return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Beta T-Shirt Poll # 3
View this Thread in Original format
Tiger777
En laat ons hopen dat dit de laatste poll is, en we der echt werk van kunnen maken.

Om administratieve heisa te vermeiden wordt er nog getwijfeld over paketten.

Gaan we de T-shirts afzonderlijk verkopen? Indien ja, zal het alleen mogelijk zijn om RODE LOGO T-shirts te kopen.

Gaan we dan voor duo-paketten dan zou blauw eventueel wel haalbaar zijn en dan zou een duo-pakket bestaan uit een Tshirt met het RODE LOGO en uit een met het BLAUWE LOGO

Een derde mogelijkheid was enkel blauw, maar die werd reeds weggestemd in voorgaande polls.
TOR
derde mogelijkheid: enkel blauw :crazy:
Tiger777
quote:
Originally posted by Tiger777

Een derde mogelijkheid was enkel blauw, maar die werd reeds weggestemd in voorgaande polls.

:rolleyes: :haha:
djcresto
kvin blauw normaal schoner dan rood, maar denk niet dat het zo goed zal overkomen op een zwart tshirt
djcresto
maar wil gerust ook de blauwe dragen, misschien wil ik wel 2 paketten ;)
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by djcresto
kvin blauw normaal schoner dan rood, maar denk niet dat het zo goed zal overkomen op een zwart tshirt

je hebt een .
eieregooie
ENKEL!!!

Hehe, ja blauw is idd mooier op wit :)
TOR
ik vind blauw op zwart erg goed passen

tenminste het blauw dat werd voorgesteld in de andere poll..

blauw en zwart zijn trouwens ook de kleuren van deze website
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
ENKEL!!!

Hehe, ja blauw is idd mooier op wit :)

maar wit vind ik dan weer niet leuk, een mens lijkt daar zwaarder mee ;)
en dat is net niet wat ik nodig heb :p

oja ik zag daar B&C als merk tussen die t-shirten staan. Kan 1 ding zeggen ik vind die ronduit slecht. Basic wear vinnek dan weer wel goed.
Tiger777
quote:
Originally posted by TOR
ik vind blauw op zwart erg goed passen

Ik durfde het niet zeggen, maar ik vind dat ook. :p

Zehra
heb gestemd voor tweede optie. vind da blauw wel passe op zwart. we gaan wel eens naar een drukker stappe binnekort (die XL) mah das in Mechelen... :rolleyes:
djcresto
kvrees alleen dat we hier gaan blijven pollen, en ik zou graag deze zomer laten zien dat ik een proud beta ben :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement