return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
נוסטלגיות של הפורום - יומן אירועים (pg. 4)
View this Thread in Original format
Segev
אני רק חייב לציין לטובת הפורום שיש הרבה פחות ריבים חחחח
Hell_Copter
איזה נוסטלגיות!!!!!!
מריבות גיל ואודי... וואי היו ימים


והפיטמה... אוי הפיטמה... איך הזנחנו אותה בזמן האחרון!!!
ובדיוק יש את הט'רד הזה שמחקתי בט'רד שלך עם הפיטמה... דאחקות




עוד משהו נוסטלגי זה שעודד היה שולח ב 50 קיי ואתמול הוא שלח לי רק בכמה בייטים :(
luckystrike
יו איך שכחתי את המנגל אז איזה צחוקים !
הבשר הרקוב הזה ...

רועי זוכר את הטוסטים המגעילים שהיינו מכינים במועדון ?
איייייכס !


אני זוכר גם שצח (וזה היה לא מזמן) השמיע לנו את המערכת החדשה וכל
רגע רועי עצבן אותו ואמר שהיא מעפנה !
Scorchio
מי ישמע איזה מערכת יש לרועי...

בקושי רדיו דיסק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יו איך שכחתי את המנגל אז איזה צחוקים !
הבשר הרקוב הזה ...

רועי זוכר את הטוסטים המגעילים שהיינו מכינים במועדון ?
איייייכס !


אתה יודע שגם שהיינו רק אני עודד וצח פרצנו לאותו גן ילדים דרך אותו חלון והכנו שם חביתה?
אבל לא היה קולה כמו הפעם שאנחנו היינו :)

ואיך אני זוכר שניסינו לפרק את המכונת גלידות ושישבנו שעה וחצי ליד המסעדה של הערבים שם ובסוף החלטנו ללכת למקדונלדס שהיה סגור
ואז התפשרנו על אסא שהתברר שהם התחרבנו לגמרי

זוכר את הערבי הזה משם? איזה דאחקות איתו!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה יודע שגם שהיינו רק אני עודד וצח פרצנו לאותו גן ילדים דרך אותו חלון והכנו שם חביתה?
אבל לא היה קולה כמו הפעם שאנחנו היינו :)

ואיך אני זוכר שניסינו לפרק את המכונת גלידות ושישבנו שעה וחצי ליד המסעדה של הערבים שם ובסוף החלטנו ללכת למקדונלדס שהיה סגור
ואז התפשרנו על אסא שהתברר שהם התחרבנו לגמרי

זוכר את הערבי הזה משם? איזה דאחקות איתו!!


יא בן זונה אלק הלכתם לגן בלעדי !

זוכר שהיינו גם במכבסה ?

נראה לי אם מישהוא מהקיבוץ של עודד נכנס לפורום מעיפים את
המשפחה שלו מהקיבוץ ...

אין על הערבי מאסא איזה צחוקים יא אללה אני זוכר את הפעם
שהוא הביא לנו מלא דברים והיינו בטוחים זה חינם ואז הוא חייב אותנו
הקקה הקטן על הכל !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יא בן זונה אלק הלכתם לגן בלעדי !

זוכר שהיינו גם במכבסה ?

נראה לי אם מישהוא מהקיבוץ של עודד נכנס לפורום מעיפים את
המשפחה שלו מהקיבוץ ...

אין על הערבי מאסא איזה צחוקים יא אללה אני זוכר את הפעם
שהוא הביא לנו מלא דברים והיינו בטוחים זה חינם ואז הוא חייב אותנו
הקקה הקטן על הכל !


כן אני זוכר שהיינו במכבסה
ורצינו לקחת משם ג'ינסים ובגדים יפים אבל עודד שכנע אותנו שזה סתם ידפוק אותו :)

והערבי המעפן הזה אבל לימד אותנו משהו...
לא לסמוך על ערבים...
בעיקר לא שזהקשור למשהו שמקבלים חינם!!
Narcotic Mind
בונה יא מאפנים פגישה של 2-3 אנשים לא נחשב מפגש פורום
אתמול אריק קפץ ליחידה שלי, זה לא מפגש חחחחחחחחח
סתם אולי עם המפגשים שלכם באסא אפשר לזרום כי היית מזיינים על זה כל כך הרבה את השכל
בכל מקרה, מישהו זוכר את הטרד שצח פתח אני חושב, עם תמונות שלו ושל אריק ושל תומר ממקססים על הציוד של צח?
זה היה אחד הטרדים (+תמונות של אריק) המצחיקים

דרך אגב נזכרתי במפגש קצת פחות זוהר בחוף דבוש שהיו אלי רועי צח אני נמרוד ואריאל, ליידי דרגון על הפטיפונים ו0 איש על הרחבה
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואז עלה איזה מישהו עם מוזיקה שחורה מגעילה ופתאום כל הילדודס הגיעו
ואריאל נעלם לרחבת הסלסה... אריאל מה נסגר עם המיניות שלך?
אתה עדיין בקטע של סלסה?
KrazyDJs
אני זוכר שמורן (?) פתח ת'רד על כובע הסלסה של אריאל
ת'רד ענק :p
Hell_Copter
עכשיו עשינו מפגש משולש... לזכר הנוסטלגיה
ורון הצטרף למשולש שלנו
היה מצחיק... אבל קצר מאוד

Narcotic Mind
מורן נקניק מעושן
oDrori
יש גם את אני רון ונימי במצעד האהבה לפני איזה שנתיים שלוש...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement