return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland) (pg. 11)
View this Thread in Original format
pooley
Hoe meer Belgen , hoe meer vreugd he :)

Met hoeveel zijn we nu al? 7-8?
Busje? :)

eagle, cresto, kaidreas?, jasper, zehra, emma, ik?

dan die wannabe belgen: freezel, magik, ei?
Freezel
Vergeet mij dan ook niet op te halen hier thuis ;) :toothless
Aurélie
Busje zou verrry nice zijn uiteraard. Maar dan moet je wel eerst iemand vinden die dit op zich wil nemen :clown: . Ik kan niet rijden , hehe. Maar als er iemand het klaarspeelt schrijf ik me zeker in want is veel praktischer en goedkoper. Iemand :toothless ?
Jasperovitsj
Een busje zou inderdaad geen slecht plan zijn, maar ik heb ook geen rijbewijs. En is dat praktisch ook wel haalbaar? Gaan we dan een vast vertrekpunt afspreken of gaat er iemand met het busje iedereen ophalen? Dat laatste lijkt me nogal veel werk, en vooral tijdrovend en kostelijk...

Maar zei Seb niet iets over een rijbewijs halen en een auto voor 6 man? Of was dat pas voor na de grote vakantie?
pooley
Ik ben bezig met men rijbewijs, ik kan het gaan afleggen mar heb me maneuvers nog ni geoefend :)
En denk dat ik geen auto beschikbaar heb begin augustus, ouders in Spanje :/
En in de golf kan ni echt veel volk in (ik + 2-3) want de banen komen tegen de cashen dan :)

Gertje, maakt er is werk van :)
Meltoz
Je kan bij "Keddy" of nog zo van die andere verhuurbedrijven, tegen e vrij degelijke prijs e monovolume wagen of groter huren, voor e monovolume wagen "Renault Espace" betaal je rond de €250 voor e weekend, nog vrij schappelijk als je de prijs kan delen, maar enfin dan zit je ok nog met de prijs van je ticket he... :rolleyes: Als'k mee ging stelde ik mij direct present voor als busje te fungeren, ma da zit er ni in... :(
TOR
vervoer is een groot probleem natuurlijk

daarom ben ik aan het overwegen om toch niet te gaan..
pooley
Komt allemaal wel in orde zene !
djcresto
als we nu eens fietsen? :p

minibus 8+1 kost bij mijn weten 75 euro per dag.

Ik vrees dat ik tegen dan nog geen rijbewijs zal hebben laat staan met zo een gevaarte rijden, kga proberen de komende weken men theorie is te doen.
Zehra
dv-gangers, maak u toch geen zorgen ivm vervoer! dat komt allemaal wel in orde... :) en nee kheb geen busje ofzo (wel rijbewijs, bijna drie jaar ondertusse :toothless) tis nog veel te vroeg om u druk te maken over vervoer. we regelen dat allemaal wel. :)

damn... there goes my leet-postcount! :whip:

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
als we nu eens fietsen? :p

Nog geen slecht plan! :D
Als het goei weer is zou ik absoluut geen probleem hebben om de dag ervoor met de fiets naar ginder te rijden en de dag na het festival terug te gaan...
Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nog geen slecht plan! :D
Als het goei weer is zou ik absoluut geen probleem hebben om de dag ervoor met de fiets naar ginder te rijden en de dag na het festival terug te gaan...

wacht ff eh... enkele vraagjes:

ga je daarna nog de energie hebben om terug te fietsen?
en weet je wel waar dat ligt?
hoeveel km moet je dan fietsen?
...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement