return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! ! (pg. 4)
View this Thread in Original format
coby
איזה אירוע ?
markfeldman
quote:
אחי על איזו במה הוא ינגן?


זה הכל עדיין בגדר שמועה...

כשיהיו לי פרטים אני אעדכן... או מנו...
coby
quote:
Originally posted by markfeldman
זה הכל עדיין בגדר שמועה...

כשיהיו לי פרטים אני אעדכן... או מנו...



איזה אירוע ??? .......

(צריך לעשות ספאם יש אישור מהמוד)

:)
markfeldman
quote:
איזה אירוע ???


DANCE VALLEY

יא שוקיסט !
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
זה הכל עדיין בגדר שמועה...

כשיהיו לי פרטים אני אעדכן... או מנו...

סבבה אחי...

נ''ב: אחי אולי זה לא כל כך קשור אבל זה כזה מצחיק אותי שאתה קורא לחבר שלך "מנו"...למה זה מצחיק? הסבר: תוסיף את האות ש' בסוף ותבין למה.:D :rolleyes:
Vortex_SA
quote:
Originally posted by taltul
מה הוא מכיר אותו אישית ?
ואללה..סחתיין אחי...פעם הבא שתדבר איתו תמסור לו שהסאנדיי אפטרנון טראק בן זונה!!!!!!:)


יא מעופף, הוא מכיר את כל האמנים שלו (גיטלמן)... גם את קובי הפרסי :) אותי פחות כי אני לא ממש נפגש איתו אבל בכל זאת... :)
markfeldman
quote:
נ''ב: אחי אולי זה לא כל כך קשור אבל זה כזה מצחיק אותי שאתה קורא לחבר שלך "מנו"...למה זה מצחיק? הסבר: תוסיף את האות ש' בסוף ותבין למה


חחחחחחחח

מנוש !
Eitan E
quote:
Originally posted by markfeldman
כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל.




תמסור ד"ש לירון מרטינז הפטיש
;)
Emmanuel B
מזמן לא הייתי פה :)
חחח.... מצטער חברה
הרבה עבודה..
ואין זמןןןן :)
מה חדש?
יש משהו מעניין?

מארק אתה ונוזיישן סנסיישן =)
חחחחחחח

יא דביל לומד מחשבים אתר של ארמין אעלק חחחחחחח
יא ונוז

דבר איתי בקשר לאיירבייס ומסיבות קרובות

אני אשמח גם לעלות לתקלט אם ייצא לי אךךךך הלוואי
באיזו מסיבה של נקסט
נחדיר מוסיקה לקהל :)
markfeldman
quote:
אני אשמח גם לעלות לתקלט אם ייצא לי אךךךך הלוואי
באיזו מסיבה של נקסט
נחדיר מוסיקה לקהל


ואללה אחי....

BACK TO BACK........

coby
quote:
Originally posted by Emmanuel B
מזמן לא הייתי פה :)
חחח.... מצטער חברה
הרבה עבודה..
ואין זמןןןן :)
מה חדש?
יש משהו מעניין?

מארק אתה ונוזיישן סנסיישן =)
חחחחחחח

יא דביל לומד מחשבים אתר של ארמין אעלק חחחחחחח
יא ונוז

דבר איתי בקשר לאיירבייס ומסיבות קרובות

אני אשמח גם לעלות לתקלט אם ייצא לי אךךךך הלוואי
באיזו מסיבה של נקסט
נחדיר מוסיקה לקהל :)



אין איבייס בסוף

תגיד אתה הולך אבל ?

אולי תקפיץ אותי ואת יוב :)
Emmanuel B
כן יש מצב שאני בא
לא אני לא אוסף אותך ואת "יוב" חחחחחחחחחחחח
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement