return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Eitan E
quote:
Originally posted by markfeldman
או קיי,

אז למי שיצא לשמוע אתמול את התוכנית של ABOVE AND BEYOND

שמע באמצע התוכנית את הקטע: COLDWARE - FUSION

כידוע לכם זה קטע ישראלי ולא אחר משל חבר שלי !!

מנו אני מצדיע לך !!

ממשיכים לפוצץ את רחובות כל בוקר !!


מארק חבר שלך תותח על
יצא לי לדבר איתו במסיבה של ארמין
והבנאדם מוחתם בהרבה לייבלים בינהם
id&t
ננסה להוריד את הקטע הזה הבנתי שהוא מופיע בכמה סטים

ומארק תנסה לשכנע את חבר שלך שירשם לפורום שיתרום לנו קצת מבינתו
:)
markfeldman
quote:
מארק חבר שלך תותח על


ואללה, אין לך מושג עד כמה !

אני ינסה לקדם אותו בערוצים שלי....

והוא נכנס מפה מדי פעם.

גם בפורום של 99.
Emmanuel B
חחח
קפצתי לבקר
איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן
אהההה תאמינו לי

כמו שמארק אמר לי אתמול,

זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי
עם הטכנווווווווו איזה עוצמות

ואיתן אחי, אני לא כזה תותח
אני מקווה להיות :)
אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'..

אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני
הרימיקס של MARK NORMAN ל
LOVE COMES BACK
של טיאסטו וביטי
חיבבבבבבבב
טכנו מטורף
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Emmanuel B
חחח
קפצתי לבקר
איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן
אהההה תאמינו לי

כמו שמארק אמר לי אתמול,

זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי
עם הטכנווווווווו איזה עוצמות

ואיתן אחי, אני לא כזה תותח
אני מקווה להיות :)
אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'..

אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני
הרימיקס של MARK NORMAN ל
LOVE COMES BACK
של טיאסטו וביטי
חיבבבבבבבב
טכנו מטורף


אני רוצה לשאול קודם :) איך עלה לך הרעיון לקחת מקהלות, ואת הליד-בס הזה כמו של בני בנאסי ולעשות טראק ?!? פשוט חזק...
coby
quote:
Originally posted by Emmanuel B
חחח
קפצתי לבקר
איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן
אהההה תאמינו לי

כמו שמארק אמר לי אתמול,

זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי
עם הטכנווווווווו איזה עוצמות

ואיתן אחי, אני לא כזה תותח
אני מקווה להיות :)
אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'..

אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני
הרימיקס של MARK NORMAN ל
LOVE COMES BACK
של טיאסטו וביטי
חיבבבבבבבב
טכנו מטורף


לך לך תאכל קקי בשרימפס
:D
markfeldman
quote:
לך לך תאכל קקי בשרימפס


נו נו נו !

ככה מדברים לסלבס ?
Emmanuel B
חחחחחח קובי יא צעיר
תהיה בשקט......
רעיונות באים לי מכל דבר אפשרי
פשוט באים.....
markfeldman
מנו, דיברת עם רוברט ??

מה עם ה-DANCE VALLEY ?????
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
מנו, דיברת עם רוברט ??

מה עם ה-DANCE VALLEY ?????

מה הוא מכיר אותו אישית ?
ואללה..סחתיין אחי...פעם הבא שתדבר איתו תמסור לו שהסאנדיי אפטרנון טראק בן זונה!!!!!!:)
markfeldman
quote:
מה הוא מכיר אותו אישית ?


כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל.

בגדול הבנתי שגם רוברט אמור כנראה לנגן באירוע.

taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל.

בגדול הבנתי שגם רוברט אמור כנראה לנגן באירוע.

אחי באיזו במה הוא ינגן ויחד עם אילו די ג'ים?
?יש איזה מידע לגבי זה..משהו
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל.

בגדול הבנתי שגם רוברט אמור כנראה לנגן באירוע.

אחי על איזו במה הוא ינגן?
ויחד עם איזו קבוצת די ג'ים או לייבל?
?יש איזה מידע לגבי זה...משהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement