return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland) (pg. 5)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by pooley
Kijk snuttle, als jij je mening is niet zo zou opdrukken aan andere personen zou het veel beter zijn.
Iemand betaald kaartjes, wil ZIJN/HAAR favo dj's zien .... Moet jij niet kome nkankeren van "KANSLOOS" "boeee, andere dj's"
Ok we weten dat jij iets hebt tegen trance (dj's, muziek whatever) en dat jouw muziek OH ZO VEEL BETER IS en dan andere dj EVEN goed zijn, thank you come again en off nu ....
Kruip terug naar je forum, en probeer daar wat rellen los te maken, dat doe je toch zo graag.

Kusje,

pool

Nou nou meneer Pooley, dan wordt wat gezegd over mijn taalgebruik? Vergeleken met mijn taalgebruik is dit toch wat anders.
En gaan we persoonlijk worden, meneer de vrienden in de steek later voor een dj die je overal kunt zien? Want dat kunnen er meer.
Oftewel: doe niet zo sneu, ik constateer wat, geef een mening en probeer te discussieren. Maar dat jij dat nou niet kan en persoonlijk moet worden, tsja, dat is dan jou gebrekkige mentale capaciteit.

Het is iedereens goed recht haar/zijn favo dj te zien. Dat zeg ik toch niet? Ik vind het RAAR dat je 70 euro betaald voor een feest en dan maar in 1 kleine tent blijft.
Dat is hetzelfde als 300.000 euro betalen voor een nieuw huis, en gaan wonen in het toilet!!!!!!

Oh en die post in het NL -forum: daar hadden we het al over zoiets. Ik heb de naam Emma nooit genoemd, die heb ik juist bewust wgegehaald. Ik flame niemand en wordt niet persoonlijk. Maar oke, had het is minder bot kunnen uitdrukken, maar dan kennen jullie mijn nog niet want zo bedoel ik het niet. Maar jullie reageren hier wel erg kansloos/persoonlijk.

quote:
Allé, ik oordeel hier niet hé, ik dacht gewoon dat hij dat bedoelde in plaats van een veroordeling van muzieksmaak enzo...maar ik zit hier nog maar 2 weken, misschien mis ik gewoon iets...

Kijk en dat bedoelde ik INDERDAAD.
Maarja, nu is mijn oorspronkelijke punt dus HELEMAAL gemaakt... Geweldig , jullie geven zelf een voorbeeld van jullie eigen gebreken.

Amen.
Wildfir3
\\o JERRY \o/ JERRY o//
\\o JERRY \o/ JERRY o//
\\o JERRY \o/ JERRY o//
\\o JERRY \o/ JERRY o//
emma
meneertje snuggle ....

ik heb gewoon vermeld dat ik 'schrik' heb niet uit die tent te geraken ...
ik heb niet gezegd dat het zeker zo gaat zijn... (dus jij moet ook eens verder gaan lezen dan je neusje lang is)

ik ga nietbde hele dag in de armadatent zitten, tijdens armin's set ga ik eens rondzien en wil ook graag wat andere dj's aan het werk zien en zeker ook eens kijkje gaan nemen op mainstage !

net zoals vorige jaar zal ik wat rondhuppelen over het hele terrein maar ik denk wel da ik regelmatig terugga naar mijn tentje!

dus je moet geen schrik hebben, ik kom die armadatent wel uit :D

mvg,

emma ;)
pooley
We got the point.
Excuseer voor men groffe woorden dan, maarja jij noemt het kansloos. Raar is al iets genuanceerder.

Wil niet met een flamewar ofzo beginnen dus laat vallen wat ik zei.
Iedereen doet wat hij wil, ziet wie hij wil etc.
SnuggLe
quote:
Originally posted by pooley
We got the point.
Excuseer voor men groffe woorden dan, maarja jij noemt het kansloos. Raar is al iets genuanceerder.

Wil niet met een flamewar ofzo beginnen dus laat vallen wat ik zei.
Iedereen doet wat hij wil, ziet wie hij wil etc.

Emma (k) zo bedoelde ik het ook niet :D
Pooley: Iedereen doet wat hij wil, ziet wie hij wil etc. --> Dat is ook het probleem in de hedendaagse samenleving ;) Dat iedereen doet wat hij wil :D
pooley
Jonge jonge
Moet het in de geest van het forum opnemen he kaffer :)

Nou nou, genoeg gezaagd.
Hoi snuggle,
ASL?!?
SilentEagle
Deze thread is echt fascinerend... Lijkt me inderdaad beter om het te laten rusten. :)
Jasperovitsj
Back to Dance Valley dus! :D

Straks als de pappie thuiskomt is heel lief vragen of ik de Visa mag gebruiken...*crosses fingers*
TOR
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar oke, had het is minder bot kunnen uitdrukken, maar dan kennen jullie mijn nog niet want zo bedoel ik het niet.

tjah, door het gebruik van woorden als 'kansloos' kwam je toch wel erg arrogant over en kreeg je post een heel andere betekenis.
eieregooie
Tralala :D Die hele Armada happening is werelds :D Alleen ik ga toch echt pas in die tent hangen als het rukweer is :p Doe mij maar chill op the hill :)

Vorig jaar ook ff in wat tentjes wezen kijken, MOEST ook ff naar S&D toen, maar sorry hoor... Niet lang uitgehouden... Ben meer een buitenmens denk ik ;)

Gladius
zijn er nog tickets? :)
Freezel
quote:
Originally posted by Gladius
zijn er nog tickets? :)

Yep, er zijn nog geen officiele berichten gekomen over dat het uitverkocht is :) Dus snel tickets halen :p :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement