return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
רועי פלינר - התקליטן הנערץ (pg. 5)
View this Thread in Original format
Sniper
שמח לשמוע שאתה כמוני..
אני חיי על מוזיקה
ואני ת'אחלס לא מגזים

מהבוקר שאני קם עם מוזיקה ועד הלילה שאני הולך לישון עם מוזיקת
שאנטי, ואחי ת'אמין לי שאני מת על מוזיקה.. פשוט חולה
לכל אירוע אני מקשר ת'מוזיקה, לכל מקום אני מקשר ת'מוזיקה
וכו' וכו'
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Vortex_SA
ומי שאמר שקל לתקלט תכף אני מכניס לו נוגרה... גם כן קל, לך אתה תעמוד מול הקהל של הטי אל וי אני רוצה לראות איך לא רועדות לך הרגליים...

דיברת עלי במקרה???
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sniper
שמח לשמוע שאתה כמוני..
אני חיי על מוזיקה
ואני ת'אחלס לא מגזים

מהבוקר שאני קם עם מוזיקה ועד הלילה שאני הולך לישון עם מוזיקת
שאנטי, ואחי ת'אמין לי שאני מת על מוזיקה.. פשוט חולה
לכל אירוע אני מקשר ת'מוזיקה, לכל מקום אני מקשר ת'מוזיקה
וכו' וכו'


אם לא היית מזכיר את המוזיקת שאנטי הייתי בטוח שאתה מדבר עלי...

:)
Vortex_SA
שחר תסכים איתי שיש הבדל בין להגיד לחבר הזה "תשפר פה תשפר שם, זה וזה נשמע לא מקצועי" מאשר להגיד " בונא אם זה מה שאתה מסוגל לעשות עדיף שלא תעשה בכלל..."... זה בערך ההבדל בין איך ההוא שכתב בלילה היה יכול להגיד מה שהוא רצה לבין איך שהוא אמר את זה במציאות... ושירן... וואללה אחי לא יודע אם התכוונתי אליך אני כבר לא זוכר... :)
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אם לא היית מזכיר את המוזיקת שאנטי הייתי בטוח שאתה מדבר עלי...

:)


הכי טוב שאנטי:]
idanhakia
חברה בואו תבינו משהו ....
לפי דעתי הדבר הולך להשתנות בקרוב בקרב המוזיקה
הקלאב טראנס יחזור בגדול
עכשיו המוזיקה השחורה בשיאה והיא הולכת רק לרדת ...
כמה אנשים אתם מכירים ששאלתם אותם "לאיפה אתה הולך היום ?" 1
ואז אמרו שואללה לא יודע "הכל אותו דבר,נמאס" 1
אתם מבינים
זה הולך רק לרדת . הבעיה התחילה שהדיי ג'ייס התחילו לשים מוזיקה מסחרית ופה התחילה הבעיה .
מרגילים את הקהל שלנו לחרא אז הם יאהבו חרא
אתה רוצה להגיד לי שאם היו שמים קלאב טראנס , אתה יודע מה קצת יותר קליל ומקפיץ אז זה לא היה טופס
זה היה טופס כמו גדול !
כי בתאכלס קלאב טראנס זאת מוזיקה אהובה בכל העולם ובתחלס זאת המוזיקה היחידה שאפשר להתפרק כמו שצריך !!!!
שחכתי כמובן גם פסי אבל הבנתם את העיניין
כי בתחלס אני לא יכול להתפרק ממסחרי וראפ .

אבל אל תדאגו זה רק ירד מעכשיו . כי לאנשים כבר נמאס כל שבוע ללכת למסיבה ולשמוע את אותה מוזיקה.

אההה ועוד משהו קטן , אתם חושבים שבארץ אלה שמתקלטים ראפ מתקלטים טוב חחחח
מתקלטים כמו חרא עם הרמה הכי חרא ששמעתי בחיים שלי
אני לא ישכח שהייתי באייה נאפה עם חברים אז במועודונים שם שמו גם מסחרי כזה עם הרבה ראפ
אבל הדיי גיי שם תותחים אחד אחד
דבר ראשון עובדים עם תקליטים . ראפ לתקלט עם דיסקים מי שמה על דבר כזה בחו"ל
איפה כל הסקרצ'ים ואיפה כל העברות המהירות של השירים ?
אין דבר כזה בארץ !!!
ואללה שם כל שניה עבר שיר
איזה דיי גיי תותח
אחרי זה הלכתי לחצתי לו את היד כי הוא היה תותח !!!
ולא כמו כל דיי גיי בארץ שמנגן מסחרי
KosmiK-G8
עידן הרשה לי להסתייג
החזרה של הקלאב טראנס אם אכן תקרה תצטרך בכל מקרה להיות איטית ועקבית
בטח לא בבת אחת
ובקשר לבכל העולם אוהבים קלאבטראנס...
הלוואי
אבל לא...
יש מדינות אירופיות מסוימות שבהן יש אהבה רבה לקלאב טראנס (משום גם יוצאים הרבה אמנים מצליחים) ואלה מדינות כמו מדינות סקנדינביה הולנד איך לא בלגיה שוויץ
זהו
אלה המדינות הבולטות
גרמניה די עסוקים עם השמאלץ שלהם אני לא יגיד שאין מקומות שם שזה לא שולט אבל לא ברמות שבמדינות שהזכרתי
ואתה יכול לשאול את מארק מה גונו גראנט אמר לו כשמארק שאל אותו למה הם חוזרים מישראל ישר אחרי ההופעה בדום

אני יחסוך לך תשאלה
התשובה שלו היתה שאין מספיק אנשים שאוהבים תמוזיקה וגם בבריטניה יש כבר מעט מאוד מועדונים שמנגנים קלאב טראנס...
idanhakia
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
עידן הרשה לי להסתייג
החזרה של הקלאב טראנס אם אכן תקרה תצטרך בכל מקרה להיות איטית ועקבית
בטח לא בבת אחת
ובקשר לבכל העולם אוהבים קלאבטראנס...
הלוואי
אבל לא...
יש מדינות אירופיות מסוימות שבהן יש אהבה רבה לקלאב טראנס (משום גם יוצאים הרבה אמנים מצליחים) ואלה מדינות כמו מדינות סקנדינביה הולנד איך לא בלגיה שוויץ
זהו
אלה המדינות הבולטות
גרמניה די עסוקים עם השמאלץ שלהם אני לא יגיד שאין מקומות שם שזה לא שולט אבל לא ברמות שבמדינות שהזכרתי
ואתה יכול לשאול את מארק מה גונו גראנט אמר לו כשמארק שאל אותו למה הם חוזרים מישראל ישר אחרי ההופעה בדום

אני יחסוך לך תשאלה
התשובה שלו היתה שאין מספיק אנשים שאוהבים תמוזיקה וגם בבריטניה יש כבר מעט מאוד מועדונים שמנגנים קלאב טראנס...



צודק אבל אתה מסכים איתי שהוא יחזור ?
גם אם לא אז תגיד "כן" !
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by idanhakia
צודק אבל אתה מסכים איתי שהוא יחזור ?
גם אם לא אז תגיד "כן" !


לא יודע
בוא נתפלל
פיני גרשון מתפלל עונה שלמה ובסוף זה עבד...
אולי גם אנחנו צריכים להתחיל
Sniper
עידן אחי בנאפה יש רק שחורה... והמוןןןןןןןןןןןןןןןן בכל מקום!!!
ובהחלט הדיג'יים תותחים חבל על הזמן!!!!!!11111111111

ביום שאני הלכתי משם היתה צריכה להיות מסיבה של
Gatecrasher
איך שרומשים את זה
יש לי ת'הזמנה דבוקה על הדלת... אם לא הייתי צריך לחזור הייתי בטוח הולך!!

ואגב לגבי הקלאב טראנס אני לא חושב..
לדעתי זה יחזור אבל לכיוון האוס יותר.. ניו יורק וכו'.. יש כ"כ מודעות בזמן האחרון למוזיקה הזאת..

coby
יש לי חיזיון !

הארד טראנס יכבוש את הארץ !!

ושוק יחזרו להפיק :)



דוגרי תמיד היה לי את המחשבה.. שצריך לעשות מועדון של רק טראנס.. ואז יבוא רק קהל שאוהב אתזה

כאילו, כמו שיש מועדונים של מסחרה, ושל היפ הופ ושל ג'ז.. אז יהיה של טראנס

אני בטוח שיש מספיק קהל למועדון כזה.. דווקא הרבה ישראלים אוהבים טראנס אבל פסיכודלי זה כל מה שהם מכירים..

ובכלל צריך לעשות איזה רדיו או ערוץ בטלוויזיה של טראנס בארץ כי כל הסיצנה קטנה פה לאאלה.. צריך לדחוף את המוסיקה הזאת שאנשים ישמעו
זה לא הגיוני שרק אנחנו והרבה אירופאים אוהבים טראנס.. זה פשוט שאף אחד לא שומע ולא מכיר

אם מישהו יבוא עכשיו ויפתח פה את הפורום הוא לא יבין מילה

I HAVE A VISION !!!! :eyespop:
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
שחר תסכים איתי שיש הבדל בין להגיד לחבר הזה "תשפר פה תשפר שם, זה וזה נשמע לא מקצועי" מאשר להגיד " בונא אם זה מה שאתה מסוגל לעשות עדיף שלא תעשה בכלל..."... זה בערך ההבדל בין איך ההוא שכתב בלילה היה יכול להגיד מה שהוא רצה לבין איך שהוא אמר את זה במציאות... ושירן... וואללה אחי לא יודע אם התכוונתי אליך אני כבר לא זוכר... :)


צודק
מי שאמר ככה זה ראסמי פחות יפה אבל אין פה זילזול
תחשוב אחי
בנאדם שכתב 3 עמודים והשקיע בהסבר זה לא בנאדם שבא לזלזל
אם היו כותבים לו "אתה לא יודע לתקלט" וזהו, הייתי אומר שזה זלזלול
אבל מי שמשקיע ב 3 עמודים לא נקרא אחד שמזלזל
אז הוא הולך ואומר אני לא מגיב למזלזלים
זה ראסמי התחמקות
ושמע שגיא לא צריך להתפס על דברים קטנים
הוא הבין את הכוונה וזה מה שחשוב...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement