|
tillbakablick Tiesto (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Ja snacka om att du valde fel ;-) Här fanns 6-9 av det motsatta könet så de så :) |
Hjälpte det Sipo? |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hjälpte det Sipo? |
Hörredu, vad har vi sagt om att prata med munnen full av mat. Ät nu upp din siljaline buffé, sen får du prata!
:-) |
|
|
| dakaan |
Alltså...låt säga me att jag tänkte mig inte sååå många, men fan alltså det va verkligen skitkul å efter allas tjat på om man va me i TA...så är jag nu det *jag som har lägenheten för övrigt*
Hoppas bara alla hade skitkul å...blir det fler feta fester här i malmö så...vet ni var ni kan ha förfesten ;)
för övrigt...helt underbar musik...speciellt tiesto men fan dom 2 sista djsen va grymma me! :eyes: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dakaan
Alltså...låt säga me att jag tänkte mig inte sååå många, men fan alltså det va verkligen skitkul å efter allas tjat på om man va me i TA...så är jag nu det *jag som har lägenheten för övrigt*
Hoppas bara alla hade skitkul å...blir det fler feta fester här i malmö så...vet ni var ni kan ha förfesten ;)
för övrigt...helt underbar musik...speciellt tiesto men fan dom 2 sista djsen va grymma me! :eyes: |
Välkommen till TA, och tack så väldigt mycket för att du upplät din lägenhet för festen! :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
yep, tack som fan för att vi fick hänge i din lägenhet och ute i din fina trädgård :p :toothless Va helgrymt!
Btw, ligger min väska (en svart ryggsäck) kvar nånstans i lägenheten? |
|
|
| Funfrock |
välkommen och kan bara instämma med dem andra tack för förfesten :)
önskar nästan att jag hade en sån trädgård själv hehe |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Funfrock
önskar nästan att jag hade en sån trädgård själv hehe |
och sådana givmilda grannar - mina skulle ringa 112 direkt :toothless |
|
|
| dakaan |
jo den ligger nog här...va e det för märke...finns nämligen 2 st...men den ena fick jag tydligen?
=)
anyways, nån som vill ha 4 st vita stolar? ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dakaan
jo den ligger nog här...va e det för märke...finns nämligen 2 st...men den ena fick jag tydligen?
=)
anyways, nån som vill ha 4 st vita stolar? ;) |
hehe, märke vettefan altså...
Men min går att öppna helt, om man säger så.
Tror det är nån jefvla "hacka" av nå slag på utsidan, i märket asså?
Iaf så sitter det två ventilationshål nere och ett uppe på min :p :toothless
Det förvånar mig inte ett skit om det va jag som "lovade" bort min favorit-ryggsäck. Men då ljög ja iaf ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by dakaan
anyways, nån som vill ha 4 st vita stolar? ;) |
jaså lottar du ut mina dyrgripar :D då vill jag ha procent av vinsen ;) |
|
|
|
|