תבינו אותי לא נכון... אני מסכים עם חלק מהדברים שנכתבו פשוט אני לא חושב שצריך ככה לעשות.... תהיו בני אדם קצת...
coby
quote:
Originally posted by Segev
דוגרי לא קראתי כלום ממה שרשמתם חח למי יש כוח
אבל כן קראתי את התגובה הראשונה של אילן
קיצר אני רק רוצה להגיד משהו אחד
הוא סתם הומו!!!
והיחיד בארץ שאני תופס ממנו זה רוברט גיטלמן
כי מגיע לו!!!
אהה וקובי ;)

מי שלא אמרתי אותו שלא יעלב :D


:happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement