return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
רועי פלינר - התקליטן הנערץ (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
בונא מצאתם שעיר לעזזל הא?

מה נסגר, סבבה אז הוא מנגן מסחרי, אז הוא לא ממקסס משהו... מה זה משנה, יש אנשים שזה עושה להם טוב? אז סבבה, לכם זה לא עושה טוב, תצביעו ברגליים ואל תלכו למסיבות איתו, לא הבנתי למה חייבים לקטול ולהשמיץ... אה ואגב, יש גם אנשים שאומרים שטייסטו זה מסחרי ובלה בלה בלה... מישהו בכלל חושב על לרדת על טייסטו??? בדיוק... וזה לא שהקהל בארץ דפוק או משהו, זה בכל העולם, אנשים אוהבים את מה שהם רגילים מהבית מה לעשות... פתרון אחד זה לשים את מה שהם שומעים בבית, פתרון אחר זה להביא מוזיקה קטלנית שלא משנה אם היא חדשה להם הם יאהבו אותה... ומי שטוב בפתרון השני זה לדעתי הדיג'יים של פאנקי... הם פשוט מביאים דברים שהקהל לא מכיר (אני לא נחשב קהל... :) ) והקהל אוהב את זה... פלינר הוא דיג'יי מהפתרון הראשון... אז זהו... כל כך פשוט... זה שאין לו ביצים אני מסכים... אבל זה אופי של בן אדם... מה תבוא לבן אדם תתחיל לרדת עליו כי אין לו בטחון? קצת מטומטם לא?


מזה הזיון שכל הזה?
איזה מזל שפלינר ברמה של טייסטו שאפשר להשוות אותם
מתי תבין שמי שאומר שטייסטו מסחרי זה מי שמקנא בו ומי שאומר שפלינר מסחרי זה מי שמביט מהצד ורואה...
ומה קשר "מטומטם לרדת עליו כי אין לו בטחון" זה לא מטומטם להגיד לו את האמת, כי זה העבודה שלו והוא צריך לעשות אותה טוב ואם אין לו ביצים שיחפש עבודה אחרת
ראיתי אתמול ביפו חנות נרגילות שמחפשת מוכר, שינסה אולי שם ויפסיק להרוס תמסיבות.
djGoosh
עם כל הכבוד להרבה אנשים פה שכחתם בשביל מה הדיג'יי נמצא.
אתם שופטים יותר מדי את הדיג'יים בפרטים הקטנים וכמוני שכחתם איך זה להיות קהל.
עד לא מזמן גם אני כמו רבים בפורום הזה חשבתי שתפקידו של הדיג'יי זה לנגן את החומר שהוא אוהב ולנסות להפיץ את זה עד כמה שאפשר , לדעת למקסס שבקושי ישימו לב שהשיר עבר.
אבל פה עומדת הטעות
הדיג'יי נמצא רק כדי לשמח את הקהל ולגרום לו לרקוד
הדיג'יי נמצא כדי לקרוא את הקהל ולשים לו את השיר המתאים בזמן המתאים
הדיג'יי הוא הזונה של הקהל
הדיג'יי נמצא רק כדי לנגן את המסחרי
הקהל מת על המסחרי ואין מה לעשות
לא משנה באיזה גיל תהיו הקהל בארץ מת על המסחרי
אתם חושבים שבגילאים המבוגרים של ה23+ זה שונה?
זה הרי הכל פוזה וכולם יודעים את זה
האנשים בגיל הזה לא יכול לרקוד את הדברים שארמין או מי שלא תרצו מנגנים אלא אם הם לוקחים סמים. וזו האמת.
תשמיע לכל אחד בגיל הזה את סאמר ג'אם ותראה איך הם קופצים עד הגג
וזאת עובדה.
אתם אומרים שדיג'יי צריך ביצים
אבל בארץ הוא יכול לקחת את הביצים ולשחק איתם לעצמו

לקהל לא אכפת באמת איזה דיג'יי מנגן להם מוסיקה העיקר שזאת מוסיקה שהם אוהבים.

ואת כולם מכריחים לנגן. ואם הוא לא ינגן את מה שמכריחים אותו אז הוא לא יעבוד , פשוט מאוד.
בארץ אין מקום למשחקים , זה או שאתה מנגן מה שאוהבים או שלא.

שמעו די קשה לי להתבטא כי גם אני מתוסכל מכל המצב הזה ומתעצבן איך שאני רושם פה את הכל אבל אין מה לעשות
כל הדיג'יים מנגנים מסחרי כי הם צריכים , הדיג'יי נמצא בשביל הקהל ולא הקהל בשביל הדיג'יי.
AnthemFreak
גוש חלק ממה שכתבת נכון וחלק תסתם מזיין תשכל
YuVaL
תעשו לי טובה ותבפסיקו לזיין בשכל
גוש צודק בכל מה שהוא אומר
בתור חבר טוב מאוד של פלינר, אני יכול להגיד לכם ככה...

