| Narcotic Mind |
בונה יא מאפנים פגישה של 2-3 אנשים לא נחשב מפגש פורום
אתמול אריק קפץ ליחידה שלי, זה לא מפגש חחחחחחחחח
סתם אולי עם המפגשים שלכם באסא אפשר לזרום כי היית מזיינים על זה כל כך הרבה את השכל
בכל מקרה, מישהו זוכר את הטרד שצח פתח אני חושב, עם תמונות שלו ושל אריק ושל תומר ממקססים על הציוד של צח?
זה היה אחד הטרדים (+תמונות של אריק) המצחיקים
דרך אגב נזכרתי במפגש קצת פחות זוהר בחוף דבוש שהיו אלי רועי צח אני נמרוד ואריאל, ליידי דרגון על הפטיפונים ו0 איש על הרחבה
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואז עלה איזה מישהו עם מוזיקה שחורה מגעילה ופתאום כל הילדודס הגיעו
ואריאל נעלם לרחבת הסלסה... אריאל מה נסגר עם המיניות שלך?
אתה עדיין בקטע של סלסה? |
|
|