return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland) (pg. 19)
View this Thread in Original format
pooley
Gewoon het feit dat ge lange tijd nimeer gepost hebt !

exames en vakantie zeker :)
Aurélie
Ben gewoon niet zo'n actieve forum'er in de vakantie met dit mooie weertje. Maar meestal naar aanleiding van een goed feest heb ik altijd de neiging om gelijkgezinden op te zoeken ;) . Jij ook zaterdag op het feest dan neem ik aan :)?
pooley
Nee, heb me ticket verkocht omdat ik naar lloret ga (beetje laat de vlucht geboekt door omstandigheden) :)

Begin er al terug spijt van te krijgen maja tkan nog lang duren voordak terug op vakantie kan :))

en tis voort moment veel te warm om te slapen, overdag mag het goed bakken ma s nachts, das vele minder.
Kunt ni alles willen he :)
Aurélie
Vrees dat een weekje de Belgentoerist uithangen niet zal opkunnen tegen dit feest ! Maar idd een vakantie is nodig ! Have fun , aan reacties en reviews zal hier wel geen gebrek zijn.
pooley
blabla :)

Just niks ja. Niks beter als zo'n relaxvakantie met slechte muziek !
Aurélie
Lol , zegt de griet die in september eveneens de marginaal gaat uithange (jawel eveneens ) in Llorret :D
pooley
Hahaha :)

Tis dan wel wat kalmer + ander volk.

Have fun met de Kroaten/Tjechiers ;-)
eieregooie
quote:
Originally posted by djcresto
hopen dat de armada tent, eurogrooves tent en de yooshi tent niet te ver uit elkaar liggen, bovendien wil ik ook wel eens chillen op dienen heuvel, en genieten van de sfeer op mainstage. Carl Cox dus waarschijnlijk als afsluiter, al was het maar om de lasershow in open lucht te kunnen zien.

Eurogrooves is geen tent, maar open air...

Beter heeft het KNMI gelijk wat weer betreft, en niet weather.com... brrr...
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
Eurogrooves is geen tent, maar open air...

als het niet regent is dit super, want de line up op deze stage vind ik heeeel lekkerrrrr
Eagle`
Wat is het plan voor vrijdag, zaterdagochtend, jonges ? Hoe doen we het :)

edit: lees hier net dat ik dus alleen zal moete rooie om naar nederland te komen, iemand een slaapplaatsje voor vrijdag op zaterdag, ik denk dat ik dagje vroeger kom

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Eagle`
Wat is het plan voor vrijdag, zaterdagochtend, jonges ? Hoe doen we het :)

Cresto en Dries gaan vrijdagavond naar Xilver thuis en blijven daar maffen. Zehra komt naar mij zaterdagochtend, en Xilver komt ons daar om 6u ophalen en dan gaan we met 5 in de - kleine - auto richting Spaarnwoude...

Frednova en Mysteria gingen ook met de auto, maar die zit blijkbaar ook al vol...
FredNova
yep, ik rij ook

maar we zitten al met 5 in de auto :s

Cresto had het ook al gevraagd...

ik denk dat wij rond 11h daar gaan zijn...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement