return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
coby
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני מזכרת, מתי עושים מפגש ישובי סביבות רחובות? :)



יאאלה בכיף..

אבל זה בטח יהיה כמו תמיד אני ויובל נבוא אליך ואז אף אחד לא יבוא

:rolleyes:
markfeldman
quote:
אני כבר יומיים שובר תראש מנסה להבין איפה משדרים את התוכנית הזאת


איזו תוכנית ?

quote:
אבל זה בטח יהיה כמו תמיד אני ויובל נבוא אליך ואז אף אחד לא יבוא


למה אחי ? אם רוצים אין זו אגדה !
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by coby
יאאלה בכיף..

אבל זה בטח יהיה כמו תמיד אני ויובל נבוא אליך ואז אף אחד לא יבוא

:rolleyes:

למה ללכלך.?
:)
Emmanuel B
מארק, אם יש איזה מפגש תגיד לי אני אגם אבוא...
ולמי שלא מכיר
מה המצב
אני
Emmanuel B.
from

Informers aka Coldware aka United Boys aka Factor E
Vortex_SA
עוד כמה ימים אני יארגן יום וכולם יבואו... אני יודיע לכם כבר...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Emmanuel B
מארק, אם יש איזה מפגש תגיד לי אני אגם אבוא...
ולמי שלא מכיר
מה המצב
אני
Emmanuel B.
from

Informers aka Coldware aka United Boys aka Factor E


אחי קודם כל תעשה חיים כאן בפורום

דבר שני
אחלה עבודה אתם עושים חברה
ואני עדיין מודה לכם על אבאב אנד ביונד
עזוב לא תבין
מארק יסביר חחח..
markfeldman
מנו יא מניאק !!! גם אתה נרשמת ??? חחחחחחחח באיחור מה... אבל סבבה !

אני יוצא לכיוונך ב-22:30.

אגב אילן, אין בעד מה. חבל שלא יכלת להצטרף אלינו היום.
אני מבטיח דיווח מלא !!
Eitan E
גם אני מצטרף למפגש אם זה יצא לפועל אני מרחובות
אבל קודם כל יש את ארמין בפארק שאני מקוה שאני יהיה שם
;)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
מנו יא מניאק !!! גם אתה נרשמת ??? חחחחחחחח באיחור מה... אבל סבבה !

אני יוצא לכיוונך ב-22:30.

אגב אילן, אין בעד מה. חבל שלא יכלת להצטרף אלינו היום.
אני מבטיח דיווח מלא !!


הלוואי וזה היה מנחם אותי....
אני מרגיש חרא
markfeldman
quote:
הלוואי וזה היה מנחם אותי....


אח שלי, בסוף מאי אנו צפויים לבואו של טייסטו.

יהיה טוב !

זו ההזדמנות שלך.

Emmanuel B
:whip: חהחהחח

ארמממממממממיןןןןןןןןןןןן
מארק יא ונוז :)

.. תודה חברה שאתם מעריכים את העבודה שלנו
צפו לעוד :)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Emmanuel B
:whip: חהחהחח

ארמממממממממיןןןןןןןןןןןן
מארק יא ונוז :)

.. תודה חברה שאתם מעריכים את העבודה שלנו
צפו לעוד :)


מצפים
אדון הלפרין
:)

ומארק טיאסטו זה בשבועות..?
ראסמי זה אני הולך בדוק
למרות שאני מעדיף את ארמין אבל מה לעשות
זה הגורל שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement