|
tillbakablick Tiesto (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Connector
Ja just det! Jag skakade hand med irish med. Det var ju kvällens höjdpunkt. Första gången jag träffade honom :)
Såg en kille som såg ut som irsih vid baren vid slagthuset så jag gick fram och hoppades att det var han och skakade hand. Tur att det var han, skulle vara pinsamt annars :) |
Haha, kvällens höjdpunkt, det var roligt sagt :D
Helt ärligt, sjukt kul att få träffa TA-folket. Tur att ni kände igen mig och kom fram och hälsade för jag hade problem att känna igen folk även när jag sprang omkring och letade efter er hehe.
I övrigt vill jag bara tillägga att Växjö regerar!!
...där är man född nämligen :D |
|
|
| keddo |
skitkul att träffa er alla, verkligen skönt folk man träffa :) glada och trevliga allihop.
Haha, billys pizza på engångsgrill såg inte direkt ut att vara någon höjdare :D
näää, tyckte tiesto va helt underbar, dansade som en idiot under hela hans set. Ruttet bara att han inte kunde ta sig mer än 5 minuter att skriva autografer, fick ingen på min t-shirt :whip:
Har en hel del med bilder som jag behöver slänga upp någonstans. lägger upp dom på min föredetta skolas ftp sålänge :toothless :
http://www.it02.lbs.se/it02tom/tiesto/img_0001.jpg - img_0070.jpg
några filmsnuttar också:
clip 1
clip 2
clip 3
clip 4
clip 5 |
|
|
| CJ InterCity |
finfina klipp :crazy: :crazy:
vill se Steve's film också:p |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
finfina klipp :crazy: :crazy:
vill se Steve's film också:p |
Då lär du få vänta :p
Känner jag Steve rätt så tar det ett tag innan man får se nåt ;)
Schyssta bilde keddo!
Du fick en hel del bilder på dessa damer:
http://www.it02.lbs.se/it02tom/tiesto/img_0020.jpg
Den ena verkar inte gilla det där speciellt mkt :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
I övrigt vill jag bara tillägga att Växjö regerar!!
|
Låter som om jag valde fel förfest...
Lät mina kompisar välja mellan brudar eller sjyst folk och sjysst musik ...
kanske inte skulle gett dem något val? :)
Btw, det är svårt att ta panoramabilder på något som rör sig :whip:
 |
|
|
| CJ InterCity |
| SWETA förfesten hade ju faktiskt lite av både och :D |
|
|
| reveal |
Har glömt att säga det innan, så jag säger det nu :)
Tack för en jäkligt fin förfest sipo! Och tack till alla som dök upp, riktigt skoj :D |
|
|
| CJ InterCity |
| kom just på att mina trädgårdstolar fortfarande är kvar i förfest-lägenheten... hur i helsike ska jag få hem dem?:toothless |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
kom just på att mina trädgårdstolar fortfarande är kvar i förfest-lägenheten... hur i helsike ska jag få hem dem?:toothless |
Förfesten har icq# 1516197 bara att adda och fråga efter dem :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Connector
Förfesten har icq# 1516197 bara att adda och fråga efter dem :) |
haha - låter som någon upprättat ett ICQ-konto bara för just förfesten. När öppnar telefonväxeln månne? :D |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by jofawe
Låter som om jag valde fel förfest...
Lät mina kompisar välja mellan brudar eller sjyst folk och sjysst musik ...
kanske inte skulle gett dem något val? :)
Btw, det är svårt att ta panoramabilder på något som rör sig :whip:
|
Ja snacka om att du valde fel ;-) Här fanns 6-9 av det motsatta könet så de så :) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by reveal
Har glömt att säga det innan, så jag säger det nu :)
Tack för en jäkligt fin förfest sipo! Och tack till alla som dök upp, riktigt skoj :D |
Tack så mycket, roligt att det var uppskattat :-)
Synd att vi inte kom ihåg att du skulle ha med ett franskbröd som kudde och ett par cdskivor att ha som skor..:) |
|
|
|
|