return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by basd
Nee man, GKGG is op die oude vliegbasis bij Stratford-upon-Avon. Gatecrasher is wel eens in de NEC


Ja tis waar, ik dacht aan de Summer Sound System. Het is nu trouwens enkel Crasher, ze zijn hervormingen aant doen...

En die platenwinkels daar :eyes:, Emma heeft wel gelijk hoor. Hard to find records is zoals een supermarkt voor dj's, niet te doen gewoon!
SnuggLe
quote:
Originally posted by emma
wat een megavette line up !!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3

alleen heb ik schrik dat ik een hele dag in de armadatent ga zitten :eek:

geluukig heb ik mijn kaartje al in de pocket, was er snel bij ...
had 100% vertrouwen in een goede line-up vr DV !


In aansluiting op die Sensation thread:
Kijk, dit vind IK dus echt kansloos! Je betaald 70 euro voor een kaartje van een dik vet groot feest in de buitenlucht met wereld dj's, ga je de hele dag maar in 1 tent staan (en dus alles van de rest van het vette feest missen) en een paar DJ's bekijken die je nog op veel en veel meer plaatsen kan zien voor veel minder geld.
Hoe ver kan je gaan/blind kan je zijn.

Maarja, het zal wel. Veel plezier in die tent in ieder geval :)
Dit is niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind het raarrrrrrr
Jasperovitsj
Das een feit! Dj's zoals Sasha, James Holden en Hybrid zie je niet elke dag in Belgie en omstreken, en als je nu de kans krijgt om ze allemaal in 1 keer te zien zou ik die niet laten liggen! Maar ja, ik heb M.I.K.E. ook al 6 keer horen draaien en 3 live-acts zien doen, maar ik ga nog altijd naar zijn sets...
pooley
Kijk snuttle, als jij je mening is niet zo zou opdrukken aan andere personen zou het veel beter zijn.
Iemand betaald kaartjes, wil ZIJN/HAAR favo dj's zien .... Moet jij niet kome nkankeren van "KANSLOOS" "boeee, andere dj's"
Ok we weten dat jij iets hebt tegen trance (dj's, muziek whatever) en dat jouw muziek OH ZO VEEL BETER IS en dan andere dj EVEN goed zijn, thank you come again en off nu ....
Kruip terug naar je forum, en probeer daar wat rellen los te maken, dat doe je toch zo graag.

Kusje,

pool
TOR
quote:
Originally posted by SnuggLe
In aansluiting op die Sensation thread:
Kijk, dit vind IK dus echt kansloos! Je betaald 70 euro voor een kaartje van een dik vet groot feest in de buitenlucht met wereld dj's, ga je de hele dag maar in 1 tent staan (en dus alles van de rest van het vette feest missen) en een paar DJ's bekijken die je nog op veel en veel meer plaatsen kan zien voor veel minder geld.
Hoe ver kan je gaan/blind kan je zijn.

Maarja, het zal wel. Veel plezier in die tent in ieder geval :)
Dit is niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind het raarrrrrrr


dat is toch jouw probleem niet?

waarom menen sommige mensen altijd dat ze anderen "het licht" moeten laten zien?!

iedereen luistert toch naar wat hij of zij graag hoort en het beste gevoel bij krijgt. let op mijn woordkeuze: GEVOEL. geen enkele muziek is beter dan de andere, het gaat om het gevoel dat die muziek bij iemand teweegbrengt. en dat zal bij iedereen anders zijn.

als je je goed voelt bij de Armada sound, ga je naar de Armada tent.

muziek heeft niets te maken met "beter" en "slechter", het gaat om het gevoel. en als je nou geen zin hebt om Hybrid te zien, doe je dat gewoon niet. het is toch geen morele verplichting of zo?!

zelf zou ik bv. wel es naar Hybrid gaan kijken, maar als iemand anders dat niet wil, kun je die toch niet verplichten, ook al vind je hen zelf een meester in hun genre.
SilentEagle
:nervous: Tof spelletje verbal tennis. :eyes:
djcresto
Over smaken valt nu eenmaal niet te discussieren, zoals tor zegt, de smaak dat is een gevoel. Het is zoals verliefd worden, dat heb je ook niet in de hand, das ook een gevoel. En niemand zal me dan kunnen zeggen op wie of op welke muziek ik verliefd moet worden.
Jasperovitsj
Ik wil hier nu Snuggle niet verdedigen aangezien ik zijn woordkeuze ook niet echt sympathiek vind, maar kan het niet zijn dat hij eigenlijk gewoon bedoelt dat het vreemd is om 70€ te betalen voor een event met 150 dj's en dan toch alleen te gaan zien naar dj's die je al 10 keer daarvoor gezien hebt - voor minder geld dan ook nog? Dat terwijl je voor die 70€ een hoop andere dj's kunt zien die je anders waarschijnlijk nooit zou zien...

Allé, ik oordeel hier niet hé, ik dacht gewoon dat hij dat bedoelde in plaats van een veroordeling van muzieksmaak enzo...maar ik zit hier nog maar 2 weken, misschien mis ik gewoon iets...
pooley
Das persoonlijke keuze dus STFU :)
Zijn u zakes ni wa andere mensen willen zien met hun geld.
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik wil hier nu Snuggle niet verdedigen aangezien ik zijn woordkeuze ook niet echt sympathiek vind, maar kan het niet zijn dat hij eigenlijk gewoon bedoelt dat het vreemd is om 70€ te betalen voor een event met 150 dj's en dan toch alleen te gaan zien naar dj's die je al 10 keer daarvoor gezien hebt - voor minder geld dan ook nog? Dat terwijl je voor die 70€ een hoop andere dj's kunt zien die je anders waarschijnlijk nooit zou zien...

Allé, ik oordeel hier niet hé, ik dacht gewoon dat hij dat bedoelde in plaats van een veroordeling van muzieksmaak enzo...maar ik zit hier nog maar 2 weken, misschien mis ik gewoon iets...


dat bedoelde hij ook :p

basvh
Ok ten eerste: iedereen beslist zelf wat ie leuk vind en wat ie met zijn geld doet. Toch ben ik het met snuggle eens, hij had het misschien anders moeten zeggen.

Als er 1 festival is waar je veel verschillende stylen en djs kan horen en zien dan is het dance valley wel. Heel de dag in 1 tent blijven waar djs draaien die je al een zillion keer gehoord vind ik ook raar. Zker als je weet als er mensen staan te draaien als jeff mills, dave clarke, sasha, john digweed en lisa lashes!

Op festivals zoals dance valley vind ik het heerlijk om gewoon een tentje in te duiken en te kijken wat voor muziek er gedraaid wordt. En soms moet je ook beetje doorbeiten als de muziek je niet meteen aanstaat. Ik vond progressive ook niks totdat magrec me met me oren naar de james holden sleepte.

M.A.W soms is het best wel leuk om verder te kijken dan je armada neusje lang is!
Zehra
pfff wat interesseert u dat waar iemand zijn of haar geld aan geeft. als emma het waard vind om 70 euro te geven en te feesten in de armadatent. ok. respect for that! :)

ok snap uw redenering wel snuggle mah de manier waarop je het overbrengt... komaan eh! wie ben jij om zo te oordelen over iemand? en dat je het dan ook nog post op NL-forum... :rolleyes: btw ge kent emma helemaal niet...

kben ook niet van plan om de ganse tijd in de armadatent te blijven. zoveel keus. amai da gaat van de ene plaats naar de andere rennen worden :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement