return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
tillbakablick Tiesto (pg. 3)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by Cube
laszlo: jag fick en autograf av han ;)

vaf...hmmm...då var det nog bara min polare som var lack för att han inte fick det....jag var aldrig där framme så jag vet inte om han skrev några autografer eller inte :)
sipowitz
quote:
Originally posted by Laszlo
puh! äntligen hemma från fantastiska Malmö - trött och sleten som en gammal get, men fy fan vilken underbar helg jag haft!

Förfesten var hur lyckad som helst, trots att vi anlände lite senare än planerat. (och hoppas ölen smakade;)) Tack Sipo för att du styrde upp det hela! Det var enormt skoj att träffa TA's man tidigare inte träffat, och även de som man stött på tidigare.

Huvudfesten senare vad ju också den helt lovely! Man har ju hört en del om Tiësto's vara eller icke vara under det senaste året, och jag hade ganska låga förväntningar gällandes honom, blev dock mycket positivt överraskad. Nyana, Adagio for Strings och Lethal Industry....huuh...! Och när han släppte Traffic - som folk öste...STÅPÄLS! Blev dock jävligt besviken över att han inte tog sig tid att skriva en rutten autograf - vet många där framme som ville ha signade skivor.

Andreas var som vanligt superb och Splint likaså - kul också att han bjöd på sig själv...

Var också och tittade förbi och hälsade på Irish på Flame då vi skulle ta oss en bit mat innan vi drog vidare till förfesten. Det var svårt att slita sig må jag lova, men vi var ju tvugna att checka läget på TA-förfekken :)

Bilderna kommer under kvällen :)

Faen ni växjösnubbarna var verkligen för jäkla gooooaa gubbar :-) Grymt kul att träffa er alla!
Jag gillade speciellt när vi träffades och det blev en 5 minuters diskussion hur ni skulle få bilen närmare för att 6 pers skulle slippa bära ett flak öl =))))

Kul att förfesten funkade, hoppas den levde upp till växjönivåer :-)
och... värnamo...jönköping...stockholm..malmö...umeå...danmark..laholm...borås..varberg och hässleholmsnivåer (ingen stad glömd väl?). Hela Sverige var verkligen samlat :-)
sipowitz
quote:
haha - håller med. Jag stod längst framme just när hon skulle sjunga och hon såg ju helt väck ut - var hon stenad månne? :( :whip:

kan det möjligen ha varit en skatteteknisk sak varför hon följde med... tiesto ville ha sällskap på resan och för att kunna avdrag så var hon tvungen att sjunga... eller "yla" :-)

Nä skämt åsido, hon hördes väldigt lite
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by sipowitz
och... värnamo...jönköping...stockholm..malmö...umeå...danmark..laholm och hässleholmsnivåer (ingen stad glömd väl?). Hela Sverige var verkligen samlat :-)

Borås och Varberg vad jag vet :)

Är trött som en gris nu, så en längre report kommer imorgon!
Vill iaf tacka alla som gjorde detta till en helkväll att minnas!
Connector
Förfesten var grym! Tack för korven sipo! :) Kul att få lite ansikten till alla nicknames man har här på ta. Synd att vi inte lyckades fylla pissgropen! Tack laszlo för ölen, tog 1 eller 4 st ;)

Tiesto var grym men jag gillade inte ylandet :)
Connector
Ja just det! Jag skakade hand med irish med. Det var ju kvällens höjdpunkt. Första gången jag träffade honom :)

Såg en kille som såg ut som irsih vid baren vid slagthuset så jag gick fram och hoppades att det var han och skakade hand. Tur att det var han, skulle vara pinsamt annars :)
Laszlo
quote:
Originally posted by sipowitz
Faen ni växjösnubbarna var verkligen för jäkla gooooaa gubbar :-) Grymt kul att träffa er alla!
Jag gillade speciellt när vi träffades och det blev en 5 minuters diskussion hur ni skulle få bilen närmare för att 6 pers skulle slippa bära ett flak öl =))))

lol :haha: - vi hade faktiskt två flak öl och två systempåsar :) Och som mitt livsmotto ju lyder: varför göra det enkelt när man kan krångla till det? :) Och klart som korvspad att förfesten nådde upp till växjönivåer. Här på campus tvingas man att lyssna på schlager varenda jävla förfest (tills dess att jag lyckas okuppera en dator med DC installerat dvs - nu behövde jag inte göra detta utan kunde ägna mig öldrickandets ädla konst istället :D)
Funfrock

BUSTED - vissa kan inte ens slita sig från lunarstorm när det är fest som gäller ;)
Connector
Funfrock: Jag lunarstormade inte, någon annan gjorde det och jag bara råkade sätta mig framför datorn när lunar var framme... *öhum* :rolleyes:

edit: Ok, jag erkänner! Det var jag som lunarstormade! Men det var bara för att en kille påstod att cosmic gate och gielen höll högre klass än tiesto!
Laszlo
Mina bilder är nu uppe:

Enjoy: http://www.djlaszlo.com/camera/040515_fokused1.htm

PS: Snyggast i Sverige? :D

Glorie
quote:
Mina bilder är nu uppe:

kollade igenom alla.. grymt sköna! vilka fula hattar/mössor ni köpte sen... hohoho :stongue: så jäla coolt att ni hade på dem er när ni körde hem.. hehe
reveal
quote:
Blev dock jävligt besviken över att han inte tog sig tid att skriva en rutten autograf - vet många där framme som ville ha signade skivor.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement