return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Meltoz
quote:
Originally posted by Freezel
Iemand anders was er snel bij voor jou ;) :cool: :D

LOL :D :D
TOR
quote:
Originally posted by SilentEagle
Dancevalley interesseert me. Godskitchen ook. Wa zijn de exacte prijzen?

vergeet niet dat je veel meer aan vervoer betaalt naar Engeland voor een (wat mij betreft) evenwaardige line-up.
pooley
Kheb uitegerekend , als ge naar global gathering gaat hebt ge voor alles te dennken een goei 250€ a 300€ vandoen.
Vliegtuig tot in Birmingham etc
SilentEagle
Als ik naar UK ga, maak ik daar ineens een tripje van. Wat familie bezoeken, eventueel de Ministry of Sound eens bezoeken, platenwinkeltjes, ... :)

Zijn er daarvoor mss geinteresseerden?
pooley
Inderdaad, tzou men eerste keer in the UK zijn. :)

Direct een vakantie van maken !
Ma kga nog ni opt paard springen nu, ff afwachten hoe alles verloopt hiere
Pumaz
quote:
Originally posted by pooley
als ge naar global gathering gaat hebt ge voor alles te dennken een goei 250€ a 300€ vandoen.
Vliegtuig tot in Birmingham etc

Niet vergeten dat Birmingham een wereldstad is he, kunde vanalles doen en zo...

*HOESTmijn geboortestadHOEST*
pooley
ironie?
Pumaz
Nee serieus, ge pakt Brussel, vermenigvuldig het een paar keer (grote/inwoners... om het even) en ge hebt Birmingham.
Als iemand een tripje neemt moet je eens aan een taxichauffeur vragen je naar Heath Mill Lane in Digbeth te gaan, daar vind een tempel, onder de naam Air (vroeger Code) waar Godskitchen plaats vindt.
Maar de Global Gathering zal wel weer in de NEC zijn (Flanders Expo x 5)
:D

En Aston Villa is een betere voetbalploeg dan Birmingham City...
SilentEagle
Birmingham is naart schijnt veel interessanter dan ge zou denken - Kheb een neef die in Bristol woont (uurke daarvandaan) en die vind dat echt een coole stad.
pooley
Kheb er ook al veel over gelezen op het UKTA forum.
Birmingham wordt omschreven als een grote studentenstad zonder al te veel criminaliteit/marginaliteit :)

emma
in birmingham hebben ze leuke recordstore's

amai, mijn bankrekening was ni zo tevreden :(
basd
quote:
Originally posted by Pumaz
Maar de Global Gathering zal wel weer in de NEC zijn (Flanders Expo x 5)
:D

Nee man, GKGG is op die oude vliegbasis bij Stratford-upon-Avon. Gatecrasher is wel eens in de NEC.

Leuke modderpoelen daar als het regent, ik heb volgens mij nog steeds British mud in mijn schoenen van vorig jaar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement