|
נוסטלגיות של הפורום - יומן אירועים (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
טוב אלעד
אני מקווה שלא תהיה באמצע נקיונות
:)
ומורן
ראסמי קשה
אני לא קולט שהשחרור אשכרה מתקרב...
זה לא יאומן
דרך אגב אני הולך להגיש ביום ראשון בקשה למיוחדת
אמרו לי קשה רצח לקבל (חחח ואם היציאות שלי גם זה מה זה פתיחת עיניים) קיצר אני מגיש בקשה על רקע כלכלי...
מקווה לקבל שבועימיוחדת נוסיף לזה 9 יום לפני זה בבית (זה כבר יהיה או קומבינה עם המפקד או דרך משקית תש שאמרה שאפשר לסדר את זה) אבל מה אני מקדים תמאוחר...
קודם שיאשרו |
ממש לא קשה אחי !!!
הוצאתי כבר שתי מיוחדות מהצבא אחת של חודש ואחת של שבועיים וחצי ודיי
בקלות !
אם אתה צריך עזרה אני פה ...
:) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ממש לא קשה אחי !!!
הוצאתי כבר שתי מיוחדות מהצבא אחת של חודש ואחת של שבועיים וחצי ודיי
בקלות !
אם אתה צריך עזרה אני פה ...
:) |
איך עשית כזב דבר?????
למדני |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
איך עשית כזב דבר?????
למדני |
הולך לעורך דין בקצין העיר הוא יושב ליד רחוב אלנבי אם אני זוכר
נכון (יש לי את הטלפון אם אתה צריך) וחותם של על ההצהרות שצריך
בהתאם לבקשה (המש"קית תש תסביר לך) לרוב זה יהיה כלכלה אני למשל הצהרתי
שגרתי עם אח שלי תקופה ושאני במינוס ככה וככה ולהביא מסמכים שמעידים על המינוס . ואז למרות שההורים שלי לא היו במינוס בגלל שהצהרתי שאני גר עם אחי אז לא התחשבו במצב שלהם בכלל רק בשלי ואתה יכול אם אתה לא באמת במינוס להצהיר שיש לך חובות לחברים\סבא\סבתא וכאלה ...
קיצר לא בעיה אח"כ מביא את האישור עבודה לכל מעביד שהוא שיחתום לך
וגמרת עם זה ... שתבין שאני החתמתי מעביד שלא עבדתי אצלו בכלל רק לשם החתימה
...
אם אתה צריך עוד עזרה שאל בני ;)
בלי קשר וסתם לידע כללי לגבי חופשים אז סתם חוק שלא כולם יודעים, יש חוק צבאי שעל כל יום שאמא או אבא שלך או אח
(בן משפחה ראשון בקיצר)
נמצא בבית חולים אז מגיע לך יום חופש אוטומטי בלי מש"קית ת"ש ובלי כלום ...
סתם ידע כללי לצעירים שפה ... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הולך לעורך דין בקצין העיר הוא יושב ליד רחוב אלנבי אם אני זוכר
נכון (יש לי את הטלפון אם אתה צריך) וחותם של על ההצהרות שצריך
בהתאם לבקשה (המש"קית תש תסביר לך) לרוב זה יהיה כלכלה אני למשל הצהרתי
שגרתי עם אח שלי תקופה ושאני במינוס ככה וככה ולהביא מסמכים שמעידים על המינוס . ואז למרות שההורים שלי לא היו במינוס בגלל שהצהרתי שאני גר עם אחי אז לא התחשבו במצב שלהם בכלל רק בשלי ואתה יכול אם אתה לא באמת במינוס להצהיר שיש לך חובות לחברים\סבא\סבתא וכאלה ...
קיצר לא בעיה אח"כ מביא את האישור עבודה לכל מעביד שהוא שיחתום לך
וגמרת עם זה ... שתבין שאני החתמתי מעביד שלא עבדתי אצלו בכלל רק לשם החתימה
...
אם אתה צריך עוד עזרה שאל בני ;)
בלי קשר וסתם לידע כללי לגבי חופשים אז סתם חוק שלא כולם יודעים, יש חוק צבאי שעל כל יום שאמא או אבא שלך או אח
(בן משפחה ראשון בקיצר)
נמצא בבית חולים אז מגיע לך יום חופש אוטומטי בלי מש"קית ת"ש ובלי כלום ...
סתם ידע כללי לצעירים שפה ... |
סעמק זה לא רק לצעירים
אני עוד 7 חודש בחוץ ולא ידעתי את זה..
בעסה...
הייתי יכול להיות עוד הרבה ימיםן בבית... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סעמק זה לא רק לצעירים
אני עוד 7 חודש בחוץ ולא ידעתי את זה..
בעסה...
הייתי יכול להיות עוד הרבה ימיםן בבית... |
הרבה לא יודעים את זה ...
גם אני הייתי יכול להרוויח עוד כמה ימים
שטויות ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
יהיה נחמד אם נחכה לראות מתי רועי פה עוד פעם
|
רועי פה עוד פעם...
וכולכם חפשנים מתים!
לי אפילו לא הייתה הפניה אחת מאז שהתגייסתי
רק פעם אחת הלכתי לחתונה של בן דוד שלי... כל שאר הימים הייתי בצבא כמו כלב |
|
|
| KosmiK-G8 |
| עכשיו שמוש החליט שהוא חוזר לפורום אולי ידידינו הותיקים (ותק של איזה שנה וחצי לפחות...יעני יותר ותיקים ממני) ירימו כאן בטרד שימושי זה פרויקט של "נוסטלגיות מוש" יהיה נחמד:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
עכשיו שמוש החליט שהוא חוזר לפורום אולי ידידינו הותיקים (ותק של איזה שנה וחצי לפחות...יעני יותר ותיקים ממני) ירימו כאן בטרד שימושי זה פרויקט של "נוסטלגיות מוש" יהיה נחמד:) |
נוסטלגיה טובה ממוש זה שאני ואריק היינו אצלו בבית והוא השמיע לנו חומר של בי פי אם האוס... ועוד התלהב מזה ;)
ואז הבנזונה הפליץ עליי!!!!
ומפגש אחרי זה גם הפליץ על אריק!!!!
ועוד אחד חזק זה היה שמוש וצח הלכו מכות בבית של חן ואז אריאל בא וזיין את שניהם... זה היה ענק!!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נוסטלגיה טובה ממוש זה שאני ואריק היינו אצלו בבית והוא השמיע לנו חומר של בי פי אם האוס... ועוד התלהב מזה ;)
ואז הבנזונה הפליץ עליי!!!!
ומפגש אחרי זה גם הפליץ על אריק!!!!
|
מממממ...
אני שמח בשבילכם שהוא התלהב מהחומר שהוא שמע....
תארו לעצמכם הרי התלהבות וחוסר התלהבות זה הפכים...
ואם כשהוא מתלהב ממשהו הוא מוציא חומר (גז) מאחורה אז תארו לעצמכם מה קורה לו כשהוא לא מתלהב....:rolleyes: |
|
|
| Vortex_SA |
| אחחח טרד חזקקק.... הפטמה של צח, פייי זה ישןןןןן, הריב שהיה לי עם מוש, אם אני לא טועה בגללו הוא לא נכנס... וואללה חבל הוא היה ממליץ על דברים טובים, מאז אני לא רב עם אנשים על סגנונות מוזיקה :) אני זוכר שהיה איזה קטע עם גיל שהוא רב עם יובל ואמרו שאולי הוא לא דיג'יי וסתם מתלהב ושטויות כאלה ואח"כ כולם השלימו, מה עוד, אני זוכר את הפגישה בטייסטו, הפגישות שלי עם קובי ויובל, הפגישות עם עודד שבטעות לא ירדתי בתחנה והמשכתי להרצליה או משהו :) |
|
|
| Narcotic Mind |
תקשיבו אין ריב שמשתווה לריב של גיל ואודי
אבל למה לדבר על הדברים השליליים
היה את המפגש הזה בקרמבו ובפאנקי
שערן
(eran)
מחיפה בא, הוא היה שקט לאללה דיבר כמעט רק עם עודד, קנה כמה תקליטים והלך
מישהו יודע מה קרה איתו? |
|
|
| Narcotic Mind |
ד"א בחיים שלי לא הייתה לי חתימה פה
אולי מישהו נחמד לאללה יעשה לי משהו :) :p |
|
|
|
|