הבנאדם לא בא כדי לענג את הקומץ הקטן הזאת שאוהב מוסיקה איכותית, כי זה פשוט לא ככה, הוא בא לעשות את העבודה שלו ולגרום לקהל להנות, ומה שהקהל אוהב זה מסחרי, ואין מה לעשות, אי אפשר למנוע את זה!.. זה מה שאתם לא מבינים
אם הוא יבוא ויתחיל לנגן לכם דברים כמו ארמין או יוהן והרחבה תהיה ריקה אז פשוט לא תהיה לו עבודה וזה מה שאתם לא מבינים
ולכל הגאונים שחושבים שלמקסס זה כ"כ קל, בוא נראה אותכם עושים את זה יותר טוב ממנו...
היום אילן היה פה וניסיתי ולהסביר לו והוא יכול להוכיח לכם שזה ממש לא משחק ילדים, ומול קהל של 2000 איש זה גם דיי מלחיץ... אז תעשו טובה, לא בראש שלכם לשמוע מסחרה כל המסיבה
תטוסו לאמסטרדם ותהנו בטראנס אנרג'י או סנסיישון או דאנס וואלי... בארץ זה בדוק וככה זה יהיה, מסחרה אחת גדולה...

ופלינר בתור דיי גיי בא למלות את הרחבה ולתת להקהל (לרובו לפחות) את מה שהם באו לשמוע, ובמקרה הזה זה מסחרי, ואין מה לעשות...

אז תעשו טובה לפני שאתם סתם משמיצים בנאדם ככה, תנסו לשים את עצמכם בנעליים שלו ותראו איך זה!..

סלמת'
Shahar
מזה השטויות האלה שבני 23 לא אוהבים את ארמין והשאר?
אז איך המסיבות של נקסט מפוצצות באנשים בגיל הזה?

quote:
Originally posted by YuVaL
תעשו לי טובה ותבפסיקו לזיין בשכל
גוש צודק בכל מה שהוא אומר
בתור חבר טוב מאוד של פלינר, אני יכול להגיד לכם ככה...

הבנאדם לא בא כדי לענג את הקומץ הקטן הזאת שאוהב מוסיקה איכותית, כי זה פשוט לא ככה, הוא בא לעשות את העבודה שלו ולגרום לקהל להנות, ומה שהקהל אוהב זה מסחרי, ואין מה לעשות, אי אפשר למנוע את זה!.. זה מה שאתם לא מבינים
אם הוא יבוא ויתחיל לנגן לכם דברים כמו ארמין או יוהן והרחבה תהיה ריקה אז פשוט לא תהיה לו עבודה וזה מה שאתם לא מבינים
ולכל הגאונים שחושבים שלמקסס זה כ"כ קל, בוא נראה אותכם עושים את זה יותר טוב ממנו...
היום אילן היה פה וניסיתי ולהסביר לו והוא יכול להוכיח לכם שזה ממש לא משחק ילדים, ומול קהל של 2000 איש זה גם דיי מלחיץ... אז תעשו טובה, לא בראש שלכם לשמוע מסחרה כל המסיבה
תטוסו לאמסטרדם ותהנו בטראנס אנרג'י או סנסיישון או דאנס וואלי... בארץ זה בדוק וככה זה יהיה, מסחרה אחת גדולה...

ופלינר בתור דיי גיי בא למלות את הרחבה ולתת להקהל (לרובו לפחות) את מה שהם באו לשמוע, ובמקרה הזה זה מסחרי, ואין מה לעשות...

אז תעשו טובה לפני שאתם סתם משמיצים בנאדם ככה, תנסו לשים את עצמכם בנעליים שלו ותראו איך זה!..

סלמת'


ומה אתה מזיין תשכל?
איך רוברט מצליח כל כך? הוא מנגן סאמר גם? שמת לב איך הרחבה מפוצצת כשהוא עולה?
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
איך רוברט מצליח כל כך? הוא מנגן סאמר גם? שמת לב איך הרחבה מפוצצת כשהוא עולה?


בת'אחלס גם אני חשבתי על זה
איך אתם מסבירים שרוברט עולה והוא מנגן דברים חדשים
ואנשים מתלהבים כמו לא יודע מה שהם שומעים דברים שהם אף פעם לא שמעו
זה כל הכיף לחדש, וזו היה פעם אחת הסיבות שהייתי יוצא לדיסקוטקים כי זה תמיד היה המקור למוזיקה חדשה, אפילו שהיה את האינטרנט וכל החרא מסביב
תמיד הייתי שומע במסיבות דברים שלא שמעתי בחיים ואז הייתי מגיע הביתה ומחפש.. זה לא העניין של מסחרה.. ואולי יש בזה משהו שהרבה אומרים פה שבעל המועדון אומר לדי גי מה לנגן.. אבל עדיין...

קחו לדוגמא את עופר ניסים, אני לא יגיד שהוא לא מסחר.. הוא מנגן מוזיקה מסחרית אחשולינג אבל שונה מכל הראפ, רוק וכל שאר הגבי ואגס...
ויש לו הצלחה משגשגת... ובקשר לאנשים המובגרים.. זה ממש שטויות.. למה שדיויד גואטה, או סטיב לולר קלדרון, גוניור ג'אק באים לארץ רואים שם המוןןןןןןןןןןןןןןןןןן אנשים מבוגרים ובד"כ זה גם לאנשים מבוגרים..

וכל אילו שאומרים שאנשים אוהבים לשמוע מסחרה, זה בול שיט אחד גדול לדעתי
כי בד"כ בסוף מסיבה תמיד אבל תמידדדדדדדדדדדדדדדדדדד פק"ל כיסים שיש פסיכודאלי ואנשים מחכים לזה כמו לא יודע מה
ובחייאת ראבק.. רוב האנשים שיוצאים למסיבות קיבוצים ורוב הביילנים לא מכירים את השירים ששמים בסוף המסיבות.. ובזה תמיד מגוונים אז אולי מכירים איזה 3 4 קטעים שתמיד שמים בשביל להרים ת'קהל יותר..
YoraY
בונא בהתחלה חשבתי שמי שמדבר זה סתם איזה פלוץ אבל דוגרי הוא אומר דברים ממש נכונים

"ללכת על בטוח"..

אהבתי..



תיקלוט זו תורה שלמה. אבל בעיקרון הכל עניין של ה"קרדיט" שיש לתקליטן עם הקהל..
ככה אני מנסח את זה..
ככל שאתה יותר מוכר ויותר אהוד ככה אתה יכול להרשות לעצמך לסטות מהסיגנון המסחרי

כמובן שהדברים שאני אומר הם מצומצמים ביותר ויש עוד הרבה להגיד מעבר..
KosmiK-G8
טוב אז ככה...
הבעיה שלי עם פלינר וזה לא ישתנה זה פרק הזמן שהוא די גיי
אני לא מבין איך בן אדם יכול במשל כל כך הרבה זמן לעשות משהו שהוא לא אוהב
(לנגן מוזיקה מסחרית שהבנתי שהוא ממש לא אוהב בדיוק כמונו)

אני מבין תצד הכלכלי בעניין אבל אני באופן אישי בטוח בליינד לא הייתי עושה את זה
אני ממש ממש שונא את משהולך במועדונים ואני לא יוכל לתת לזה יד

מישהו ראה את פלינר מחייך במסיבה.?
אני מאמין שלא אני רוצה להאמין שהוא לא נהנה מזה
ועכשיו בואו נזרוק תכדור למי שבאמת אשמים
בעלי המועדונים
אתם רוצים לשים מסחרי?
שימו די גיי שבאמת אוהב את זה
אם כל כך הרבה אנשים אוהבים מסחרי
חייב להיות לפחות די גיי אחד שבאמת אוהב לנגן את זה
וככה האנשים כמונו ידעו
"זה מקום עם מוזיקה שאני לא אוהב ודי גיי שאני לא אוהב"

לא שמישהו כאן אוהב את פלינר אבל כמו שאמרתי יכול להיות -מצב היפוטטי שבעוד שנה נגיד מישהו יגיד לו בוא לחמם את רוברט גיטלמן ואני נותן לך יד חופשית להחליט איזה סגנון מוזיקה בא לך לשים
ומר פלינר היקר יראה קהל שזורם עם מוזיקה אלקטרונית..
ויתן סט טוב

שורה תחתונה: הבן אדם לא נראה לי טיפש
זה תמוה שזה הדבר הטוב ביותר שהוא מצא לעשות עם חייו...

נ.ב.
זה באמת קשה לתקלט....
יובל אתה תותח אחי
קובי שלא תחשוב ששכחתי אותך אתה גם שולט חבל על הזמן
אחד מהימים היותר טובים שהיו לי:)
AnthemFreak
לא קל לתקלט???
קל מאוד!!!!!!!!!!!!!
מי האפס שאמר שזה לא קל?

במיוחד אבל במיוחד מוזיקה אלקטרונית
Sniper
אילן אחי אני ראיתי את פלינר מחייך:]
חחח עוד בתקופת ימי הצילום שלי
אז יש לי תמונה איתו מהתל יצחק
והוא מחייך
אם אני הייתי ניראה סבבה בתמונה אז הייתי מעלה
אבל ביגלל שהיא יצאה על הפנים אני לא מעלה:)

Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב אז ככה...
הבעיה שלי עם פלינר וזה לא ישתנה זה פרק הזמן שהוא די גיי
אני לא מבין איך בן אדם יכול במשל כל כך הרבה זמן לעשות משהו שהוא לא אוהב
(לנגן מוזיקה מסחרית שהבנתי שהוא ממש לא אוהב בדיוק כמונו)

אני מבין תצד הכלכלי בעניין אבל אני באופן אישי בטוח בליינד לא הייתי עושה את זה
אני ממש ממש שונא את משהולך במועדונים ואני לא יוכל לתת לזה יד

מישהו ראה את פלינר מחייך במסיבה.?
אני מאמין שלא אני רוצה להאמין שהוא לא נהנה מזה
ועכשיו בואו נזרוק תכדור למי שבאמת אשמים
בעלי המועדונים
אתם רוצים לשים מסחרי?
שימו די גיי שבאמת אוהב את זה
אם כל כך הרבה אנשים אוהבים מסחרי
חייב להיות לפחות די גיי אחד שבאמת אוהב לנגן את זה
וככה האנשים כמונו ידעו
"זה מקום עם מוזיקה שאני לא אוהב ודי גיי שאני לא אוהב"

לא שמישהו כאן אוהב את פלינר אבל כמו שאמרתי יכול להיות -מצב היפוטטי שבעוד שנה נגיד מישהו יגיד לו בוא לחמם את רוברט גיטלמן ואני נותן לך יד חופשית להחליט איזה סגנון מוזיקה בא לך לשים
ומר פלינר היקר יראה קהל שזורם עם מוזיקה אלקטרונית..
ויתן סט טוב

שורה תחתונה: הבן אדם לא נראה לי טיפש
זה תמוה שזה הדבר הטוב ביותר שהוא מצא לעשות עם חייו...

נ.ב.
זה באמת קשה לתקלט....
יובל אתה תותח אחי
קובי שלא תחשוב ששכחתי אותך אתה גם שולט חבל על הזמן
אחד מהימים היותר טובים שהיו לי:)


אז אתה רומז יעני שפלינר חולה קלאב טראנס ומת לנגן קלאב טראנס אבל לא מרשים לו?

quote:
Originally posted by Sniper
אילן אחי אני ראיתי את פלינר מחייך:]
חחח עוד בתקופת ימי הצילום שלי
אז יש לי תמונה איתו מהתל יצחק
והוא מחייך
אם אני הייתי ניראה סבבה בתמונה אז הייתי מעלה
אבל ביגלל שהיא יצאה על הפנים אני לא מעלה:)


תחתוך רק אותו חכם:)
djGoosh
אני לא חושב שאתם צודקים בכמה דברים
יופי אז שרוברט עולה אז הרחבה מפוצצת לכמה דקות ואז מתרוקנת
רק בגלל שכולם רוצים לשמוע מי זה רוברט גיטלמן
דוגרי בחו"ל יש לו יותר כבוד מאשר בארץ ומה לעשות
זה שאתה (לא זוכר מי רשם את זה) מחפש את הטראקים שלו אחרי כל מסיבה זה בגלל שאתה לא סתם בליין רגיל אלא אדם שכל הזמן מחפש מוסיקה חדשה כמו רוב האנשים פה.
בליין רגיל לא יושב כל היום ומתעדכן במוסיקה ומגיע למועדון ומתחיל לרדת על הדיג'יי. בליין יכול להיות סתם אדם רגיל שפתאום בא לו מסיבה.
בליין אוהב להגיע למסיבה לרקוד את המוסיקה שהוא יכול לשיר איתה - שזה בד"כ הדברים שיש ברדיו או דברים שהם להיטים.

ואתם שואלים למה בגילאים היותר מבוגרים יש כ"כ הרבה אנשים במסיבות האלה?
בגלל שהכל פוזה , כולם שם לוקחים סמים ואם לא אז אנשים הולכים לשם כי אין להם מה לעשות. במסיבות כמו המסיבות שארמין תקלט בהם יש הרבה אנשים בגיל שלי (שזה בערך 20) והרבה קהל חרא (רוסיות , ערסים) ואני די בטוח שהם לא באים כדי לשמוע את ארמין עצמו.

ואני לא חושב שזה קשה לתקלט , כל אחד עם קצת אימון יכול לתקלט.
כל היופי בלהיות דיג'יי זה נטו לקרוא את הקהל.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement