return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! !
View this Thread in Original format
markfeldman
או קיי,

אז למי שיצא לשמוע אתמול את התוכנית של ABOVE AND BEYOND

שמע באמצע התוכנית את הקטע: COLDWARE - FUSION

כידוע לכם זה קטע ישראלי ולא אחר משל חבר שלי !!

מנו אני מצדיע לך !!

ממשיכים לפוצץ את רחובות כל בוקר !!
Eitan E
quote:
Originally posted by markfeldman
או קיי,

אז למי שיצא לשמוע אתמול את התוכנית של ABOVE AND BEYOND

שמע באמצע התוכנית את הקטע: COLDWARE - FUSION

כידוע לכם זה קטע ישראלי ולא אחר משל חבר שלי !!

מנו אני מצדיע לך !!

ותודה על הדיסק שצרבת לי !!!

ממשיכים לפוצץ את רחובות כל בוקר !!


אם אתה כלכך מתלהב תן לנו איזה סמפל
שנבין על מה אתה מדבר
Vortex_SA
יש אישור, טראק חזק :)

מה רחובות? אתם גרים ברחובות??? אני שם כל יום יא גנוב...
Origin
quote:
Originally posted by Eitan E
אם אתה כלכך מתלהב תן לנו איזה סמפל
שנבין על מה אתה מדבר

באמת לא יזיק איזה סמפל...
HyPeRSoNiC
כן באמת לא יזיק סאמפל.......

אבל בכל מקרה, לא ידעתי שאתם מרחובות!!!!!!
אני גר 5 דקות נסיעה משם :P
coby
כע באמת קטע חזק :)

זה אינפורמרס

למי שזוכר את
dawn of mankind
markfeldman
1. כן אני גר ליד רחובות.

2. קטע עצבני ביותר וחכו חכו יש עוד המון הפתעות בדרך.

3. סאמפל ??? בלתי אפשרי טכנית.
Vortex_SA
איפה בדיוק אתה גר?
markfeldman
quote:
איפה בדיוק אתה גר?


ברנר.
Vortex_SA
אני מזכרת, מתי עושים מפגש ישובי סביבות רחובות? :)

markfeldman
quote:
אני מזכרת, מתי עושים מפגש ישובי סביבות רחובות


בכיף... מתי שבא לכם.

אתה בא לארמין ?
Origin
אני כבר יומיים שובר תראש מנסה להבין איפה משדרים את התוכנית הזאת ....????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement