return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
tillbakablick Tiesto (pg. 5)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by sipowitz
Ja snacka om att du valde fel ;-) Här fanns 6-9 av det motsatta könet så de så :)


Hjälpte det Sipo?
sipowitz
quote:
Originally posted by Aendy
Hjälpte det Sipo?


Hörredu, vad har vi sagt om att prata med munnen full av mat. Ät nu upp din siljaline buffé, sen får du prata!

:-)
jofawe
tänkte bara dela med mig lite kärlek
http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9527.avi
Nicola Gala - Swing to harmony, spelad av Parham!

http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9537.avi
När Tiesto entrar scenen

http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9591.avi
Tiesto spelar Traffic

http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9593.avi
Tiesto spelar Lethal Industrí

http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9603.avi
Tiesto spelar Carte Blanc

http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9607.avi
Tiesto spelar Barbers adagio ...

Mer finns på tranceclubber, mitt fotogalleriet pallar inte filmer.
St_Andrew
quote:
Originally posted by jofawe
tänkte bara dela med mig lite kärlek
http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9527.avi
Nicola Gala - Swing to harmony, spelad av Parham!

http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9537.avi
När Tiesto entrar scenen

http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9591.avi
Tiesto spelar Traffic

http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9593.avi
Tiesto spelar Lethal Industrí

http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9603.avi
Tiesto spelar Carte Blanc

http://www.tranceclubber.com/images...04/MVI_9607.avi
Tiesto spelar Barbers adagio ...

Mer finns på tranceclubber, mitt fotogalleriet pallar inte filmer.


awww feta :D
dakaan
Alltså...låt säga me att jag tänkte mig inte sååå många, men fan alltså det va verkligen skitkul å efter allas tjat på om man va me i TA...så är jag nu det *jag som har lägenheten för övrigt*
Hoppas bara alla hade skitkul å...blir det fler feta fester här i malmö så...vet ni var ni kan ha förfesten ;)
för övrigt...helt underbar musik...speciellt tiesto men fan dom 2 sista djsen va grymma me! :eyes:
reveal
quote:
Originally posted by dakaan
Alltså...låt säga me att jag tänkte mig inte sååå många, men fan alltså det va verkligen skitkul å efter allas tjat på om man va me i TA...så är jag nu det *jag som har lägenheten för övrigt*
Hoppas bara alla hade skitkul å...blir det fler feta fester här i malmö så...vet ni var ni kan ha förfesten ;)
för övrigt...helt underbar musik...speciellt tiesto men fan dom 2 sista djsen va grymma me! :eyes:


Välkommen till TA, och tack så väldigt mycket för att du upplät din lägenhet för festen! :D
SWE_TRANCE
yep, tack som fan för att vi fick hänge i din lägenhet och ute i din fina trädgård :p :toothless Va helgrymt!

Btw, ligger min väska (en svart ryggsäck) kvar nånstans i lägenheten?
Funfrock
välkommen och kan bara instämma med dem andra tack för förfesten :)
önskar nästan att jag hade en sån trädgård själv hehe
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Funfrock
önskar nästan att jag hade en sån trädgård själv hehe

och sådana givmilda grannar - mina skulle ringa 112 direkt :toothless
dakaan
jo den ligger nog här...va e det för märke...finns nämligen 2 st...men den ena fick jag tydligen?
=)
anyways, nån som vill ha 4 st vita stolar? ;)

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by dakaan
jo den ligger nog här...va e det för märke...finns nämligen 2 st...men den ena fick jag tydligen?
=)
anyways, nån som vill ha 4 st vita stolar? ;)


hehe, märke vettefan altså...
Men min går att öppna helt, om man säger så.
Tror det är nån jefvla "hacka" av nå slag på utsidan, i märket asså?
Iaf så sitter det två ventilationshål nere och ett uppe på min :p :toothless
Det förvånar mig inte ett skit om det va jag som "lovade" bort min favorit-ryggsäck. Men då ljög ja iaf ;)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by dakaan
anyways, nån som vill ha 4 st vita stolar? ;)

jaså lottar du ut mina dyrgripar :D då vill jag ha procent av vinsen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement