return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
רועי פלינר - התקליטן הנערץ (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjNumShum
טוב זה פעם ראשונה בכלל שאני קורא תטרד הזה ויש לי כמה דברים להגיב
קראתי פה שמלא אומרים שמה שהקהל אוהב זה מסחרי ולא יעזור כלום.. זה ממש לא נכון לפי דעתי. הקהל פשוט לא מכיר דברים אחרים ולכן זה מה שאני אוהב. אני לא אומר שלא צריך לשים מסחרי\. בטח שצריך כי זה מש הולך אבל צריך לדעת לגוון צריך לדעת למצוא איזון בין מסחרה לבין קטעים חדשים לדעת להשחיל פה ושם איזה קטע חדש. אף אחד לא מבקש מפלינר לנגן סט שלם של קטעים שאף אחד לא מכיר אבל צריך לנסות לעורר את הקהל לדברים אחרים והוא פשוט לא עושה את זה. איך אתם יכולים להחליט מה הקהל רוצה אם לא נותנים לו לשמוע דברים אחרים?
אני בטוח ב 99% שרוב הקהל שבא למסיבות חוגרים יכול מאד להנות מסט של קלאב טראנס אמיתי.
עוד משהו שבכלל גורם לי לשנוא מסיבותכאלה זה השינויים המטורפים בקצב! איך אפשר לעבור ככה משירים של 140BPM
פתאום במכה להיפהופ?!?!
רוצים לשמוע היפהופ תעשו רחבת היפהופ ורחבת דאנס אבל לא לערב את השניים יחד!!!!
djGoosh
אחי אתה טועה
אתה לא יכול להכריח את הקהל מה לשמוע
אם הקהל מחליט שהוא רוצה לשמוע ראפ הוא ישמע ולא ישנה מה שתעשה
הקהל אוהב מסחרי לא בגלל שהוא מכיר רק את זה
אלא בגלל שהוא אוהב את זה
בגלל זה קוראים לזה מסחרי , כלום זה מיוצר בכמויות כדי שכולם יאהבו את זה
מה אתה חושב שהשיר הקטן הזה שתכניס בין שני השירים המגהמסחריים זה מה שיעשה את ההבדל?
לא.
השיר הקטן הזה יכול רק להבריח את כולם הבייתה או לשבת בצד.
אתה צודק בקטע שאי אפשר לעבור בין שחורה לדאנס במעבר חד כמו שעושים אני מבטיח לך שאם יהיה חדר דאנס אז הוא לא יעבוד. כולם יהיו בראפ.
הקהל לא בא רק בשביל המוסיקה וזה מה שאתם לא מבינים. הקהל מגיע בד"כ כדי למצוא בנים/בנות , כדי לראות אנשים אחרים , כדי שיהיה לו בשביל מה להתלבש , בשביל הפוזה. בשביל זה הוא רוצה לשמוע מוסיקה שהוא מכיר.
אפילו אתה אם תלך למסיבה של ארמין ופתאום הוא ישים
as the rush comes
תקפוץ כמו גדול לשיר הזה מאשר לאחרים ואין מה לעשות.
ואתה יודע מה יקרה אם תשים סט של קלאב טראנס נגיד למשך חצי שעה?
הרחבה תהיה די ריקה ומלאה בהרבה אנשים מורידי חולצות במסיבות הולכים עם גורמטים למיניהם.
Shahar
quote:
Originally posted by djGoosh
אני לא חושב שאתם צודקים בכמה דברים
יופי אז שרוברט עולה אז הרחבה מפוצצת לכמה דקות ואז מתרוקנת
רק בגלל שכולם רוצים לשמוע מי זה רוברט גיטלמן
דוגרי בחו"ל יש לו יותר כבוד מאשר בארץ ומה לעשות
זה שאתה (לא זוכר מי רשם את זה) מחפש את הטראקים שלו אחרי כל מסיבה זה בגלל שאתה לא סתם בליין רגיל אלא אדם שכל הזמן מחפש מוסיקה חדשה כמו רוב האנשים פה.
בליין רגיל לא יושב כל היום ומתעדכן במוסיקה ומגיע למועדון ומתחיל לרדת על הדיג'יי. בליין יכול להיות סתם אדם רגיל שפתאום בא לו מסיבה.
בליין אוהב להגיע למסיבה לרקוד את המוסיקה שהוא יכול לשיר איתה - שזה בד"כ הדברים שיש ברדיו או דברים שהם להיטים.

ואתם שואלים למה בגילאים היותר מבוגרים יש כ"כ הרבה אנשים במסיבות האלה?
בגלל שהכל פוזה , כולם שם לוקחים סמים ואם לא אז אנשים הולכים לשם כי אין להם מה לעשות. במסיבות כמו המסיבות שארמין תקלט בהם יש הרבה אנשים בגיל שלי (שזה בערך 20) והרבה קהל חרא (רוסיות , ערסים) ואני די בטוח שהם לא באים כדי לשמוע את ארמין עצמו.

ואני לא חושב שזה קשה לתקלט , כל אחד עם קצת אימון יכול לתקלט...אולי כל היופי בלהיות דיג'יי זה נטו לקרוא את הקהל.


קודם כל, הייתי במלא מסיבות עם רוברט ואני ממש לא זוכר שהרחבה מתרוקנת..אולי בחו"ל יש לו יותר כבוד אבל בוא לא נשתגע...
ובקשר ללחפש טראקים, יש לי מליון ידידות שלא יודעות מזה טראנס אבל עדיין באות אלי במסיבה ושואלות שמות של טראקים שרוברט, אסטריד או מישהו אחד ניגן טראנס..לדוגמא הרמיקס של ארמין ל
as the rush comes
או
cloudwalking
תבין כבר שאם מישהו לא חולה על טראנס כמו האנשים פה זה לא אומר שהוא לא יכול לאהוב טראנס בקטנה....
ולמה שאנשים ישלמו 700 שקל כדי ללכת לרייב ענק עם ארמין אם הם לא אוהבים את זה ?
בשביל הפוזה?
שיסעו לטורקיה יהנו יותר
ומה אתה מפגר? "רוסים וערסים" מזה הדיבור המסריח הזה יש בפורום אנשים מרוסיה והם כלי עולם אל תתחיל לקטול פה עדות בחיית דינאק אחי

quote:
Originally posted by DjNumShum
עוד משהו שבכלל גורם לי לשנוא מסיבותכאלה זה השינויים המטורפים בקצב! איך אפשר לעבור ככה משירים של 140BPM
פתאום במכה להיפהופ?!?!
רוצים לשמוע היפהופ תעשו רחבת היפהופ ורחבת דאנס אבל לא לערב את השניים יחד!!!!


מסכים אחושרמוטה..
זה ראסמי מעצבן אחוש
הדיגיים האפסים האלה לא מבינים שאחרי שהקהל דלוק ומשתגע ושמו לו פסיי אי אפשר פתאום להוריד תמהירות ולשים אמינם ... (עזוב את זה שהם חושבים שזה נקרא למקסס)
זה שהמסיבה התחילה ב 12 עם מוסיקה שחורה ובשעה 1 כבר מנגנים אסטריקס ואז שנגמר לדיגיי הפסיי הוא עובר להיפהופ כי אין ברירה. זה לא בעיה של הקהל, הדיגיי צריך לכוון את זה ככה שהאנרגיה תעלה ואם צריך שישים פסיי שעה לפני שהמסיבה נגמרת אבל שלא ינגן פסיי ופתאום יעבור להיפהופ.. מזה החרטא הזה
ונכון, בשביל זה יש יותר מרחבה אחת...
במקרה הטוב- אחת של שחורה\דאנס ואחת של טראנס
במקרה הרע-אחת של דאנס\טראנס ואחת שחורה...

