|
נוסטלגיות של הפורום - יומן אירועים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
יא מכוער
זה לא שלא ביקשתי !
הם יצאו איתו חחח
ו"מסיבות"
בעיקרון ביום הראשון הייתי עייף מדי בשביל ה
HEINIKEN
וגם לא ממש התחשק לי פסיכודאלי
וביום השני הייתי ב
LEVI'S
שרקדתי מספיק בשביל שזה יקרה מסיבה |
|
|
| Hell_Copter |
בסוף חבר שלי גם הגיע לאילת
וגם לו היה אוטו
והסתובבנו בשישי עם האוטו שלו
אבל אתה הומו ולא דיברת איתי... אז לך יא מפריח נוצות שכמוך :rolleyes: |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה היה שמוש התחיל לאהוב סגנונות של פרוג והאוס וכאלה...
והוא פשוט קטל את כל הסגנונות האחרים
בעיקר אלה שהוא היה שומע בעבר
וזה לא היה ריבים... אבל סתם בקטנה |
אם כבר אני זוכר ש"פתאום" מוש התחיל להתאמן בחדר כושר
והתחיל להתלהב / להפיץ תמונות של השרירים שלו
ואז אתה והוא השוותם משקלים
איזה מצחיק זה היה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל אתה הומו ולא דיברת איתי... אז לך יא מפריח נוצות שכמוך:rolleyes: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחד הגדולים
מפריח נוצות
איייייי
אני הולך שניה לשתות מים להרגע ולחזור
בנתיים אני ישים לעצמי תקלטת ... אחח טוב לזכור בוא נראה... להכניס ת מים לפה
לבלוע
לעשות מממ אהההההה
וואלה
לא קשה..
:)
קשה להיות בלונדיני
נו טוב שטני אבל מה ההבדל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
אם כבר אני זוכר ש"פתאום" מוש התחיל להתאמן בחדר כושר
והתחיל להתלהב / להפיץ תמונות של השרירים שלו
ואז אתה והוא השוותם משקלים
איזה מצחיק זה היה |
זה דווקא אני לא זוכר... שהשוונו משקלים
מי ישמע כמה כבר הוא היה מרים...
ת'כלס עם כל הכבוד לו הוא בנאדם שחיף ששוקל מעט וכל בנאדם לא יכול להרים הרבה יותר מהמשקל שלו... אלא ממש טיפה מעל... וזה גם אם הוא חזק
קיצר... בלאט! |
|
|
| KosmiK-G8 |
אריק
רועי סיפר לי סיפור עליך
חבל על הזמן
מסתבר שיש דברים שלא אמרת.... |
|
|
| Segev |
הטרד שבזכותו הכרתי את הפורום זה התחרות סטים!!!
אלכס
dj focus
הראה לי את זה עכשיו זה כבר לא הניק שלו
קיצר זה היה דיי מצחיק היה שם שוק למרות שהיו רציניים שהעלו סטים והשקיעו אבל אף אחד לא ניבחר השקיעו לחינם :haha: |
|
|
| luckystrike |
אילן אני חייב לציין רעיון ענננק !
טוב אני יגיב על כמה דברים ויוסיף כמה:
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני זוכר שהיה איזה לילה אחד שכולם התחילו לזיין את השכל לגמרי ותוך פחות משעה היה ט'רד של איזה 30 עמודים
וזה היה בתקופה שמורן גם היה מוד איתי
וגם מורן השתתף בשיחה המטומטמת הזאת...
ומזה התעצבנתי שקמתי בבוקר וראיתי את זה
אז פשוט מחקתי את כל הט'רד
וכמעט היה מכות פה עם כולם :disbelief |
זה היה ט'רד אגדי ! הכי מצחיק שהיה פה ואני לא מאמין שמחקת אותו עדיין
למרות שאולי היה קצת ספאם :p
| quote: | Originally posted by Sniper
אני גם זוכר שמוש ורועי כל הזמן היו רבים על סיגנונות של מוזיקה
וביום שמוש התחיל לאהוב פרוג ואהוס אז היה פה רבים כל הזמן! חח היה צחוקים
|
וואי כמה הם רבו על החרא הזה יכולתי למות ...
היו מריבות בלי סוף על כל מיני דברים בין כל מיני אנשים ...
אילן בלי קשר שתדע שחבל שמוש עזב הוא היה אחלה ואחד הוותיקים פה
תן כבוד ...
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
לכל צעירי הפורום וגם הכבר לא כל כך צעירים צריכים לדעת שפעם לא היה פורום ישראלי, הוא נוסד אי שם באמצע-סוף 2001 ע"י לחצים של מורן יובל ואני כבר לא זוכר מי בדיוק היה אז על סוואמפר ובסופו של דבר הוביל לפתיחת פורום של ספאמרים...
זה היה מצחיק להיכנס לפורום ולראות שבכולו יש 3 טרדים
אבל הייתה מה זה התרגשות שסוף סוף אפשר לכתוב בעברית (עד פתיחת הפורום היינו כותבים בעיקר בצ'יק אווא ומיוזיק דיסקשיין), עוד דברים ליזכור זה הפתיחה של הטרד המלצות, חחח מי היה מאמין שהוא יהפוך לכזו מפלצת,
עוד דברים ליזכור זה איך לא את המפגש האגדי אצל מורן ואת "זה החיים שלי" וכדי שחן לא ירגיש מקופח אז גם המפגש אצלו וה
Ford Focus 1.6 vs Mazda Lantis 1.8
ו
Subaru Justice 1.0 vs Roi Grilak 3.0
חחחחחחחחחחחח זמנים יפים...
|
פוסט ענק ! כמה זיכרונות עלו לי יא אללה !
ואני לא זוכר אבל הפוקוס הזקנה שלי עמדה במשימה ?
לא נראה לי למה הייתה לי מזדה כמו שלך לפני הפוקוס והיא הייתה נמרה חבל על הזמן !
| quote: | Originally posted by oDrori
עזבו אותכם מהמפגשים אצל עודד, אצל מורן, אצל צ'וק, אצל אסא... המפגש מס' אחת זה זה שהיה בקניון... נו... אריאל, אתה זוכר
? |
קרעת אותי !!!
התגלגלתי מצחוק עוד רגע התפרים ברגל שלי נפתחו ...
אתם זוכרים ? קבענו כולם בקניון שבעת הכוכבים (אם אני זוכר נכון) ובסוף
כולם הבריזו בטלפטיה ורק אריאל הגיע וחיכה לנו שם !!!
איזה ט'רד מצחיק היה על זה אריאל קילל את כל הפורום !
טוב יאללה כמה תוספות !!!
אז ככה :
1.
החומוס שאני ויובל אכלנו בגדרה !
זה היה באמת המפגש הראשון של הפורום הזה !
אימא של יובל חשבה שאני בא לאנוס את הבן שלה וכמעט לא רצתה
שיובל ייצא איתי לאכול חומוס !
2.
אני זוכר ששכנעתי את אילן שנים להיכנס לפה עוד מאז שהיינו ביחד בטירונות ורק אחרי יותר משנה וחצי הוא הצטרף ואני זוכר שהסברתי לו מה לעשות שלב שלב ... ועכשיו הוא מכור ...
3.
המפגש של רועי ואלונה
4.
והמפגש שלי של רועי ושל אלונה בפיצה האט (היה לא מזמן אגב)...
5.
והיה את המפגש שלי ושל אילן עם רפפורט שאכלתי כנפיים מהדיקסי...
6.
והפעמים שאני ורועי נסענו עם עודד באמת היו כל כך הרבה מפגשים
היה עננננק .... איך פתחנו נרגילות מלא פעמים בחושה של המועדון !
ואיך פרצנו לגן ילדים ההוא ! ולמכבסה ! ושניסינו לפרוץ את המכונת גלידות! ולהיכנס לטירה !
ואיך עודד הראה לנו מקומות לזיין בנות ...
7.
היה גם את המפגש ביום הולדת של תומר של החבר'ה מרעננה !
8.
היה גם המפגש שלי ושל אריק באוטובוס בדרך לצבא ! אריק זוכר ?
אין הפורום הפריח מלא דברים טובים אין ספק ...
פורום לנצח ! |
|
|
| luckystrike |
עוד רגע של נוסטלגיה קטן :
הפעמים שהיינו כולם בצ'ט של טראנס אדיקט ודיברנו עם ארמין בצ'ט
דרך התוכנית שלו !!! זוכרים ?
איזה קטע !
והיו עוד פעמים שנפגשנו שם לדבר על טראנסאנרג'י ששמענו אותו לייב וכאלה
איזה קטע :) |
|
|
| Hell_Copter |
אין לא יעזור... רגעים נוסטלגיים אחושרמוטה...
עודד בעד משולש מחר... אתה מסוגל לזה?
אם כן תהיה איתי בקשר
ואני זוכר את הזה עם הטראנס אנרג'י במירק... וואי זה היה אחד הערבים הכיפיים!!
ועודד... אין פשוט אין על הקטעים שהיו בגעש... הכי צחוקים בארץ
לא לשכוח את המפגשים אצל עודד שצח הלך מכות עם המנגל... מתי שבקר היה שם
ושכולנו ישבנו... גם עם חן ותומר וצח ולא רק המשולש
אין... הרבה זכרונות טובים |
|
|
| oDrori |
:*)
רגעים של אושר...
דמעות, אחים, דמעות !!! |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by luckystrike
המפגש של רועי ואלונה.4.
והמפגש שלי של רועי ושל אלונה בפיצה האט (היה לא מזמן אגב)...5.
|
ישרמוטות כשאלונה סיפרה לי את זה רציתי להרוג אותכם אני לא מאמין שלא התקשרתם אליי אלק רועי עושה לאלונה שאין לי פלאפון מה קרה יזקן אתה לא זוכר את המספר שלי בבית ...
לא נורא
ואללה הטרד הזה עשה לי כמה זכרונות טובים
רון
Roi Grilak 3.0
הרגת אותי
חחחח
ובקשר לטרד ההוא שרועי מחק מי שהכי היה עצבני זה חן
"לא הייתה לך שום זכות למחוק את הטרד הזה!!!!"
חחחחחחחחח אני זוכר את התגלגלתי מצחוק כשקראתי את זה ...
קיצר בגלל שאני אוהב אותכם
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=69006
טרד הפיטמה המפורסם (שעכשיו אני סופסוף נזכר מי אחראי לזה שגיא!)
שכולל גם איזה מיני מריבה בין אודי לגיל
וגם את העצבים של חן על רועי
ואפילו כמה פוסטים מנשר האגדי!
קיצר
תבלו
:)
EDIT
מצאתי עוד אחת מהמריבות של אודי וגיל
בימים ההם גיל היה מפיל חושך על הפורום כשהוא היה מתעצבן
הביטו
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?threadid=54273
ועוד צ'ופר
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?threadid=28859
:D |
|
|
|
|