|
Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Zelfs mn kleine broertje wil gaan, dus ik denk dak wel zal moeten. :p |
aha... dus gij zijt seb :D
ik had dat niet door :D ik altijd maar aan het zien naar die nicks, en nooit kwam ik een seb tegen. maar waarom seb als het silent eagle is??? |
|
|
| SilentEagle |
| Ik werk liever met namen dan met nicks? |
|
|
| ambs |
| Ik kijk er naar uit om wat Beta's te ontmoeten bij DV :) Natuurlijk m'n lieve Emma, maar die ken ik al, maar wil wel nog een paar leren kennen :):tongue2 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik kijk er naar uit om wat Beta's te ontmoeten bij DV :) Natuurlijk m'n lieve Emma, maar die ken ik al, maar wil wel nog een paar leren kennen :):tongue2 |
jij was die met de grote tietuh toch :toothless jk vond het wel grappig toen je dat op nl forum in een of andere thread zei ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Eagle`
jij was die met de grote tietuh toch :toothless jk vond het wel grappig toen je dat op nl forum in een of andere thread zei ;) |
LOL :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Zehra |
Ik kijk er naar uit om wat Beta's te ontmoeten bij DV :) Natuurlijk m'n lieve Emma, maar die ken ik al, maar wil wel nog een paar leren kennen :):tongue2 |
:) tijdens armin solo in de asta vorig jaar november stond ik just langs u en emma te springe mah we kenden mekaar ofcourse nie... allè kherkende je van de foto's die ik al van je had gezien op nl-forum :) had emma toen aangesproken mah u niet :) op dv doen zeker ;) |
|
|
| djcresto |
3 mei besteld
7 mei ticketje ontvangen
wooooooooot!
ticketbox wat een service, top!:cool: |
|
|
| Meltoz |
Ga dit feestje aan mij voorbij moete late gaan, al die feestjes kosten best wa geld (weg is weg).. :( As'k nie naar Sensation White ging dees jaar, zou'k wel naar DanceValley gaan... Mais quand c'est trop, c'est trop he.. :o
BeTa's zijn me genoeg vertegenwoordigd, dus e feestje wordt het daar zekers ;) :D Dar gaat wel m'n kans om m'n voiture om te dopen naar de BeTa bus.. :( :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Ga dit feestje aan mij voorbij moete late gaan, al die feestjes kosten best wa geld (weg is weg).. :( As'k nie naar Sensation White ging dees jaar, zou'k wel naar DanceValley gaan... Mais quand c'est trop, c'est trop he.. :o
BeTa's zijn me genoeg vertegenwoordigd, dus e feestje wordt het daar zekers ;) :D Dar gaat wel m'n kans om m'n voiture om te dopen naar de BeTa bus.. :( :p |
Sander komt naar Dancevalley, dus verkope die sensation meuk ;)
ow pvd staat er ook nog op, nou ja :p
anyway volgens mij maak je echt de verkeerde keuze man |
|
|
| ambs |
ja ja ik ben die met de grote tietuh!! helaas :sadgreen: :p
En Zehra, bij DV gaan we dan zeker ff meeten :D
Ik heb zinnnnnnnnnnn |
|
|
| Eagle` |