|
חולצות לפורום
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
אז ככה...
החלטתי לפתוח על זה בכל זאת טרד..
אוקי אז אחרי בירור ..
מצאתי מקום שעושה את זה..
הגלופה עולה משהו כמו 70-80 שקל
,וכל הדפסה עולה גרושים
בתנאי שקונים את החולצות במקום נפרד
אבל לפי מה שהבנתי ניתן לרכוש חולצה גם אצלהם ממש במחירי עלות
מה שאומר
שהמחיר של הגלופה יחסית יקר
וככל שיהיה יותר ביקוש לחולצות המחיר יתחלק בין יותר אנשים
אני את שלי עשיתי עכשיו
תורכם לבנות לוגו ולתת משפט מחץ |
|
|
| Q-PiXeL |
מה זה גלופה?
ולפני שמתחילים לעצב תלוגו כדאי לברר באיזה פורמט ורזולוציה הם צריכים את הלוגו...
מהנסיון שלי עם כל מני הדפסות כאלו צריך לעבוד ברזולוציה מאוד גבוה כדי שאחרי זה ההדפסה תהיה באיכות טובה.... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by ronsh
אז ככה...
החלטתי לפתוח על זה בכל זאת טרד..
אוקי אז אחרי בירור ..
מצאתי מקום שעושה את זה..
הגלופה עולה משהו כמו 70-80 שקל
,וכל הדפסה עולה גרושים
בתנאי שקונים את החולצות במקום נפרד
אבל לפי מה שהבנתי ניתן לרכוש חולצה גם אצלהם ממש במחירי עלות
מה שאומר
שהמחיר של הגלופה יחסית יקר
וככל שיהיה יותר ביקוש לחולצות המחיר יתחלק בין יותר אנשים
אני את שלי עשיתי עכשיו
תורכם לבנות לוגו ולתת משפט מחץ |
רעיון חבל על הזמן...תמיד רציתי שיהיה לי חולצה עם לוגו ענק של טראנס-אדיקט עליה!!!
אז ככה הלוגו הוא כמובן ה"דרקון" הזה או איגואנה זאת של הטראנס אדיקט...
והמשפט כמו משהו כזה:
~I.L.T.A. - Empire~ מקדימה
>TranceAddited Forever< על הגב |
|
|
| Shahar |
ראסמי מזה גלופה?
ובאמת צריך משהו איכותי שלא יתקלף אחרי כמה זמן...
ולוגו
אפשר
In Trance (addict) We Trust |
|
|
| taltul |
Shahar
Q-PiXeL
נו מה אתם גנובים? חבר'ה גלופה זה מעין לוח חרות כזה...לוח דפוס שבאמצעותו עשוים הדפסה על החולצה...אם אני לא טועה
:) |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by taltul
Shahar
Q-PiXeL
נו מה אתם גנובים?חבר'ה גלוםה זה מעין לוח חרות כזה...לוח דפוס שבאמצעותו עשוים הדפסה על החולצה...אם אני לא טועה
:) |
אני לא חושב שאתה טועה
לא יודע אם זה לוח חרוט או לא..
אבל בעקרון זה משהו שממנו משכפלים
לא יודע אם יצא לכם להתעסק עם זה
אבל גם בהזמנות שמועדונים מוציאים למסיבות
רוב הכסף הולך להכנת הגלופה
בגלל זה להכין 5,000 הזמנות
ו15,000 הזמנות יכול להיות עניין של 300 שקל הבדל בלבד..
בכל אופן הגלופה זה לא מה שחשוב
חשוב הלוגו..
אז...
אני צריך להבהיר משהו
אי אפשר לקחת תמונה בפוטושופ ולבקש מהם להדפיס את זה!!!
צריך ליצור לוגו חלול..
סתם דוגמה שמצאתי
הבנתם..??
ומשפט..צריך שכל אחד יתן כמה דוגמאות
בסוף נעשה הצבעה ונבחר את המשפט שהרוב רוצים
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
אנשים אני מוכן לעשות כזה דבר רק אם החולצה נצמדת ולא בד שמזיעים איתו
אני שונא חולצות טישירט כאלה שלא נצמדות |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אנשים אני מוכן לעשות כזה דבר רק אם החולצה נצמדת ולא בד שמזיעים איתו
אני שונא חולצות טישירט כאלה שלא נצמדות |
בואנה אחי גם אני חשבתי על זה...חשוב גם שהחולצה תהיה חולצה "נורמאלית" צמודה כזאת שלא תהיה באסה לצאת איתה גם ולא רק לתלות על הקיר ...
חבר שלי פעם הלך לקנות חולצה עם הדפסה "שלו" תאמת זה לא היה בדיוק שלו אלא שהוא בחר מה להדפיס בחנות עצמה...וחולצה הייתה חבל על הזמן...צמודה כמו שצריך..הוא יצא איתה אלף פעם...
צריך לברר מה זו החנות הזאת...אני פשוט לא היתי איתו אז...
נ.ב.:
חשבתי על המשפטים והלוגו והנה עוד רעיון מעניין לדעתי...
לכתוב כזה "מסחרי" או "מוזיקה מסחרית" אבל זה ארוך מדי נראה לי...ואז לצייר על המילה הזו צלב אדום כזה...יעני
"מסחרי - לא!!!!
טראנס - כן!!!!"
או באותיות אנגליות:
"Mishari -> NO
TRANCE - > YES"
או
"say NO to MISHARI
say YES to Trance"
ונראה לי חבוש לכתוב קלאב טראנס ולא סתם טראנס שלא יחשבו שזה רק פסיכודלי...אבל זה כבר לפי טעם של כל אחד מאיתנו...:)
משהו כזה...נראה לי מגניב לאללה בעיקר אם לבוא עם לוגו כזה למסיבה של קילומבו או כל הליינים לחיילים...:D :D :D :D |
|
|
| KrazyDJs |
אחלה רעיון והכל
אבל סעמק
צאו מהקטע שלכם עם הנגד מסחרי
אתם לא רוצים מסחרי אל תשמעו
אבל ראבק רוצים לעשות חולצות מיוחדות ל ILTA
תתקעו תמסחרי מסחרי הזה בכל מקום?
חלאס... |
|
|
| ronsh |
אתם צריכים להבין דבר אחד
אפשר לקנות חולצות בנפרד...לא חייבים לקנות תחולצות בבית דפוס
אז אם מישהו מכיר מקום שיש בו חולצות צמודות יפות
ובמחיר ידידותי לכל כיס...אז שיציע..
אפשר לעשות הרבה דברים בשביל לעצב את זה כמו חולצות שאפשר גם לצאת איתן
כמו ליד הפטמה בצד ימין אפשר לשים לוגו חמוד כמו זה
ובצדדים בשרבול לשים
ואלה סתם רעיונות שעולים לי בשנייה שאני כותב את זה
מה שאני מנסה להגיד
הכל תלוי בנו...השמיים הם הגבול ... תתחילו לזרום עם זה |
|
|
| Origin |
| אליאור אחי.. אתה עוד צעיר...אתה תבין אותנו שתיגדל:D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Origin
אליאור אחי.. אתה עוד צעיר...אתה תבין אותנו שתיגדל:D |
מה אתה חש זקן ? :tongue3
ראסמי נסחפתם
ורעיון ענק רון, הקטע עם השרוול וזה
אבל אתם רוצים חולצות ליציאה למועדונים וזה
לא חולצות של נהגי פורמולה :wtf: |
|
|
|
|