|
חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| coby |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני מזכרת, מתי עושים מפגש ישובי סביבות רחובות? :) |
יאאלה בכיף..
אבל זה בטח יהיה כמו תמיד אני ויובל נבוא אליך ואז אף אחד לא יבוא
:rolleyes: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני כבר יומיים שובר תראש מנסה להבין איפה משדרים את התוכנית הזאת |
איזו תוכנית ?
| quote: | | אבל זה בטח יהיה כמו תמיד אני ויובל נבוא אליך ואז אף אחד לא יבוא |
למה אחי ? אם רוצים אין זו אגדה ! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by coby
יאאלה בכיף..
אבל זה בטח יהיה כמו תמיד אני ויובל נבוא אליך ואז אף אחד לא יבוא
:rolleyes: |
למה ללכלך.?
:) |
|
|
| Emmanuel B |
מארק, אם יש איזה מפגש תגיד לי אני אגם אבוא...
ולמי שלא מכיר
מה המצב
אני
Emmanuel B.
from
Informers aka Coldware aka United Boys aka Factor E |
|
|
| Vortex_SA |
| עוד כמה ימים אני יארגן יום וכולם יבואו... אני יודיע לכם כבר... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Emmanuel B
מארק, אם יש איזה מפגש תגיד לי אני אגם אבוא...
ולמי שלא מכיר
מה המצב
אני
Emmanuel B.
from
Informers aka Coldware aka United Boys aka Factor E |
אחי קודם כל תעשה חיים כאן בפורום
דבר שני
אחלה עבודה אתם עושים חברה
ואני עדיין מודה לכם על אבאב אנד ביונד
עזוב לא תבין
מארק יסביר חחח.. |
|
|
| markfeldman |
מנו יא מניאק !!! גם אתה נרשמת ??? חחחחחחחח באיחור מה... אבל סבבה !
אני יוצא לכיוונך ב-22:30.
אגב אילן, אין בעד מה. חבל שלא יכלת להצטרף אלינו היום.
אני מבטיח דיווח מלא !! |
|
|
| Eitan E |
גם אני מצטרף למפגש אם זה יצא לפועל אני מרחובות
אבל קודם כל יש את ארמין בפארק שאני מקוה שאני יהיה שם
;) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מנו יא מניאק !!! גם אתה נרשמת ??? חחחחחחחח באיחור מה... אבל סבבה !
אני יוצא לכיוונך ב-22:30.
אגב אילן, אין בעד מה. חבל שלא יכלת להצטרף אלינו היום.
אני מבטיח דיווח מלא !! |
הלוואי וזה היה מנחם אותי....
אני מרגיש חרא |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | הלוואי וזה היה מנחם אותי.... |
אח שלי, בסוף מאי אנו צפויים לבואו של טייסטו.
יהיה טוב !
זו ההזדמנות שלך. |
|
|
| Emmanuel B |
:whip: חהחהחח
ארמממממממממיןןןןןןןןןןןן
מארק יא ונוז :)
.. תודה חברה שאתם מעריכים את העבודה שלנו
צפו לעוד :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Emmanuel B
:whip: חהחהחח
ארמממממממממיןןןןןןןןןןןן
מארק יא ונוז :)
.. תודה חברה שאתם מעריכים את העבודה שלנו
צפו לעוד :) |
מצפים
אדון הלפרין
:)
ומארק טיאסטו זה בשבועות..?
ראסמי זה אני הולך בדוק
למרות שאני מעדיף את ארמין אבל מה לעשות
זה הגורל שלי |
|
|
|
|