return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
רועי פלינר - התקליטן הנערץ (pg. 6)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by idanhakia
חברה בואו תבינו משהו ....
לפי דעתי הדבר הולך להשתנות בקרוב בקרב המוזיקה
הקלאב טראנס יחזור בגדול
עכשיו המוזיקה השחורה בשיאה והיא הולכת רק לרדת ...
כמה אנשים אתם מכירים ששאלתם אותם "לאיפה אתה הולך היום ?" 1
ואז אמרו שואללה לא יודע "הכל אותו דבר,נמאס" 1
אתם מבינים
זה הולך רק לרדת . הבעיה התחילה שהדיי ג'ייס התחילו לשים מוזיקה מסחרית ופה התחילה הבעיה .
מרגילים את הקהל שלנו לחרא אז הם יאהבו חרא
אתה רוצה להגיד לי שאם היו שמים קלאב טראנס , אתה יודע מה קצת יותר קליל ומקפיץ אז זה לא היה טופס
זה היה טופס כמו גדול !
כי בתאכלס קלאב טראנס זאת מוזיקה אהובה בכל העולם ובתחלס זאת המוזיקה היחידה שאפשר להתפרק כמו שצריך !!!!
שחכתי כמובן גם פסי אבל הבנתם את העיניין
כי בתחלס אני לא יכול להתפרק ממסחרי וראפ .

אבל אל תדאגו זה רק ירד מעכשיו . כי לאנשים כבר נמאס כל שבוע ללכת למסיבה ולשמוע את אותה מוזיקה.

אההה ועוד משהו קטן , אתם חושבים שבארץ אלה שמתקלטים ראפ מתקלטים טוב חחחח
מתקלטים כמו חרא עם הרמה הכי חרא ששמעתי בחיים שלי
אני לא ישכח שהייתי באייה נאפה עם חברים אז במועודונים שם שמו גם מסחרי כזה עם הרבה ראפ
אבל הדיי גיי שם תותחים אחד אחד
דבר ראשון עובדים עם תקליטים . ראפ לתקלט עם דיסקים מי שמה על דבר כזה בחו"ל
איפה כל הסקרצ'ים ואיפה כל העברות המהירות של השירים ?
אין דבר כזה בארץ !!!
ואללה שם כל שניה עבר שיר
איזה דיי גיי תותח
אחרי זה הלכתי לחצתי לו את היד כי הוא היה תותח !!!
ולא כמו כל דיי גיי בארץ שמנגן מסחרי


שמע..אני מסכים בקשר לטראנס והכל ובאמת ראפ לא מפרק
אבל יש בארץ דיגיים שמנגנים ראפ בצורה מושלמת
לדוגמא spikes
שי 360
ועוד..
אתה לא שומע אותם במסיבות רגילות אבל הם באמת תותחים
יש הרבה דיגיים שמנגים ראפ והם תותחים..
פשוט צריך למצוא אותם
ברור שבחו"ל הרמה יותר גבוהה.. תראה באמטיוי את המסיבות באמת הדיגיים תותחים שם אין מה להגיד!
אבל גם פה יש... ברור שהרבה פחות

ובקשר לטראנס..
זה שינגנו טראנס זה לא אומר שהולכים לנגן רק דברים חדשים וכל מסיבה הדיגיים ישנו את הסט שלהם...
כי תחשוב
אם רועי פלינר נגיד יחליט שהוא עובר רק לקלאב טראנס
אז סבבה הוא ינגן סט במסיבה בפעם הראשונה יתלהבו וזה
בפעם השניה אתה חושב שהוא יתעדכן? ינגן טראקים שונים? (לאו דווקא חדשים..) ממש לא
הוא ינגן מלא מסיבות את אותו סט עם אותם טראקים וזה ימאיס את זה על הקהל..
ברור שהרמה תהיה אחרת כי זה לא יהיה בריטני ספירס וקיילי מינוג אבל עדיין אם הוא יחרוש את אותו סט מלא זמן זה ימאס..
idanhakia
quote:
Originally posted by Shahar
שמע..אני מסכים בקשר לטראנס והכל ובאמת ראפ לא מפרק
אבל יש בארץ דיגיים שמנגנים ראפ בצורה מושלמת
לדוגמא spikes
שי 360
ועוד..
אתה לא שומע אותם במסיבות רגילות אבל הם באמת תותחים
יש הרבה דיגיים שמנגים ראפ והם תותחים..
פשוט צריך למצוא אותם
ברור שבחו"ל הרמה יותר גבוהה.. תראה באמטיוי את המסיבות באמת הדיגיים תותחים שם אין מה להגיד!
אבל גם פה יש... ברור שהרבה פחות

ובקשר לטראנס..
זה שינגנו טראנס זה לא אומר שהולכים לנגן רק דברים חדשים וכל מסיבה הדיגיים ישנו את הסט שלהם...
כי תחשוב
אם רועי פלינר נגיד יחליט שהוא עובר רק לקלאב טראנס
אז סבבה הוא ינגן סט במסיבה בפעם הראשונה יתלהבו וזה
בפעם השניה אתה חושב שהוא יתעדכן? ינגן טראקים שונים? (לאו דווקא חדשים..) ממש לא
הוא ינגן מלא מסיבות את אותו סט עם אותם טראקים וזה ימאיס את זה על הקהל..
ברור שהרמה תהיה אחרת כי זה לא יהיה בריטני ספירס וקיילי מינוג אבל עדיין אם הוא יחרוש את אותו סט מלא זמן זה ימאס..


לא יודע אם אתה צודק .
נגיד ויתחילו לנגן קלאב טראנס אז כל הזמן יהיה אפשרי לשנות את הסט .
תחשוב על זה , בקלאב טראנס יש ים אבל ים חידושים , זה לא כמו ראפ וMTV שזה תקופות ,פעם ב4 חודשים מתחלפים השירים . בקלאב כל הזמן יש יציאות חדשות ובתחלס אפשר לגוון חופשי , כי יש כל כך הרבה מוזיקה וכל כך הרבה שירים טובים !
ובתחלס אם הקהל נכנס לקטע אז הוא בפנים והוא לא יצתרך לשמוע את אותם שירים כל הזמן ...
KosmiK-G8
מה זה השטויות האלה על תקופות??
אחי ראפ ואמ טי וי מתעדכן בדיוק כמו טראנס לסוגיו
זה רק נראה לך בגלל שמשקובע בטראנס כמה הוא "יחרש" ויהיה מושמע זה כל אחד לעצמו באופן אינדיבידואלי מאחר וזה לא משהו שתחנה מסוימת שולטת עליו
יש כמויות שחרורים גדולות גם של ראפ פופ וכל השאר זה נראה לך שזה בא בתקופות כי אמ טי וי כרשת מנגנת כל תקופה את הדברים שנחשבים להכי חמים
העדכון שם הוא בוא נגיד לא מהיר כמו שכל בן אדם באופן אינדיבידואלי היה זונח קטעים ועובר לקטעים אחרים... וזה נותן לך תתחושה שזה כאילו לא מתעדכן
תוסיף תעובדה שפלינר וכל התקליטנים לא מביאים באמת ראפ פופ וכו' למועדונים אלא רק קטעים מהסגנונות האלה שכבר כבשו את הקהל וזכו להשמעות ברדיו...

השינוי אם יהיה יצטרך כמו שקובי אמר להתחיל קודם דרך רדיו וטלויזיה
לחשוף את האנשים לזה...

בסופו של דבר בעלי המועדון שחושבים רק על הצד העסקי רואים רק דבר אחד
כסף
ומה יביא כסף?
אנשים שיהנו מהמוזיקה
ומאיזה מוזיקה אנשים יהנו?
ממוזיקה שהם כבר מכירים ושומעים בבית
ומה הם מכירים ושומעים בבית?

הרי לך התשובה להכל....
Shahar
quote:
Originally posted by idanhakia
לא יודע אם אתה צודק .
נגיד ויתחילו לנגן קלאב טראנס אז כל הזמן יהיה אפשרי לשנות את הסט .
תחשוב על זה , בקלאב טראנס יש ים אבל ים חידושים , זה לא כמו ראפ וMTV שזה תקופות ,פעם ב4 חודשים מתחלפים השירים . בקלאב כל הזמן יש יציאות חדשות ובתחלס אפשר לגוון חופשי , כי יש כל כך הרבה מוזיקה וכל כך הרבה שירים טובים !
ובתחלס אם הקהל נכנס לקטע אז הוא בפנים והוא לא יצתרך לשמוע את אותם שירים כל הזמן ...


בטח שאפשר לשנות את הסטים...אבל זה תלוי בדיגיי...רועי פלינר לא משנה את הסטים המסחריים, ובמסחרי לא חסר חומר חדש כל הזמן...אז למה שישנה את הסטים של הקלאב טראנס שלו?
חוץ מזה אמרתי כבר ששמעתי שני סטים זהים שלו באותה מסיבה ככה שיש מצב שהוא מביא סטים מוקלטים אבל אני לא סגור על זה...

ובקשר להתקדמות של הטראנס - באמת זה מתחיל טיפה להיכנס..
atrc נכנס
סטיספקשן ועוד..
Sniper
שחר לגבי הסטים שהיו אותו דבר
זה לא רק הוא
זה מלא דיג'יים
גם די גי שמיר
מנגן אותו דבר
אבל להגיד שהם מקליטים זה קצת מוגזם ניראה לי
לא יודע למה אבל זה ניראה לי מוזר שהם יעשו אתזה
idanhakia
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מה זה השטויות האלה על תקופות??
אחי ראפ ואמ טי וי מתעדכן בדיוק כמו טראנס לסוגיו
זה רק נראה לך בגלל שמשקובע בטראנס כמה הוא "יחרש" ויהיה מושמע זה כל אחד לעצמו באופן אינדיבידואלי מאחר וזה לא משהו שתחנה מסוימת שולטת עליו
יש כמויות שחרורים גדולות גם של ראפ פופ וכל השאר זה נראה לך שזה בא בתקופות כי אמ טי וי כרשת מנגנת כל תקופה את הדברים שנחשבים להכי חמים
העדכון שם הוא בוא נגיד לא מהיר כמו שכל בן אדם באופן אינדיבידואלי היה זונח קטעים ועובר לקטעים אחרים... וזה נותן לך תתחושה שזה כאילו לא מתעדכן
תוסיף תעובדה שפלינר וכל התקליטנים לא מביאים באמת ראפ פופ וכו' למועדונים אלא רק קטעים מהסגנונות האלה שכבר כבשו את הקהל וזכו להשמעות ברדיו...

השינוי אם יהיה יצטרך כמו שקובי אמר להתחיל קודם דרך רדיו וטלויזיה
לחשוף את האנשים לזה...

בסופו של דבר בעלי המועדון שחושבים רק על הצד העסקי רואים רק דבר אחד
כסף
ומה יביא כסף?
אנשים שיהנו מהמוזיקה
ומאיזה מוזיקה אנשים יהנו?
ממוזיקה שהם כבר מכירים ושומעים בבית
ומה הם מכירים ושומעים בבית?

הרי לך התשובה להכל....



אבל אני אומר לך לאנשים נמאס כבר לשמוע כל הזמן ראפ
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
זה יכנס כמו שלפני שנתיים שלוש הייתה התקופה של הקלאב טראנס/הארד טראנס
זה יכנס שוב ...
דיי כמה אפשר לשמוע את אותה מוזיקה
בואנה אני חושב ששחכתם בכלל למה יש מועודונים , לא בשביל מוזיקה ראפ וMTV
אלא בשביל אלקטרוני אז שכל מי שרוצה לשמוע ראפ וMTV
פשוט אלך לDANCE BAR
או ל MINI CLUBS
למיניהם
אבל ראבק איפה הTLV ?
HAOMAN 17 ?
DOME ?
כל המועודונים הגדולים , הם נבנו בשביל מוזיקה אלקטרונית תפסיקו לנגן שם MTV כי זה כבר נמאס!!!!
אבל אל תדאג זה יכנס שוב , אני רואה את זה כבר היום שאני מתקלט ...
אנשים לאט לאט יותר אוהבים את זה ....
נכון צריך לתת להם יותר בראש ולא יותר מדיי איכות אבל גם זה משהו !
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Scorchio
quote:
Originally posted by YuVaL
תעשו לי טובה ותבפסיקו לזיין בשכל
גוש צודק בכל מה שהוא אומר
בתור חבר טוב מאוד של פלינר, אני יכול להגיד לכם ככה...

הבנאדם לא בא כדי לענג את הקומץ הקטן הזאת שאוהב מוסיקה איכותית, כי זה פשוט לא ככה, הוא בא לעשות את העבודה שלו ולגרום לקהל להנות, ומה שהקהל אוהב זה מסחרי, ואין מה לעשות, אי אפשר למנוע את זה!.. זה מה שאתם לא מבינים
אם הוא יבוא ויתחיל לנגן לכם דברים כמו ארמין או יוהן והרחבה תהיה ריקה אז פשוט לא תהיה לו עבודה וזה מה שאתם לא מבינים
ולכל הגאונים שחושבים שלמקסס זה כ"כ קל, בוא נראה אותכם עושים את זה יותר טוב ממנו...
היום אילן היה פה וניסיתי ולהסביר לו והוא יכול להוכיח לכם שזה ממש לא משחק ילדים, ומול קהל של 2000 איש זה גם דיי מלחיץ... אז תעשו טובה, לא בראש שלכם לשמוע מסחרה כל המסיבה
תטוסו לאמסטרדם ותהנו בטראנס אנרג'י או סנסיישון או דאנס וואלי... בארץ זה בדוק וככה זה יהיה, מסחרה אחת גדולה...

ופלינר בתור דיי גיי בא למלות את הרחבה ולתת להקהל (לרובו לפחות) את מה שהם באו לשמוע, ובמקרה הזה זה מסחרי, ואין מה לעשות...

אז תעשו טובה לפני שאתם סתם משמיצים בנאדם ככה, תנסו לשים את עצמכם בנעליים שלו ותראו איך זה!..

סלמת'



למה כשאני ניגנתי
Dumonde
Alphazone
Darren Tate
Paul Van Dyk

בתל יצחק כל הקהל קפץ והרחבה הייתה מפוצצת?

תשאלו את עודד ורועי...

זה בולשיט
זה פשוט הקהל התרגל לשמוע אז זה מה שהוא מצפה לקבל במסיבה שהוא הולך אלייה

אם כל התקליטנים יתחילו לנגן את הסגנון שאנחנו אוהבים אז זה יתפוס וכולם יהנו מזה באותה מידה בדיוק
idanhakia
quote:
Originally posted by Scorchio
למה כשאני ניגנתי
Dumonde
Alphazone
Darren Tate
Paul Van Dyk

בתל יצחק כל הקהל קפץ והרחבה הייתה מפוצצת?

תשאלו את עודד ורועי...

זה בולשיט
זה פשוט הקהל התרגל לשמוע אז זה מה שהוא מצפה לקבל במסיבה שהוא הולך אלייה

אם כל התקליטנים יתחילו לנגן את הסגנון שאנחנו אוהבים אז זה יתפוס וכולם יהנו מזה באותה מידה בדיוק



צודק במאה אחוז!!!
תסתכל על זה מהצד
המוזיקה שאנחנו שומעים בתחלס היא מוזיקה מקפיצה וקלילה
לא משהו מסובך שהראש לא יכול להבין ...
לפי דעתי היא גם הרבה יותר קליטה מניו יורק האוס למשל ...
Hell_Copter
קראתי פה כמעט הכל...
קיצר...

בקשר לקטע עם גיטלמן ועידן גוטמן וטייסטו ובלה בלה בלה שיענו "פתאום" רוקדים את הסגנון מוזיקה הזה
אתם צריכים להבין שיש אנשים שאומרים וואי הייתי במסיבה של גיטלמן
אני לא נהנה בשיט מהמוזיקה שלו
אבל אני גבר גבר כי הייתי במסיבה איתו
קיצר... יש כאלה שמחפשים שם ולא מוזיקה
עד כאן?

כמו כן... לפי דעתי אנשים שבכל זאת מנגנים את כל הדברים שאומרים להם כביכול לנגן צריכים פה ושם לדחוף איזה טראקים לפנים ככה
כמה שהמוזיקה בפראנויה רגילה והכל... ופלינר גם מנגן שם לפעמים... אני מאוד מעריך את זה שכל שבוע בשלב זה או אחר של הערב הדי ג'יי שם דוחף טראקים טובים
שמעתי שם לא פעם ולא פעמיים את גריס 2000, את קרטה בלאנש
ועוד הרבה רבים וטובים
פשוט צריך להחליק את זה כבדרך אגב...
ואז לאט לאט זה תופס
זה גם סיבה שאני מבסוט לפעמים ללכת לפראנויה... ואני אומר את זה מכל הלב
עד כאן?

כמו כן, אני רוצה לציין לטובה את המסיבות שהייתי בהם שנתנו לצח צ'אנס לתקלט
וואלה אלה היו מסיבות עם מוזיקה באמת ליגתית
רק חבל שעכשיו הוא מתקלט דברים טיפה שונים...
אתה עדיין מתקלט במסיבות צח?
זה בערך מה שיש לי להגיד כרגע שאני זוכר

רות סוף
KosmiK-G8
רועי אחי מישהו דחף לך במקרה מ.ק. לתחת.?

"עד כאן?"

"עד כאן?"

"רות סוף"

שאלה רטורית כנראה....:rolleyes:

אוי איך אני מת שאיזה צ'ונגי מונגי יכתוב עכדשיו פוסט וישאל מה זה מ.ק.

יווווווו פליז שזה יקרה....
:D

Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
רועי אחי מישהו דחף לך במקרה מ.ק. לתחת.?

"עד כאן?"

"עד כאן?"

"רות סוף"

שאלה רטורית כנראה....:rolleyes:

אוי איך אני מת שאיזה צ'ונגי מונגי יכתוב עכדשיו פוסט וישאל מה זה מ.ק.

יווווווו פליז שזה יקרה....
:D


חחחחחחחחחחח :)
זה היה בכוונה
תהיתי אם מישהו באמת ישים לב לזה :D
עד כאן, כמו כן
אני מורעל אני :p
סתם... אבל ת'כלס אני עדיין צריך להבחן על מ.ק 91, על 624 ועל 77
אבל זה קל תחת אז בקטנה ;)
idanhakia
דרך אגב מי שרוצה אני מתקלט היום בHOME CLUB
נוער בלההה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement