return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
נוסטלגיות של הפורום - יומן אירועים
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
טוב חברים
כל כך הרבה מדברים פה על זה שהפורום גווע (כן הותיקים כאן נורא אוהבים להגיד את זה) ואנחנו שומעים גם לא מעט תמשפט הידוע "שנת 2001 האגדית" אז אני פונה בעיקר לותיקים שיפסטטו כאן סיפורים מצחיקים עצובים דפוקים וכו על משהיה כאן בעבר בפורום ושווה לזכור

ויהיה לנו כאן כל מיני סיפורים שייחדו את הפורום
כמובן שתמיד אפשר יהיה להוסיף סיפורים חדשים:)

קיצר כל הספורים על המריבות של גיל ואודי
מוש והניתוק שלו מפה
בכלל חברי פורום שהיו ואינם עוד

יאללה אני מצפה לטרד גדול!!
oDrori
בעיטת פתיחה:
אריאל הולך לכלא
KosmiK-G8
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה טרד ענק!!!
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by oDrori
בעיטת פתיחה:
אריאל הולך לכלא


אוי אני זוכר את זה!!!!!
פאק! זה היה מצחיק!!!!!!!!


אוקיי הנה עוד סיפור...... לא יודע אם מישהו זוכר, אבל ככה בעצם הכרתי את כולם פה והתחלתי להיות פעיל......

סילבר-סקיי פתח טרד שבו הוא שאל מי הולך לאיזו הופעה של אביב גפן...... יובל (שהיה אז מנהל) הגיב "אביב גפן!? פחחחחחח" וסגר את הטרד...
סילבר התעצבן ופתח טרד של "למה סגרת לי את הטרד" ואז הוא ויובל התחילו לריב..... ואז אני ראיתי את זה והחלטתי להצתרף למריבה.... וצידדתי בסילבר..... ואז אורן נאור (זוכרים אותו?) בא והסכים איתי......
וכולם הצתרפו לחגיגה, והיה ריב ענקי של כל הפורום!!!!!!!!!!
זה היה טרד שתוך יום-יומיים הוא צבר עשרות תגובות!!!!! הוא היה פשוט ענק!!!! אני לבד שמתי שם איזה 30 תגובות....... אולי אפילו יותר....
אבל יובל מחק אותו אז אין טעם לחפש.....

בקיצור, בסוף כולם התנצלו אחד לשני, הטרד נמחק, וככה הכרתי את כולם והתחלתי להיות פעיל בפורום :)
SiLvErSkY
שכחת לציין שרק לאחר שיובל הסכים לתת לי 'בלו ג'וב' הסכמתי לעשות סולחה
:)
Hell_Copter
אני זוכר שהיה איזה לילה אחד שכולם התחילו לזיין את השכל לגמרי ותוך פחות משעה היה ט'רד של איזה 30 עמודים

וזה היה בתקופה שמורן גם היה מוד איתי

וגם מורן השתתף בשיחה המטומטמת הזאת...
ומזה התעצבנתי שקמתי בבוקר וראיתי את זה
אז פשוט מחקתי את כל הט'רד
וכמעט היה מכות פה עם כולם :disbelief
KrazyDJs
נראה לי שהייתי באותה תקופה של הת'רד הזה :happy2:
בסדר אני לא כזה זקן פה :p
אבל יש מצב זה היה בתקופה שרק נרשמתי נראה לי
Sniper
חחחחח
ללא ספק היה טרדים חזקים

אני גם זוכר שמוש ורועי כל הזמן היו רבים על סיגנונות של מוזיקה
וביום שמוש התחיל לאהוב פרוג ואהוס אז היה פה רבים כל הזמן! חח היה צחוקים


וגם אם אני לא טועה היה איזה טרד שמישהו רב עם שגיא, יכול להיות??
אני לא ממש זוכר או שזה היה מישהו אחר
אבל היה משהו כזה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אני גם זוכר שמוש ורועי כל הזמן היו רבים על סיגנונות של מוזיקה
וביום שמוש התחיל לאהוב פרוג ואהוס אז היה פה רבים כל הזמן! חח היה צחוקים


זה היה שמוש התחיל לאהוב סגנונות של פרוג והאוס וכאלה...
והוא פשוט קטל את כל הסגנונות האחרים
בעיקר אלה שהוא היה שומע בעבר

וזה לא היה ריבים... אבל סתם בקטנה
KosmiK-G8
חחחחחחחחחחחחחחח
את הקטעים עם מוש גם אני זוכר....
אני גם זוכר שאף אחד לא האמין שהוא יעזוב את הפורום
והכי מצחיק שאחרי שהוא באמת עזב

לאף אחד לא היה אכפת
חחחחחחחחחחח....
תאמת הוא חסר פה לפעמים..
חבל שהוא היה כזה טוטאלי במשהוא אוהב
הכל היה שחור או לבן אם הוא לא אהב משהו באותו רגע זה היה זבל
ועל זה היה הויכוחים עם רועי

Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חחחחחחחחחחחחחחח
את הקטעים עם מוש גם אני זוכר....
אני גם זוכר שאף אחד לא האמין שהוא יעזוב את הפורום
והכי מצחיק שאחרי שהוא באמת עזב

לאף אחד לא היה אכפת
חחחחחחחחחחח....
תאמת הוא חסר פה לפעמים..
חבל שהוא היה כזה טוטאלי במשהוא אוהב
הכל היה שחור או לבן אם הוא לא אהב משהו באותו רגע זה היה זבל
ועל זה היה הויכוחים עם רועי


שמע אחי... ת'כלס זה היה ככה

אנילא חושב שזה בסדר שמישהו אוהב דבר אחד ותוך שניה עושה סיבוב של 180 מעלות ומתנגד לאותו דבר ושולל אותו לגמרי
קבל דעה של אנשים אחרים וזהו
זה לא היה בסדר שהוא אמר שאנשים ששומעים מוזיקה כזאת וכזאת צריכים להתבגר וכו... אבל בקטנה

לא ננבור בנחלת העבר
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע אחי... ת'כלס זה היה ככה

אנילא חושב שזה בסדר שמישהו אוהב דבר אחד ותוך שניה עושה סיבוב של 180 מעלות ומתנגד לאותו דבר ושולל אותו לגמרי
קבל דעה של אנשים אחרים וזהו
זה לא היה בסדר שהוא אמר שאנשים ששומעים מוזיקה כזאת וכזאת צריכים להתבגר וכו... אבל בקטנה

לא ננבור בנחלת העבר


למה לא?
על זה הטרד לא..?
:)

ראסמי הכרתי גם מישהו כזה וזה היה כזה מעצבן
אני זוכר כמה חודשים לפני זה הוא מה זה התלהב מ
yahel-voyage הוא ועוד אחד בשכבה עכשיו אני כזה לא היה לי כוח אליהם אמרתי להם לא משהו...

ואף לא התלהבתי מזה יותר מדי לפחות לא כמוהם
כן אני יודע שזה טראק טוב לא נכנס לזה עכשיו

קיצר אחרי כמה חודשים קלטתי אותם צוחקים עלי באיזה הזדמנות שאני מתלהב מהטראק הזה...
ושזה כזה טראק עלוב ולא רמה וחרא סגנון[
קיצר צביעות של אנשים מה אני יגיד לכם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement