|
חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! !
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
או קיי,
אז למי שיצא לשמוע אתמול את התוכנית של ABOVE AND BEYOND
שמע באמצע התוכנית את הקטע: COLDWARE - FUSION
כידוע לכם זה קטע ישראלי ולא אחר משל חבר שלי !!
מנו אני מצדיע לך !!
ממשיכים לפוצץ את רחובות כל בוקר !! |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by markfeldman
או קיי,
אז למי שיצא לשמוע אתמול את התוכנית של ABOVE AND BEYOND
שמע באמצע התוכנית את הקטע: COLDWARE - FUSION
כידוע לכם זה קטע ישראלי ולא אחר משל חבר שלי !!
מנו אני מצדיע לך !!
ותודה על הדיסק שצרבת לי !!!
ממשיכים לפוצץ את רחובות כל בוקר !! |
אם אתה כלכך מתלהב תן לנו איזה סמפל
שנבין על מה אתה מדבר |
|
|
| Vortex_SA |
יש אישור, טראק חזק :)
מה רחובות? אתם גרים ברחובות??? אני שם כל יום יא גנוב... |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אם אתה כלכך מתלהב תן לנו איזה סמפל
שנבין על מה אתה מדבר |
באמת לא יזיק איזה סמפל... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
כן באמת לא יזיק סאמפל.......
אבל בכל מקרה, לא ידעתי שאתם מרחובות!!!!!!
אני גר 5 דקות נסיעה משם :P |
|
|
| coby |
כע באמת קטע חזק :)
זה אינפורמרס
למי שזוכר את
dawn of mankind |
|
|
| markfeldman |
1. כן אני גר ליד רחובות.
2. קטע עצבני ביותר וחכו חכו יש עוד המון הפתעות בדרך.
3. סאמפל ??? בלתי אפשרי טכנית. |
|
|
| Vortex_SA |
| איפה בדיוק אתה גר? |
|
|
| Vortex_SA |
| אני מזכרת, מתי עושים מפגש ישובי סביבות רחובות? :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני מזכרת, מתי עושים מפגש ישובי סביבות רחובות |
בכיף... מתי שבא לכם.
אתה בא לארמין ? |
|
|
| Origin |
| אני כבר יומיים שובר תראש מנסה להבין איפה משדרים את התוכנית הזאת ....???? |
|
|
|
|