return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
tillbakablick Tiesto (pg. 2)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by Smekbar
här finns en gruppbild från igår där de flesta kommer från TA :)



vilka är vilka? plzzz :D
Glorie
jag känner bara igen nio :( så de e bättre att nån me bättre koll får säga.. men satan i gatan va härlig bild :D

såg att ni hade vinylspelare på förfesten.... ahhhhhrr... nästan så man skulle ha bokat om sin tågbiljett.. köpt en ny å åkt ner tidigare... :( men de hade kostat mig massa pengar...

kom ner rätt sent alltså till malmö central.. gick ut och spanade.. såg kenny stå och poia lite längre bort.. fett! så jag gick dit.. det visade sig att även Tranceclubbers husbil parkerat där, så jag stanna me dem och festa lite..om man nu kan kalla det fest.. att dricka en drink på en parkering och lyssna på boomblastern.. haha :D

sen gick vi in.. metalldetektor och grejor hade de.... och sen kollade de igenom väskorna.. även om han knappt kollade.. han bara öppna dem lite.. hoho... annat äre i Holland.. då känner de under bh-bandet och med! fyfän

ja gilla inte lokalen riktigt... Tiesto var bra, men jag trodde han skulle vara bättre. överhajpad, ja vet inte. fick höra "Force of Gravity"... weeeeeeeeeeee...och "Love comes again".. jag hade velat höra "Just be" (endast låten) också men neeee.....han körde några riktigt fina klassiker och några låtar som jag inte alls hört och som var grymt bra... men men.

var inte super-entusiastisk som vissa andra var, som jag pratade med.. hmmm. det var verkligen mycket folk under tiesto.... lite jobbit att stå så långt fram, för det var ju inte alla som visa hänsyn precis.. tjejerna e fan värst! :whip: hmm.. blev BRA mycket skönare när Andreas gick på... mycket bättre att dansa och överlag bättre låtar...

det var nån tjej som sjöng under tiesto... henne hörde man inte alls, så de var lite synd att de inte sound-checkat bättre... fast sen prata ja me en som heter fredrik å han sa att det hördes längst fram. aja....

hmm...vad mer....ja, lasershowen och vattenfallen var grymt :) spec. lasern.. väldigt fin :)

väldigt synd att jag inte dricker öl. den visade sig vara gratis om man hade vip-pass som jag :toothless
reveal
quote:
Originally posted by Smekbar
här finns en gruppbild från igår där de flesta kommer från TA :)



rad 1: ice_key, laszlo, tobo99, [någon], cube, [någon]
rad 2: connector, swe_trance, steve, funfrock
rad 3: reveal, sipowitz, smekbar, cj intercity
sipowitz


edit: bilden blev visst lite seg på vissa datorer... :-)
Dj_Irish
^^^^^^Vad i hela fridens namn!^^^^

hehe, synd att jag missade TA-mötet men jag hade turen att springa in i de flesta på Tiesto-festen sen.

Jävligt schysst fest i övrigt :D
SteveTranz4ever
Love you guys :)

quote:
Originally posted by Smekbar

rad 1: ice_key, laszlo, tobo99, cube
rad 2: connector, swe_trance, steve, funfrock
rad 3: reveal, sipowitz, smekbar, cj intercity
Cube
ja, vad kan man säga? HELT UNDERBART TREVLIG KVÄLL!! Alla TA´s var värkligen supertrevligt folk. Kom hem med flyget för några timmar sedan.. somnade nästan direkt på sängen då ja kom innanför dörren :p
Vaknade till av att några polare tittade förbi vid 21 tiden. förfesten var ju helt klart en av dom grymmaste, speciellt då steve skulle visa sina dj-skillz :D Jag avstod från det för jag skulle abbsolut göra bort mig då jag fick mina DJ-prylar för 2-3 veckor dedan och inte har några som helst skillz än. nu är jag helt slut i hela kroppen så nu blir det lite mat och sedan sängen ;)
Tack alla trevliga personer som var där och ett stort tack till sipo som fixade en underbar förfest.
Laszlo
puh! äntligen hemma från fantastiska Malmö - trött och sleten som en gammal get, men fy fan vilken underbar helg jag haft!

Förfesten var hur lyckad som helst, trots att vi anlände lite senare än planerat. (och hoppas ölen smakade;)) Tack Sipo för att du styrde upp det hela! Det var enormt skoj att träffa TA's man tidigare inte träffat, och även de som man stött på tidigare.

Huvudfesten senare vad ju också den helt lovely! Man har ju hört en del om Tiësto's vara eller icke vara under det senaste året, och jag hade ganska låga förväntningar gällandes honom, blev dock mycket positivt överraskad. Nyana, Adagio for Strings och Lethal Industry....huuh...! Och när han släppte Traffic - som folk öste...STÅPÄLS! Blev dock jävligt besviken över att han inte tog sig tid att skriva en rutten autograf - vet många där framme som ville ha signade skivor.

Andreas var som vanligt superb och Splint likaså - kul också att han bjöd på sig själv...

Var också och tittade förbi och hälsade på Irish på Flame då vi skulle ta oss en bit mat innan vi drog vidare till förfesten. Det var svårt att slita sig må jag lova, men vi var ju tvugna att checka läget på TA-förfekken :)

Bilderna kommer under kvällen :)
Funfrock
Förfesten var skit kul, roligt att träffa alla :).

Vad det gäller själva festen så tyckte jag det var för mycket folk under tiesto spelade, fick inte riktigt den yta jag ville ha, så höll mig mest på sidogolven. Tjejen som sjöng vet jag inte riktigt vad hon pysslade med.. lät mest som hon stod och ylade.

Som tur var räddade Andreas och Splint kvällen för mig :)

Lagom trött nu, somnade kl9 och blev väckt 2.5h senare av telefonen. Men har iaf har en härlig dag i det fina vädret.
Laszlo
haha - håller med. Jag stod längst framme just när hon skulle sjunga och hon såg ju helt väck ut - var hon stenad månne? :( :whip:

sipowitz
quote:
Originally posted by Cube
ja, vad kan man säga? HELT UNDERBART TREVLIG KVÄLL!! Alla TA´s var värkligen supertrevligt folk. Kom hem med flyget för några timmar sedan.. somnade nästan direkt på sängen då ja kom innanför dörren :p
Vaknade till av att några polare tittade förbi vid 21 tiden. förfesten var ju helt klart en av dom grymmaste, speciellt då steve skulle visa sina dj-skillz :D Jag avstod från det för jag skulle abbsolut göra bort mig då jag fick mina DJ-prylar för 2-3 veckor dedan och inte har några som helst skillz än. nu är jag helt slut i hela kroppen så nu blir det lite mat och sedan sängen ;)
Tack alla trevliga personer som var där och ett stort tack till sipo som fixade en underbar förfest.


Nästa fest så får det helt enkelt bli Du som får spela dårå i och med att du väntade denna gången ;-)

Tack själv för tacket förresten, kul att Du tyckte förfesten funkade =)
Cube
jo den där sångerskan hörde man inte mycket av även fast än att jag stod nästan längst fram :(

men men, resten av hans set var ju bra det iaf :)

laszlo: jag fick en autograf av han ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement