return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
רועי פלינר - התקליטן הנערץ (pg. 7)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by idanhakia
דרך אגב מי שרוצה אני מתקלט היום בHOME CLUB
נוער בלההה



מממ אחי אחרי כל הויכוח בטרד הזה בלתי נמנע לשאול מה אתה הולך לתקלט..?
Narcotic Mind
תקשיבו, הדבר הבא הולך להיות ללא ספק הפסיי טראנס והפול און
הז'אנר הזה תופס תאוצה שצורה מטורפת ואצל קהל איכות
המסיבות זה כבר לא מסיבות קראחנה של 300 איש באיזה יער אלה מסיבות ממוסחרות (לא המוזיקה, המסיבה) ואלפי אנשים
הרבה בעלי מועדונים ומפיקים כבר הבינו שזה הדבר הבא (ראו ליין הדגל של זמיר, וראו כמה אנשים הולכים להגיע לרייבולושן)
הקטע היה שעד לא מזמן התקשורת התעלמה כמעט לגמריי מהז'אנר הזה והיום יש כבר הרבה יותר מודעות לטראנס ואתם יכולים למצוא כתבות, תמונות וכו בעיתונים לגבי הסצינה הזאת
בקיצור, שימו לב לגל העולה
הדבר היפה בסצינה הזאת היא שמי שמנגן זה מי שיוצר, יש הרבה הופעות לייב ורק מי שכשרוני רואה במה... אני אישית מאוד אוהב את הסגנון, אני מתחבר פחות לפול און המסחרי אבל זה גם איכשהו בכיוון שלי
אני בעד העליה הזאת
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תקשיבו, הדבר הבא הולך להיות ללא ספק הפסיי טראנס והפול און
הז'אנר הזה תופס תאוצה שצורה מטורפת ואצל קהל איכות
המסיבות זה כבר לא מסיבות קראחנה של 300 איש באיזה יער אלה מסיבות ממוסחרות (לא המוזיקה, המסיבה) ואלפי אנשים
הרבה בעלי מועדונים ומפיקים כבר הבינו שזה הדבר הבא (ראו ליין הדגל של זמיר, וראו כמה אנשים הולכים להגיע לרייבולושן)
הקטע היה שעד לא מזמן התקשורת התעלמה כמעט לגמריי מהז'אנר הזה והיום יש כבר הרבה יותר מודעות לטראנס ואתם יכולים למצוא כתבות, תמונות וכו בעיתונים לגבי הסצינה הזאת
בקיצור, שימו לב לגל העולה
הדבר היפה בסצינה הזאת היא שמי שמנגן זה מי שיוצר, יש הרבה הופעות לייב ורק מי שכשרוני רואה במה... אני אישית מאוד אוהב את הסגנון, אני מתחבר פחות לפול און המסחרי אבל זה גם איכשהו בכיוון שלי
אני בעד העליה הזאת


אני שמח שכל אחד מנבא הצלחות לכאן ולכאן
בכל מקרה אתה מביא כאן סגנון שאני מניח שלא כולם מכירים..
אם תוכל להביא דוגמאות כגון שמות של הרכבים שמנגנים פול און אז לפחות אני ישמח
ואם לא...
פול און ישאר רק פונקציה שהתחת שלי מפעיל כשעה אחרי שסיימתי לאכול פולים
זה בדרך כלל מלווה בריחות לא נעימים שיכולים להבריח את כל הקהל שהגיע ולא משנה מה ינגנו שם....:rolleyes:
idanhakia
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מממ אחי אחרי כל הויכוח בטרד הזה בלתי נמנע לשאול מה אתה הולך לתקלט..?

קלאב טראנס...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by idanhakia
קלאב טראנס...


מה שם שלך אחי..?
כל מששואל אותי לאן ללכת היום אני אומר לו בהום קלאב יש די גיי מנגן מוזיקה בסט
:)
idanhakia
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מה שם שלך אחי..?
כל מששואל אותי לאן ללכת היום אני אומר לו בהום קלאב יש די גיי מנגן מוזיקה בסט
:)


עידן חקיה
דרך אגב אני עולה רק ברבע ל4
או משהו באיזור ...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by idanhakia
עידן חקיה
דרך אגב אני עולה רק ברבע ל4
או משהו באיזור ...


אכההההה

זין ידעתי שזה טוב מכדי להיות אמיתי....
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תקשיבו, הדבר הבא הולך להיות ללא ספק הפסיי טראנס והפול און
הז'אנר הזה תופס תאוצה שצורה מטורפת ואצל קהל איכות
המסיבות זה כבר לא מסיבות קראחנה של 300 איש באיזה יער אלה מסיבות ממוסחרות (לא המוזיקה, המסיבה) ואלפי אנשים
הרבה בעלי מועדונים ומפיקים כבר הבינו שזה הדבר הבא (ראו ליין הדגל של זמיר, וראו כמה אנשים הולכים להגיע לרייבולושן)
הקטע היה שעד לא מזמן התקשורת התעלמה כמעט לגמריי מהז'אנר הזה והיום יש כבר הרבה יותר מודעות לטראנס ואתם יכולים למצוא כתבות, תמונות וכו בעיתונים לגבי הסצינה הזאת
בקיצור, שימו לב לגל העולה
הדבר היפה בסצינה הזאת היא שמי שמנגן זה מי שיוצר, יש הרבה הופעות לייב ורק מי שכשרוני רואה במה... אני אישית מאוד אוהב את הסגנון, אני מתחבר פחות לפול און המסחרי אבל זה גם איכשהו בכיוון שלי
אני בעד העליה הזאת


ראסמי נראה לי שאתה צודק
ובכל מקרה פסיי שולט :tongue2


אילן..מה זה מ.ק ? :P
[ מפקד קורס או משהו כזה, לא ? ]
coby
בקיצור הסצינה תגיע לבסוף לישראל אבל באיחור גדול
כמו כל דבר שמגיע לישראל :)



( תראו כמה זמן לקח עד שהביאו אינטרנט מהיר !! )


אהבתי תטרד הזה סוף סוף יש על מה לדבר פה ויכוח לעניין
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by coby
אהבתי תטרד הזה סוף סוף יש על מה לדבר פה ויכוח לעניין


ומי הגאון שפתח אותו באמת...
צריך להעניק לו איזה פרס או משהו...


ואליאור...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

arik
quote:
Originally posted by coby
בקיצור הסצינה תגיע לבסוף לישראל אבל באיחור גדול
כמו כל דבר שמגיע לישראל :)



( תראו כמה זמן לקח עד שהביאו אינטרנט מהיר !! )


אהבתי תטרד הזה סוף סוף יש על מה לדבר פה ויכוח לעניין

קוביצקה
יש קצת הבדל בין סצנת האינטרנט המהיר לסצנט הטראס
אתה לא חושב?
Hell_Copter
אז לפי מה שאתם אומרים הסצינה תגיע לארץ בעתיד
וכל המסיבות האלה עם הדי ג'יים הגדולים יהיו גם לילדים קטנים
אז יענו אנחנו הדור שזיינו אותו?
זה בעצם מה שאתם אומרים? :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement