|
חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! ! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני יודע, התכוונתי שחצי שנה של התפתחות זה לא הרבה... טוב לא משנה אין לי כח לריב איתך באמת... ניסיתי לעודד ואתה נתפס לשטויות... |
היחיד שמנסה פה לריב זה אתה ;)
ותודה על העידוד |
|
|
| KosmiK-G8 |
חברים
אני חושב שזה אולי המקום לכתוב את זה
היתה לי שיחה עם אמא שלי לא מזמן על כל האהבה שלי למוזיקה אני חושב שהגעתי למסקנה מסוימת...
אני כנראה אחרי הצבא עוד חצי שנה יקח שיעורי מוזיקה וינסה להתחבר קצת למוזיקה קלאסית - משישמע לי באמת סבבה
נראה איך זה יתחיל ואיך יתקדם
בנתיים זה רחוק
אני ילמד לנגן על פסנתר זה ברור...
וקיצר כמו שאמרתי זה קצת רחוק אבל אני מקווה שבאמת אני יעשה עם זה משהו...
בכל מקרה חברים..
לפני 2007-2008 לא תשמעו ממני כיוצר חחחח... |
|
|
| Rising |
לא בשביל משהו .. אבל אין פה לאף אחד זכות לשפוט בן אדם אחר..
רוברט לא חייב פה לאף אחד שום דבר אלא אם כן הוא התחייב לכך...
ועכשיו לכמה עובדות, לדברים שנאמרו כאן:
קלאב טראנס בהחלט יכול להיות מסחרי כמו שגם האוס יכול להיות מסחרי
ופסיכודאלי יכול להיות מסחרי... זה פשוט הצלילים שעושים את המוזיקה.
שגיא אני מסכים עם הרבה ממה שאמרת פה, אבל 6 שנים או שנתיים זה לא בהכרח משנה.. יש אנשים שפשוט יש להם את זה ויש להם את הכלים הנכונים והם מגיעים מאוד רחוק אפילו אחרי שנה של עבודה.. מניסיון. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Rising
לא בשביל משהו .. אבל אין פה לאף אחד זכות לשפוט בן אדם אחר..
רוברט לא חייב פה לאף אחד שום דבר אלא אם כן הוא התחייב לכך...
ועכשיו לכמה עובדות, לדברים שנאמרו כאן:
קלאב טראנס בהחלט יכול להיות מסחרי כמו שגם האוס יכול להיות מסחרי
ופסיכודאלי יכול להיות מסחרי... זה פשוט הצלילים שעושים את המוזיקה.
שגיא אני מסכים עם הרבה ממה שאמרת פה, אבל 6 שנים או שנתיים זה לא בהכרח משנה.. יש אנשים שפשוט יש להם את זה ויש להם את הכלים הנכונים והם מגיעים מאוד רחוק אפילו אחרי שנה של עבודה.. מניסיון. |
זה נכון, אבל אתה תגלה שבקטע הטכני זה מאוד משנה, נכון שאמן יכול לעבוד שנתיים ולעשות דברים מדהימים, אבל נגיד אתה תסתכל בפרויקטים שלו תגלה עומס מיותר על המעבד, כל מיני דברים לא מלוטשים קטנים כאלה שלא שמים לב אליהם כל כך... אני ייקח דוגמא מקובי לדוג', הוא יוצר דברים פצצות, אבל הבן אדם לא משתמש בקומפרסורים בכלל, אז נכון שזה נשמע טוב גם ככה אבל קומפרסורים נותנים לך המון בוסט למוזיקה, למרות שקובי זה לא דוג' טובה כי הוא בטח כבר משתמש בקומפרסורים... :) בכל מקרה נראה לי שהבנת למה התכוונתי... |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
זה נכון, אבל אתה תגלה שבקטע הטכני זה מאוד משנה, נכון שאמן יכול לעבוד שנתיים ולעשות דברים מדהימים, אבל נגיד אתה תסתכל בפרויקטים שלו תגלה עומס מיותר על המעבד, כל מיני דברים לא מלוטשים קטנים כאלה שלא שמים לב אליהם כל כך... אני ייקח דוגמא מקובי לדוג', הוא יוצר דברים פצצות, אבל הבן אדם לא משתמש בקומפרסורים בכלל, אז נכון שזה נשמע טוב גם ככה אבל קומפרסורים נותנים לך המון בוסט למוזיקה, למרות שקובי זה לא דוג' טובה כי הוא בטח כבר משתמש בקומפרסורים... :) בכל מקרה נראה לי שהבנת למה התכוונתי... |
אני לא מסכים אתך ...אין איזה נוסחה לעשית מוזיקה..וזה לא משנה באיזה דרך הוא עושה את זה הדבר שחשוב זה איך זה נישמע במוצר הסופי |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Origin
אני לא מסכים אתך ...אין איזה נוסחה לעשית מוזיקה..וזה לא משנה באיזה דרך הוא עושה את זה הדבר שחשוב זה איך זה נישמע במוצר הסופי |
אין כל קשר בין מה שאמרת למה שאמרתי, לא דיברתי על מה שאתה שם בטראק אלא על הפרטים הטכניים, ויודע מה? אני מרשה לך לשים ריוורב על כל ערוץ ודיליי על כל ערוץ, אח"כ אל תתפלא שאתה "צריך" לקנות מחשב יותר חזק... הבנת עכשיו למה התכוונתי? |
|
|
| UltraWave |
אני חושב שאתה צודק צד שני לא צודק....תשמע מצד אחד זה נכון הפרטים הטכניים אלו הדברים שלפי דעתי עושים את ההבדל בין טראק ראוי להחתמה או לא ראוי....קומפרסורים דיליים משחק נכון עם אקוליייזר זה מה שמשנה את הטראק לגמרי ועל זה אי אפשר להתווכח....
צד שני זה לא אומר שבשנתיים אי אפשר להגיע לזה יש אחד שמגיע בשש שנים ואחד שבשנתיים זה לא הולך לפי מספר שנים.... |
|
|
| coby |
שאגי התחלתי באמת להשתמע בקומפרסור
אחלה דבר :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אנשים אתם שוכחים דבר אחד פשוט... לפעמים מה שעושה קטע אחד לטוב יותר מהשני הוא לא דווקא הצד הטכני שלו, ואפילו לא כמות הליטוש של הסאונד. לפעמים זה פשוט ההרגשה הכללית של הקטע, המלודיה ומה שהיא מעבירה לכל אחד. אני לא יודע איך זה אצלכם, אבל כשאני שומע קטע שמבחינתי הוא ממש ממש מוצלח הוא תמיד גורם לי להרגיש משהו.
כדי להגיע לקטע שיכול לגעת לא חייבים לשלוט ברמת ליטוש סאונד גבוה בטירוף, בגלל זה אני חושב שאפשר להגיע לרמה של קטעים טובים גם מוקדם יחסית, אפילו שנה עד שנתיים אחרי ההתחלה.
כל עוד יש לך מושג במעברי אקורדים/סולמות וכו...
בכל מקרה, מה שחשוב זה מה שהיוצר מרגיש כלפי המוזיקה שלו, ולאף אחד אין זכות להגיד לו שמה שהוא עושה זה לא טוב... לכל אחד יש את הזוית ראיה והפרוספקטיבה שלו לגבי יצירת מוזיקה וזה מה שמביא אלינו כל כך הרבה סגנונות שונים ומעניינים...
;) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אנשים אתם שוכחים דבר אחד פשוט... לפעמים מה שעושה קטע אחד לטוב יותר מהשני הוא לא דווקא הצד הטכני שלו, ואפילו לא כמות הליטוש של הסאונד. לפעמים זה פשוט ההרגשה הכללית של הקטע, המלודיה ומה שהיא מעבירה לכל אחד. אני לא יודע איך זה אצלכם, אבל כשאני שומע קטע שמבחינתי הוא ממש ממש מוצלח הוא תמיד גורם לי להרגיש משהו.
כדי להגיע לקטע שיכול לגעת לא חייבים לשלוט ברמת ליטוש סאונד גבוה בטירוף, בגלל זה אני חושב שאפשר להגיע לרמה של קטעים טובים גם מוקדם יחסית, אפילו שנה עד שנתיים אחרי ההתחלה.
כל עוד יש לך מושג במעברי אקורדים/סולמות וכו...
בכל מקרה, מה שחשוב זה מה שהיוצר מרגיש כלפי המוזיקה שלו, ולאף אחד אין זכות להגיד לו שמה שהוא עושה זה לא טוב... לכל אחד יש את הזוית ראיה והפרוספקטיבה שלו לגבי יצירת מוזיקה וזה מה שמביא אלינו כל כך הרבה סגנונות שונים ומעניינים...
;) |
בדיוק |
|
|
| markfeldman |
הוא עשה זאת שוב !!!!
קבלו:
| quote: | Trance Around The World #14 With Above & Beyond
1. Airwave "Seattle Calling" [Bonzai]
2. Yanave "Obsidian" [Deep Blue]
3. Gavyn Mitchell presents Mnemonic "Insurrection" [Captivating Sounds]
//Record Of The Week
4. Winkee "Whisper" [Unity CDr]
5. Rusch & Murray - The Promise [Anjunabeats]
6. Peter Martin - Perfect Wave [Electronic Elements]
7. Lange feat. Kirsty Henshaw - Sincere For You [Lange Recordings]
8. Coldware "Fusion" [CDR]
9. Roland Klinkenberg "Monday Groove" [Electronic Elements]
//Guest Mix - Pete Moutso
10. Tiesto "Just Be" [Magik Muzik]
11. Estuera "7 Clouds" [Black Hole]
12. Filo & Peri "© 1999" [Armada CDR]
13. Dj Dazzle "Clino" [Dazzling Music]
14. Love Fist "Hanging On A String" (E-Craig Mix) [RR Recordings]
15. Unknown "Alt+F4" [CDR]
16. Scintilator "The Festival" [Tsunami]
//Interview with Mike Cowey (MC Energy)
17. Sander van Doorn "Punk'd" (SvD Remix)
18. Rollerball "Albioni" (Above & Beyond Opera Mix) [Anjunabeats]
19. Green Atlas "Cirulation"
|
|
|
|
|
|