ועדיין יש דיגיים שמנגנים מוסיקה שחורה ברחבה שכתבו שתהיה דאנס-טראנס
אז למה באמת יש שתי רחבות? זה לא בשביל שלא יהיה עומס..אני מדבר על מועדונים שלא סוגרים 200 איש בלילה

quote:
Originally posted by djGoosh
אחי אתה טועה
אתה לא יכול להכריח את הקהל מה לשמוע
אם הקהל מחליט שהוא רוצה לשמוע ראפ הוא ישמע ולא ישנה מה שתעשה
הקהל אוהב מסחרי לא בגלל שהוא מכיר רק את זה
אלא בגלל שהוא אוהב את זה
בגלל זה קוראים לזה מסחרי , כלום זה מיוצר בכמויות כדי שכולם יאהבו את זה
מה אתה חושב שהשיר הקטן הזה שתכניס בין שני השירים המגהמסחריים זה מה שיעשה את ההבדל?
לא.
השיר הקטן הזה יכול רק להבריח את כולם הבייתה או לשבת בצד.
אתה צודק בקטע שאי אפשר לעבור בין שחורה לדאנס במעבר חד כמו שעושים אני מבטיח לך שאם יהיה חדר דאנס אז הוא לא יעבוד. כולם יהיו בראפ.
הקהל לא בא רק בשביל המוסיקה וזה מה שאתם לא מבינים. הקהל מגיע בד"כ כדי למצוא בנים/בנות , כדי לראות אנשים אחרים , כדי שיהיה לו בשביל מה להתלבש , בשביל הפוזה. בשביל זה הוא רוצה לשמוע מוסיקה שהוא מכיר.
אפילו אתה אם תלך למסיבה של ארמין ופתאום הוא ישים
as the rush comes
תקפוץ כמו גדול לשיר הזה מאשר לאחרים ואין מה לעשות.
ואתה יודע מה יקרה אם תשים סט של קלאב טראנס נגיד למשך חצי שעה?
הרחבה תהיה די ריקה ומלאה בהרבה אנשים מורידי חולצות במסיבות הולכים עם גורמטים למיניהם.


בגלל השיר הקטן שיבריח את הקהל אומרים שהדיגיי צריך ביצים...
אבל יש גם סיכוי שזה מה שידליק תקהל...
ואז הדיגיי הרוויח... בשביל זה הדיגיי צריך לדעת מה לשים בשביל שהקהל יכיר דברים חדשים וגם יאהב
ואמרתי לך שידידות שלי התלהבו מטראקים שרוברט או דאזל או כל דיגיי אחר שניגן טראנס שם
ותהיה בטוח שזה לא טראקים ששומעים ברדיו
אז תעזוב, אם הדיגיי טוב הוא ידליק תקהל
ונכון שכשארמין שם את
as the rush comes
כולם קופצים
כי הטראק פשוט ענק...
גם כשטייסטו שם את
electronic malfunction
לפני שכולם הכירו אותו כולם קפצו והשתגעו
כי הטראק פשוט גורם לאנשים לקפוץ

בקשר לחלק השני אנלא יגיב אפילו
Vortex_SA
שחר חביב ויקר... כשאתה רואה מישהו אפס עם בטחון עצמי בתחתונים, עזוב מעצבן אותך לא מעצבן אותך, דיג'יי טוב לא טוב... למה להיות חרא של בן אדם ולרדת עליו?? אתה סתם תתן לו עוד סיבה להיות בקונכייה שלו, לא עדיף לרמוז בעדינות לאט לאט??

ומי שאמר שקל לתקלט תכף אני מכניס לו נוגרה... גם כן קל, לך אתה תעמוד מול הקהל של הטי אל וי אני רוצה לראות איך לא רועדות לך הרגליים...

ואין לי כח להתווכח על המסחרי לא מסחרי כי כל אחד מסתגר פה בעמדה של עצמו ולא יעזור הוא לא ישמע מה יש לשני להגיד (אחת מהבעיות במדינה אגב...)...
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
שחר חביב ויקר... כשאתה רואה מישהו אפס עם בטחון עצמי בתחתונים, עזוב מעצבן אותך לא מעצבן אותך, דיג'יי טוב לא טוב... למה להיות חרא של בן אדם ולרדת עליו?? אתה סתם תתן לו עוד סיבה להיות בקונכייה שלו, לא עדיף לרמוז בעדינות לאט לאט??

ומי שאמר שקל לתקלט תכף אני מכניס לו נוגרה... גם כן קל, לך אתה תעמוד מול הקהל של הטי אל וי אני רוצה לראות איך לא רועדות לך הרגליים...

ואין לי כח להתווכח על המסחרי לא מסחרי כי כל אחד מסתגר פה בעמדה של עצמו ולא יעזור הוא לא ישמע מה יש לשני להגיד (אחת מהבעיות במדינה אגב...)...


אחי אני אומר שוב
אומרים לו את זה כי זה העבודה שלו ואנחנו הקהל שבא, כולכם אומרים שצריך לרצות תקהל
אז הנה הקהל אומר מה דעתו
אף אחד לא קילל או משו
כולה אומרים לו מה חושבים ומה מצפים
זאת העבודה שלו, זה שיש לו בטחון חרא זה לא אומר שהוא צריך לעשות תעבודה חרא! אם אין לו בטחון שלא ילך לעבוד בזה..
זה כמו שהסלקטור יברח באמצע העבודה כי הוא מפחד מהאנשים
אם אין לו בטחון שלא יעבוד שם
חוץ מזה, מי שמנגן טראנס ומוריד תביפיאם ושם היפהופ זה לא נראה לי מישהו בלי בטחון
צריך בטחון כדי לעשות כזאת שטות
djGoosh
אפס ביטחון עצמי? אתה בכלל מכיר אותי? אנחנו מנהלים ויכוח על מוסיקה ועל דיג'יים ופתאום אתה יורד לפסים אישיים ? למה מי אתה.
תאמין לי שניגנתי בהרבה מקומות ואין לי שום בעיה עם קהל
אם אי פעם היית שומע אותי מנגן היית מבין מה זה דיג'יי עם ביצים
אתה לא יכול לשפוט בלי לשמוע אותי מנגן
ברור שהשיר הזה יכול להרים מסיבה - למרות שאני בספק ששיר שאנשים לא מכירים יכול לשנות כ"כ
אבל השיר הזה יכול בעיתוי הכי רע גם להעיף את כולם החוצה
סתם לדוגמא , קח מסיבה של בני 30 ומעלה. זה קהל ששיר אחד לא במקום והם ילכו הבייתה , זה קהל שהרבה פעמים צריך להישאר איתם כל הזמן במתח ולעניין אותם בכל שיר. לא תמיד זה נכון אבל הרבה פעמים כן.

לא התכוונתי שקל לתקלט
אלא קל למקסס , קל לעבור בין השירים
הרי הקטע הפחות חשוב של הערב הוא המיקסים
המוסיקה זה הדבר החשוב

אני מדבר מתוך ניסיון של הרבה זמן ולא של יומיים

והקטע עם הרוסיות זה לא מכוון דווקא לכלל הרוסים אין לי בעיה בכלל עם רוסים.
אני מדבר רק לפי מה שראיתי במסיבות של נקסט
ועם כל הכבוד זה אנשים שבאים עם נערות ליווי ולוקחים סמים


ושחר אתה צודק , ברור שיש אנשים שאוהבים גם טראנס בקטנה. זה מותר וזה ברור. ודיג'יי טוב גם צריך שיהיה לו סבלנות , שלא יעבור מראפ לפסיי לשנייה כמו שאתה אומר. דיג'יי צריך לבנות את המסיבה לאט לאט.
DjNumShum
quote:
Originally posted by djGoosh
אחי אתה טועה
אתה לא יכול להכריח את הקהל מה לשמוע
אם הקהל מחליט שהוא רוצה לשמוע ראפ הוא ישמע ולא ישנה מה שתעשה
הקהל אוהב מסחרי לא בגלל שהוא מכיר רק את זה
אלא בגלל שהוא אוהב את זה
בגלל זה קוראים לזה מסחרי , כלום זה מיוצר בכמויות כדי שכולם יאהבו את זה
מה אתה חושב שהשיר הקטן הזה שתכניס בין שני השירים המגהמסחריים זה מה שיעשה את ההבדל?
לא.
השיר הקטן הזה יכול רק להבריח את כולם הבייתה או לשבת בצד.
אתה צודק בקטע שאי אפשר לעבור בין שחורה לדאנס במעבר חד כמו שעושים אני מבטיח לך שאם יהיה חדר דאנס אז הוא לא יעבוד. כולם יהיו בראפ.
הקהל לא בא רק בשביל המוסיקה וזה מה שאתם לא מבינים. הקהל מגיע בד"כ כדי למצוא בנים/בנות , כדי לראות אנשים אחרים , כדי שיהיה לו בשביל מה להתלבש , בשביל הפוזה. בשביל זה הוא רוצה לשמוע מוסיקה שהוא מכיר.
אפילו אתה אם תלך למסיבה של ארמין ופתאום הוא ישים
as the rush comes
תקפוץ כמו גדול לשיר הזה מאשר לאחרים ואין מה לעשות.
ואתה יודע מה יקרה אם תשים סט של קלאב טראנס נגיד למשך חצי שעה?
הרחבה תהיה די ריקה ומלאה בהרבה אנשים מורידי חולצות במסיבות הולכים עם גורמטים למיניהם.


אחי אני חושב שאתה טועה בכמה דברים
אני לא יודע מאיפה אתה קובע שהקהל לא אוהב שום דבר חוץ ממסחרי והיפהופ זה ממש לא נכון. הקהל פשוט לא מכיר דברים אחרים. אנשים לא באים למסיבות כדי לשמוע דווקא מסחרי. יש כאלה שכן אבל לפי דעתי הרוב לא, אבל צריך לגרות את הקהל לשים לו קטעים טובים, קיצ'יים שידליקו תאנשים ולא חסר כאלה קטעים. תן לאנשים קצב טוב ומנגינה קי'צית והם יקפצו עד הגג אני אומר לך.
ואתה אומר שאם לא ישימו פתאום היפהופ האנשים לא ירקדו, זה חרטא! נכון שהיפהופ הולך חזק היום אבל יש כלכך הרבה אנשים שלא אוהבים לרקוד היפהופ, או שאוהבים אבל בא להם לרקוד משהו עם קצב יותר גבוה.
Shahar
זה לא שאנשים לא אוהבים מתי תבינו...
עובדה שכשהתחילו לשמוע את
as the rush comes
אנשים כן נדלקו עליו
הדיגיי צריך לתת לקהל מזה ואז הקהל יתלהב זה הכל
Sniper
dj goosh
אחי שאני שומע קטע שמדליק אותי ואהבתי אותו
אז חיםשתי אותו, וזה בול שיט אחד גדול שאני מחפש רק מוזיקה חדשה
כי אם זה היה ככה לא הייתי הולך למסיבות של מוזיקה שחורה, ומסיבות קיבוצים אני לא יגיד שאני לא נהנה.. אני מאוד נהנה
אבל אני יודע שאני שומע פה ושם טראקים לא יגיד איכותיים שיש גיוון במוזיקה זה הרבה יותר כיף.. זה מחדש לך.. אני יגיד לך ככה
אני במשך ה5 שנים האחרונות בד"כ ימי שישי בבמסיבות
ואני זוכר טוב מאוד איך היה את תקופת עידן גוטמן כולם אהבו ת'מוזיקה שלו
היו שומעים עידן גוטמן כולם היו רציםםם וזה.. ותמיד היה קופות מפוצצות.. והוא היה מנגן דברים שנדלקתי אליהם.. אז חיפשתי זה חלק מהכיף ת'רוצה להגיד לי שאתה תשמע באיזה סט של מישהו ששמעת טראק בן זונה.. שממש נתפס לך בראש או ת'יודע מה לא טראק כל שיר אחר.. משהו שתפס לך ת'אוזן משהו שאתה זוכר אתה לא תחפש??

אם כן, אז מצטער להגיד לך אתה שקרן
ואני אומר את זה לא בקטע של להעליב או משהו כזה
פשוט זה נשמע מצוץ מהאצבע
Vortex_SA
quote:
Originally posted by djGoosh
אפס ביטחון עצמי? אתה בכלל מכיר אותי? אנחנו מנהלים ויכוח על מוסיקה ועל דיג'יים ופתאום אתה יורד לפסים אישיים ? למה מי אתה.
תאמין לי שניגנתי בהרבה מקומות ואין לי שום בעיה עם קהל
אם אי פעם היית שומע אותי מנגן היית מבין מה זה דיג'יי עם ביצים
אתה לא יכול לשפוט בלי לשמוע אותי מנגן
ברור שהשיר הזה יכול להרים מסיבה - למרות שאני בספק ששיר שאנשים לא מכירים יכול לשנות כ"כ
אבל השיר הזה יכול בעיתוי הכי רע גם להעיף את כולם החוצה
סתם לדוגמא , קח מסיבה של בני 30 ומעלה. זה קהל ששיר אחד לא במקום והם ילכו הבייתה , זה קהל שהרבה פעמים צריך להישאר איתם כל הזמן במתח ולעניין אותם בכל שיר. לא תמיד זה נכון אבל הרבה פעמים כן.

לא התכוונתי שקל לתקלט
אלא קל למקסס , קל לעבור בין השירים
הרי הקטע הפחות חשוב של הערב הוא המיקסים
המוסיקה זה הדבר החשוב

אני מדבר מתוך ניסיון של הרבה זמן ולא של יומיים

והקטע עם הרוסיות זה לא מכוון דווקא לכלל הרוסים אין לי בעיה בכלל עם רוסים.
אני מדבר רק לפי מה שראיתי במסיבות של נקסט
ועם כל הכבוד זה אנשים שבאים עם נערות ליווי ולוקחים סמים


ושחר אתה צודק , ברור שיש אנשים שאוהבים גם טראנס בקטנה. זה מותר וזה ברור. ודיג'יי טוב גם צריך שיהיה לו סבלנות , שלא יעבור מראפ לפסיי לשנייה כמו שאתה אומר. דיג'יי צריך לבנות את המסיבה לאט לאט.


מה???? הקשר??? מאיפה צצת???
אני דיברתי על זה שההוא ירד על פלינר, אותך אני באמת לא מכיר, ועם היחס שאתה נותן לי גם לא בטוח שאני רוצה להכיר... אני דיברתי על זה שיורדים על פלינר חופשי ישר, אתם לא מכירים אותו, אני גם לא מכיר אותו, לפי מה שראיתי עליו אין לו הרבה ביטחון ובמקום לבוא להתחיל לרדת עליו בט'רד בלילה אפשר לבוא לשאול "תגיד, יש לך סטים לא מסחריים אחי?" או "מה אתה אוהב לנגן?" במקום להתחיל לקרוע אותו סתם...

Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מה???? הקשר??? מאיפה צצת???
אני דיברתי על זה שההוא ירד על פלינר, אותך אני באמת לא מכיר, ועם היחס שאתה נותן לי גם לא בטוח שאני רוצה להכיר... אני דיברתי על זה שיורדים על פלינר חופשי ישר, אתם לא מכירים אותו, אני גם לא מכיר אותו, לפי מה שראיתי עליו אין לו הרבה ביטחון ובמקום לבוא להתחיל לרדת עליו בט'רד בלילה אפשר לבוא לשאול "תגיד, יש לך סטים לא מסחריים אחי?" או "מה אתה אוהב לנגן?" במקום להתחיל לקרוע אותו סתם...


אחי תבין לא ירדנו עליו
כל מי שהגיב הגיב יפה ולא דיבר לא במקום
ברור שהוא יכול להפגע אבל אף אחד לא עשה את זה בקטע של להעליב
הביאו לו את האמת בפנים
זה כמו שחבר שלך ינסה ליצור ויצור משהו לא יפה
אתה תבוא ותגיד שמע זה לא מקצועי וחובבני
אז מה , אתה יורד עליו? לא
djGoosh
Vortex
אני מצטער אבל חשבתי שאתה מתכוון אליי בגלל שכתבתי מעל מה שאתה כתבת קודם.
בכל מקרה
אני רק מנסה להראות לכם עוד צד לויכוח.
ברור שאם אני שומע טראק שאני אוהב ונשמע בנזונה אני אחפש אותו בנרות
וזה קורה הרבה אפילו לא מזמן שמעתי סט של פלינר בפרנויה וחיפשתי איזה שיר מסחרי שהוא ניגן כי חשבתי שהוא יתפוס (בואנה הבנאדם באמת גרוע הוא מכניס שירים שלא קשורים אחד לשני ברצף , הוא פשוט יורה מסחרי , הורס את השירים , חותך ומה לא).

בכל מקרה , אני לא בטוח שאני מחפש שירים חדשים כל הזמן בגלל שאני דיג'יי או בגלל שאני מכור למוסיקה.
אני פשוט לא חושב שכולם כמונו (ואני מתכוון לאוהבי המוסיקה) מחפשים את השירים ולא נחים עד שמוצאים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement