return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
נוסטלגיות של הפורום - יומן אירועים (pg. 5)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
מורן נקניק מעושן


יא נקניקייה טוב שלא הגעת שעתיים אחרי ואחרי רועי !
היית מגיע קודם ...
:)

קיצר אני עשיתי את ההקרבה ובאתי כמו נכה עם קביים למפגש
אחרי שאתמול שיצאתי נקרע לי אחד התפרים אז שקט
!

נכד קטן...
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by oDrori
יש גם את אני רון ונימי במצעד האהבה לפני איזה שנתיים שלוש...


חחח אני חושב שזה היה במצעד של 2002
אני ונימי שעה מחפשים אותך בסוף מוצאים אותך
ואתה מדבר איתנו איזה דקה ואז "אני צריך ללכת לחברים שלי" ומאז לא ראינו אותך
ושנינו חושבים "מי זה הליצן הזה?"

אה ומורן תפנים כבר
אני לא נכד שלך!
אתה נוב אני אוקטובר!!! זה לא נכד כוס אומו!
luckystrike
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
אה ומורן תפנים כבר
אני לא נכד שלך!
אתה נוב אני אוקטובר!!! זה לא נכד כוס אומו!


אל תכחיש נכדי הקטן בוא שב לי על הברכיים אני יספר
לך סיפור (זה נשמע לא טוב אופס) ... קיצר זה נחשב אותו מחזור
יאללה אל תתכחש למשפחתך !
נכד שלי אני עוד זוכר אותך שר "מה נשתנה" בסדר המשפחתי צעירי ...
luckystrike
quote:
Originally posted by guetag
אחח הזמנים של לימבו...איפה הם רועי איפה?


אחי כתבתי לך כמה פוסטים פה איפה אתה ?
תרים טלפון מחר !!
KosmiK-G8
תאמינו לי כשאני קורא את הטרד הזה זה נותן לי הרגשה טובה...
הפורום אשכרה מתעורר ואנשים נזכרים בדברים מצחיקים בטירוף...
קיצר אני חושב שצריך באמת לאחד את השורות
ולארגן בקרוב מפגש רציני

אני יכול לדאוג להביא לאזור תא ואפילו רעננה את יובל וקובי

יהיה נחמד אם נחכה לראות מתי רועי פה עוד פעם
מורן אני מקווה שעכשיו אתה יותר בבית
עודד אני מבין שאתה תמיד חופשי זורם לפגישות
ויאללה נריץ את זה

ודרך אגב
אלעד דבר איתי אני שבוע הבא בבסיס
המייל שלי נדפק אז דבר איתי בסופ"ש פה

שבוע הבא נבקר אותך...
אני צריך מקום להמלט אליו מהפלוגה שלי:)
luckystrike
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תאמינו לי כשאני קורא את הטרד הזה זה נותן לי הרגשה טובה...
הפורום אשכרה מתעורר ואנשים נזכרים בדברים מצחיקים בטירוף...
קיצר אני חושב שצריך באמת לאחד את השורות
ולארגן בקרוב מפגש רציני

אני יכול לדאוג להביא לאזור תא ואפילו רעננה את יובל וקובי

יהיה נחמד אם נחכה לראות מתי רועי פה עוד פעם
מורן אני מקווה שעכשיו אתה יותר בבית
עודד אני מבין שאתה תמיד חופשי זורם לפגישות
ויאללה נריץ את זה

ודרך אגב
אלעד דבר איתי אני שבוע הבא בבסיס
המייל שלי נדפק אז דבר איתי בסופ"ש פה

שבוע הבא נבקר אותך...
אני צריך מקום להמלט אליו מהפלוגה שלי:)


אחי אני עוד פחות משבוע כנראה חוזר לבית הקברות להיות מת שוב לצבא
:(
אבל יהיה לי עוד קצת זמן עד לפתיחת הקורס עוד שבועיים

ואילן הבנתי שהיה לך מפגש עם עודד וקובי מה היה שם ?
ולמה הם לא עולים הנקניקים ?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי אני עוד פחות משבוע כנראה חוזר לבית הקברות להיות מת שוב לצבא
:(
אבל יהיה לי עוד קצת זמן עד לפתיחת הקורס עוד שבועיים

ואילן הבנתי שהיה לך מפגש עם עודד וקובי מה היה שם ?
ולמה הם לא עולים הנקניקים ?


