return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Global Gathering 2004
View this Thread in Original format
reveal
Lördagen den 31e juli, från kl 4 på eftermiddagen till kl 7 på söndag morgon, Long Marston Airfield, Stratford upon Avon, England

http://www.godskitchen.com/global/


Lina:

Godskitchen
PVD
AVB
Ferry Corsten
Judge Jules
Maurio Picotto+ Riccardo Ferri live
Tall Paul
Fergie
M.I.K.E - live
Gabriel + Dresden
Jon O'bir
Petrae Foy
John 00'Fleming

Beach
Paul Oakenfold
Roger Sanchez
Tim Duluxe-live
NIc Fanciulli
Paul Thomas
Chris Turner

Bedrock
John Digweed
Sasha
Danny Howells
Hernan Cattaneo
James Zabiela
Nick Warren
Jimmy Van M
Chris Fortier
Phil Thompson
Johnathan Lisle

Air
Plump d.j's
Adam Freeland
Unkle sounds
Hybrid
Stanton warriors
Ali B
Hyper
Krafty cuts
Lee combs
Joe Ranson

Babooshka
Erick Morrillo
Xpress 2
Steve Lawler
Junior Jack and Kid Creme
Harry Romero
Jon Carter
Wally Lopez
James Algate

Global
Carl Cox
Dave Clarke
Umek
Adam Beyer
Misstress Barbara
Trevor Rockcliffe
Cristian Varela
Michael De Hay
Will Grant

Polysexual
Lisa Lashes
Lab4-live
Tidy boys
Scot project
Yoji Biomehanika
BK
Andy Farley
Rob Tissera
K90 Live
Anne Savage
Karim
Shan
Hinsley
Paul Maddox

Accelerated culture
Fabio
Grooverider
Diesel Boy
Pendulum
Krust
Mampi swift
Hazzard
Bryan gee
Nicky Blackmarket
Andy C
Killa Kella
Hype
Garry K
Zinc
The ratpack
Dollar
Twisted Individual

Ingen tråkig lina!!! :D
SteveTranz4ever
SATAN I GATAN !!!

Måste spara ihop till detta... har ju även sagt till Whiterussian att jag ska joina han...
Jag har hört allt för många radio rippar med '00' Fleming nu med sjukt drag i publiken...
Detta måste nog prioriteras... frågan hur man ska få ihop alla pengar...
SWE_TRANCE
Ja...vad säger man...
Helt sanslöst bra lina, som vanligt :)
Det är ju jävligt synd att det är så pressat tidsschema, man lär ju garanterat få beslutsångest ett antal gånger... :crazy:

Visst vore det grymt att besöka, är ju lätt det event man någon gång bara måste till...
Men det är ju lite dyrare än att åka till t.ex Dance Valley eller Mysteryland. Vore kanon om någon som vart där tidigare kunde posta ett ungefärligt pris för hela kalaset :)
jofawe
gösta petter!
Amnezia
såg linan igår när jag surfa runt...håller samma klass som alltid..dock ere nästan för mkt bra på kort tid..:)
¨
bedrock arenan e sjukt bra...:cool: även en del man vill se på annat håll.....va e oddsen att inget krockar:p :mad:

e synd att det e så förbannat dyrt å åka dit i jämförelse me tex dance valley....
bara bilj kostar ca 700 pix....flyg t/r 2000 lr nått....+ att ta sig till området å boende...att åka me ryan air e ju knappast lönsamt då man får betala dyrt för å komma från flygplatsen som ligger helt out of bounds..:confused:
har räknat på detta både förra å förr förra året å fått det till runt 3-3500=) om man verkligen snålar...skulle tippa på mer 4000+....
liite mkt kanske:( nån som vet hur länge det håller på denna gång btw...står ju ingenstans???:p
Vizay
jag kommer va där, lite på det :D
Funfrock
godkitchen och polysexual arenorna ser grymma ut :)
håller festen på i 24h eller?

någon som har koll på priser för bilfärjor sverige->england?
åkte från göteborg->newcastle för en jäkla massa år sen, men har inte så mycket minne av priset.
ScuL
lär bli ett grymm drag också :p
kan ni inte slänga ihop en SWE_TA bil och köra förbi Holland på vägen ned :) (det går ju färjor härifrån) :p

quote:
Originally posted by Funfrock
någon som har koll på priser för bilfärjor sverige->england?
åkte från göteborg->newcastle för en jäkla massa år sen, men har inte så mycket minne av priset.


141 quid åtminstone :)
reveal
quote:
Originally posted by ScuL
141 quid åtminstone :)


Ingår 5 man i bilen då? Annars är det ju skitmycket pengar :(
ScuL
tror inte det..

det var 69 GBP / person (vuxen)
och 72 GBP för bilen (under 6m längd och 1.85 höjd)

det här är även utan hytt.. som känns lite nödvändigt på en 27 timmarsresa. :nervous:

kolla här

reveal
quote:
Originally posted by ScuL
kolla här


Upptäckte att det finns en svensk version av sidan; www.seaways.se
Vizay
om ni ska över till england så flyg ryanair...blir nog billigast och skönast :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement