|
חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by markfeldman
או קיי,
אז למי שיצא לשמוע אתמול את התוכנית של ABOVE AND BEYOND
שמע באמצע התוכנית את הקטע: COLDWARE - FUSION
כידוע לכם זה קטע ישראלי ולא אחר משל חבר שלי !!
מנו אני מצדיע לך !!
ממשיכים לפוצץ את רחובות כל בוקר !! |
מארק חבר שלך תותח על
יצא לי לדבר איתו במסיבה של ארמין
והבנאדם מוחתם בהרבה לייבלים בינהם
id&t
ננסה להוריד את הקטע הזה הבנתי שהוא מופיע בכמה סטים
ומארק תנסה לשכנע את חבר שלך שירשם לפורום שיתרום לנו קצת מבינתו
:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מארק חבר שלך תותח על |
ואללה, אין לך מושג עד כמה !
אני ינסה לקדם אותו בערוצים שלי....
והוא נכנס מפה מדי פעם.
גם בפורום של 99. |
|
|
| Emmanuel B |
חחח
קפצתי לבקר
איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן
אהההה תאמינו לי
כמו שמארק אמר לי אתמול,
זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי
עם הטכנווווווווו איזה עוצמות
ואיתן אחי, אני לא כזה תותח
אני מקווה להיות :)
אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'..
אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני
הרימיקס של MARK NORMAN ל
LOVE COMES BACK
של טיאסטו וביטי
חיבבבבבבבב
טכנו מטורף |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Emmanuel B
חחח
קפצתי לבקר
איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן
אהההה תאמינו לי
כמו שמארק אמר לי אתמול,
זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי
עם הטכנווווווווו איזה עוצמות
ואיתן אחי, אני לא כזה תותח
אני מקווה להיות :)
אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'..
אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני
הרימיקס של MARK NORMAN ל
LOVE COMES BACK
של טיאסטו וביטי
חיבבבבבבבב
טכנו מטורף |
אני רוצה לשאול קודם :) איך עלה לך הרעיון לקחת מקהלות, ואת הליד-בס הזה כמו של בני בנאסי ולעשות טראק ?!? פשוט חזק... |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Emmanuel B
חחח
קפצתי לבקר
איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן
אהההה תאמינו לי
כמו שמארק אמר לי אתמול,
זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי
עם הטכנווווווווו איזה עוצמות
ואיתן אחי, אני לא כזה תותח
אני מקווה להיות :)
אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'..
אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני
הרימיקס של MARK NORMAN ל
LOVE COMES BACK
של טיאסטו וביטי
חיבבבבבבבב
טכנו מטורף |
לך לך תאכל קקי בשרימפס
:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | לך לך תאכל קקי בשרימפס |
נו נו נו !
ככה מדברים לסלבס ? |
|
|
| Emmanuel B |
חחחחחח קובי יא צעיר
תהיה בשקט......
רעיונות באים לי מכל דבר אפשרי
פשוט באים..... |
|
|
| markfeldman |
מנו, דיברת עם רוברט ??
מה עם ה-DANCE VALLEY ????? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מנו, דיברת עם רוברט ??
מה עם ה-DANCE VALLEY ????? |
מה הוא מכיר אותו אישית ?
ואללה..סחתיין אחי...פעם הבא שתדבר איתו תמסור לו שהסאנדיי אפטרנון טראק בן זונה!!!!!!:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מה הוא מכיר אותו אישית ? |
כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל.
בגדול הבנתי שגם רוברט אמור כנראה לנגן באירוע. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל.
בגדול הבנתי שגם רוברט אמור כנראה לנגן באירוע. |
אחי באיזו במה הוא ינגן ויחד עם אילו די ג'ים?
?יש איזה מידע לגבי זה..משהו |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל.
בגדול הבנתי שגם רוברט אמור כנראה לנגן באירוע. |
אחי על איזו במה הוא ינגן?
ויחד עם איזו קבוצת די ג'ים או לייבל?
?יש איזה מידע לגבי זה...משהו |
|
|
|
|