|
נוסטלגיות של הפורום - יומן אירועים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
לכל צעירי הפורום וגם הכבר לא כל כך צעירים צריכים לדעת שפעם לא היה פורום ישראלי, הוא נוסד אי שם באמצע-סוף 2001 ע"י לחצים של מורן יובל ואני כבר לא זוכר מי בדיוק היה אז על סוואמפר ובסופו של דבר הוביל לפתיחת פורום של ספאמרים...
זה היה מצחיק להיכנס לפורום ולראות שבכולו יש 3 טרדים
אבל הייתה מה זה התרגשות שסוף סוף אפשר לכתוב בעברית (עד פתיחת הפורום היינו כותבים בעיקר בצ'יק אווא ומיוזיק דיסקשיין), עוד דברים ליזכור זה הפתיחה של הטרד המלצות, חחח מי היה מאמין שהוא יהפוך לכזו מפלצת,
עוד דברים ליזכור זה איך לא את המפגש האגדי אצל מורן ואת "זה החיים שלי" וכדי שחן לא ירגיש מקופח אז גם המפגש אצלו וה
Ford Focus 1.6 vs Mazda Lantis 1.8
ו
Subaru Justice 1.0 vs Roi Grilak 3.0
חחחחחחחחחחחח זמנים יפים...
בנוסף יצויינו לשבח:
המפגש אצל תומר
המפגש בפאנקי פיש
המסיבה של אסטריד
המסיבה של יואן גיילן
המסיבה של טייסטו
ועוד קטע מאוד מאוד מצחיק שרובכם לא היה שותפים לו (חוץ מצח וחן) של החיפושים של צח אחרי אלונה ברחבי רמת גן
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עוד סוגיה מעניינת בפורום זה שאני כותב כבר שלוש שנים בכל מיני פורומים, אנשים מכירים אותי, פגשתי כמעט את כולם, אבל כוס אומו איך לא הגעתי עדיין ל1000 הודעות!?!??!!?
((אני יגיד לכם איך! אני כותב הודעות עם טעם (של אבוקדו) |
|
|
| Hell_Copter |
וואי רון איזה פוסט עם טעם טוב בפה
עוד משהו זה מפגשי המשולש אצל עודד בשעות לא שעות
והמפגשים האחרים אצל עודד... וואי שאני מסתכל אחורה פשוט היו המון כאלה
אני ומורן היינו מדברים באמצע הלילה ביננו ואז מתקשרים לעודד ועושים לנו אנחנו בדרך
הוא תמיד מחוסר ברירה היה יוצא מהבית לכיוון המועדון שלהם שם ותמיד משם היינו מתפנים לאסא ואוכלים את כל החנות בשקל ו 20 אגורות או נשארים במועדון ומריצים דאחקות וכאלה
אני לא ישכח איך זיינתי בפתיחות את הג'אסטי של אריק...
פשוט השפלתי אותו :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי רון איזה פוסט עם טעם טוב בפה
עוד משהו זה מפגשי המשולש אצל עודד בשעות לא שעות
והמפגשים האחרים אצל עודד... וואי שאני מסתכל אחורה פשוט היו המון כאלה
אני ומורן היינו מדברים באמצע הלילה ביננו ואז מתקשרים לעודד ועושים לנו אנחנו בדרך
הוא תמיד מחוסר ברירה היה יוצא מהבית לכיוון המועדון שלהם שם ותמיד משם היינו מתפנים לאסא ואוכלים את כל החנות בשקל ו 20 אגורות או נשארים במועדון ומריצים דאחקות וכאלה
אני לא ישכח איך זיינתי בפתיחות את הג'אסטי של אריק...
פשוט השפלתי אותו :D |
ומה נשאר מזה...
חול אבנים ואצות...
כולם נעלמו וכמעט אינם עוד
מפגש זה כמעט מילה גסה היום
מי מסוגל לארגן דבר כזה
אני תמיד פתוח להכל
אם בא לי עכשיו אני קופץ לקובי ויובל
אבל אני בטח לא רצוי אז אני מוותר מראש
:) |
|
|
| oDrori |
עזבו אותכם מהמפגשים אצל עודד, אצל מורן, אצל צ'וק, אצל אסא... המפגש מס' אחת זה זה שהיה בקניון... נו... אריאל, אתה זוכר
? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by oDrori
עזבו אותכם מהמפגשים אצל עודד, אצל מורן, אצל צ'וק, אצל אסא... המפגש מס' אחת זה זה שהיה בקניון... נו... אריאל, אתה זוכר
? |
אני חושב שהתבלבלת...
אריאל כבר לא זמין בפורום הזה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אני חושב שהתבלבלת...
אריאל כבר לא זמין בפורום הזה |
אל תדאג אישי הטוב, המבין יבין |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחח אחלה יציאה עודד!!
זה גם היה המפגש הראשון של הפורום!!
חחחחחחחחחחחחח
:stongue: |
|
|
| DjChook |
וואי אחים שלי נוסטלגיה מטורפת
מה הזכירו את בנדוד שלי פתאום לא הבנתי
(אורן נאור)
:)
בקטנות.
אמממ טרדים שאני זוכר זה טרד המכוניות הענק
שבו כולם זיינו ת'שכל :)
אהמממ ריבים מפורסמים אז באמת יש רועי-מוש
כולם-סילבסקי
גיל-אודי עדיין לוקח בהליכה אבל
ורון, יצאת מלך עם הפוסט הזה. ככ נכון
ד"א אני ארשום פה קטע מצחיק שהיה
(אם לא רשמתי אותו כבר)
כי זה טרד שאני אעקוב אחריו מקרוב (בשאר אני כמעט ולא נוגע, אין זמן)
ורציתי לכתוב אותו ולקרוא קצת תגובות
לאט לאט גם בקורס בבסמ"ח אנשים יודעים שהכינוי שלי זה צ'וק
פתאום הזה מחיל האוויר (סמל ראשון שבקורס שלנו)
עושה לי
רגע
ד'ג'יי צ'וק ?!
אני כזה
מה ?!?!?!?!?
מאיפה הבאת את זה
אז הוא עושה לי
לפני שבאתי לקורס רשמתי בגוגל "קורס תכנות" וזה שלח אותי לאיזה פורום אחד שאתה רשמת בו שאתה הולך לקורס הזה :)
הרג אותי.... :)
עכשיו נחזור לנושא
רועי ואני היינו עכשיו באילת במקביל והמעפן לא בא לראות אותי :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי אחים שלי נוסטלגיה מטורפת
מה הזכירו את בנדוד שלי פתאום לא הבנתי
(אורן נאור)
:)
כי זה טרד שאני אעקוב אחריו מקרוב (בשאר אני כמעט ולא נוגע, אין זמן)
ורציתי לכתוב אותו ולקרוא קצת תגובות
|
מעניין מי התותח שפתח את הטרד הגאוני הזה...
צריך לצ'פר אותו לדעתי
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי ואני היינו עכשיו באילת במקביל והמעפן לא בא לראות אותי :) |
אין מת פה העסק...
אנשים כבר לא מוכנים להפגש פה..
רועי אנחנו כולנו מאוכזבים... |
|
|
| Hell_Copter |
חן יא הומו... יא חתיכת קוף כלב קוף!!!
אתה הזה שהיה עם אוטו והכל ואתה עוד מדבר?!
אלק עושה לי... אני עייף מדי למסיבה... אתה לא רוצה סתם להסתובב בטיילת?!
יצאת בוחש בשוקו לגמרי!!! |
|
|
| DjChook |
בשני הערבים שהייתי הייתי בטיילת בערב יא מסטול
וזה שאבא בא עם אוטו לא אומר שיכלתי לקחת אותו ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בשני הערבים שהייתי הייתי בטיילת בערב יא מסטול
וזה שאבא בא עם אוטו לא אומר שיכלתי לקחת אותו ! |
אתה הומו שלא הלכת למסיבות... ואתה הומו שלא ביקשת את האוטו
הומו!!!!! |
|
|
|
|