יובל וקובי...
תשמע
ראיתי תבית של יובל
עד עכשיו אני בשוק
תבין אני בא משכונת מצוקה...
:)
היה נחמד...
אני ידבר עם קובי נראה לי היום
אם יש לו זמן אולי נקפוץ מחר לגדרה...
נראה:)
luckystrike
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
יובל וקובי...
תשמע
ראיתי תבית של יובל
עד עכשיו אני בשוק
תבין אני בא משכונת מצוקה...
:)
היה נחמד...
אני ידבר עם קובי נראה לי היום
אם יש לו זמן אולי נקפוץ מחר לגדרה...
נראה:)


תגיד להם שמתגעגעים אליהם פה !
יובל הסנוב הזה !
יש לו חדר כושר ענק בבית המליין ...

שאלת אותם למה הם לא עולים ?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
תגיד להם שמתגעגעים אליהם פה !
יובל הסנוב הזה !
יש לו חדר כושר ענק בבית המליין ...

שאלת אותם למה הם לא עולים ?
מממ לא...
בטח עסוקים..

:)

ודרך אגב אחי..
אני רק רוצה להבהיר
לא זוכר באיזה טרד רשמת לי לגבי מוש

אין לי בעיה איתו להיפך
במעט הזמן שהכרתי אותו פה אהבתי תבחור לא פחות ממשאני אוהב את שאר האנשים בפורום

זה נראה לי פשוט מוזר הסיבה והדרך שהוא עזב
והייתי שמח כמו כולם פה אני חושב (אני בטוח שגם רועי מסכים) אם מוש היה חוזר להיות פעיל כאן

ובשביל זה יש לי תטרדים המיוחדים שכבר בכותרת רואים שהם לא רציניים
בשביל לקטול כל משזז...
וזה לגמרי בצחוק וסבבה..

ויש טרדים רגילים כמו זה שבהם אני יכול להגיד ש...
אני שמח שאתה חזרת:)
luckystrike
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מממ לא...
בטח עסוקים..

:)

ודרך אגב אחי..
אני רק רוצה להבהיר
לא זוכר באיזה טרד רשמת לי לגבי מוש

אין לי בעיה איתו להיפך
במעט הזמן שהכרתי אותו פה אהבתי תבחור לא פחות ממשאני אוהב את שאר האנשים בפורום

זה נראה לי פשוט מוזר הסיבה והדרך שהוא עזב
והייתי שמח כמו כולם פה אני חושב (אני בטוח שגם רועי מסכים) אם מוש היה חוזר להיות פעיל כאן

ובשביל זה יש לי תטרדים המיוחדים שכבר בכותרת רואים שהם לא רציניים
בשביל לקטול כל משזז...
וזה לגמרי בצחוק וסבבה..

ויש טרדים רגילים כמו זה שבהם אני יכול להגיד ש...
אני שמח שאתה חזרת:)


חחחח אוהב אותך אחי ...

שייגמר כבר הצבא המזדיין הזה
עצם הפז"ם כבר הרסה לי את האגן מאז שאנחנו
ל"א סעמק ...
לא יכול יותר יש לנו כבר נכדים ...

Sniper
אילן אחי בכיף תקפוץ:)

ובקשר לפגישה בכיף אני אומר
שיהיה אבל בסופש"ים
KosmiK-G8
טוב אלעד
אני מקווה שלא תהיה באמצע נקיונות
:)

ומורן

ראסמי קשה
אני לא קולט שהשחרור אשכרה מתקרב...
זה לא יאומן
דרך אגב אני הולך להגיש ביום ראשון בקשה למיוחדת
אמרו לי קשה רצח לקבל (חחח ואם היציאות שלי גם זה מה זה פתיחת עיניים) קיצר אני מגיש בקשה על רקע כלכלי...
מקווה לקבל שבועימיוחדת נוסיף לזה 9 יום לפני זה בבית (זה כבר יהיה או קומבינה עם המפקד או דרך משקית תש שאמרה שאפשר לסדר את זה) אבל מה אני מקדים תמאוחר...
קודם שיאשרו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement