|
tillbakablick Tiesto (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
och sådana givmilda grannar - mina skulle ringa 112 direkt :toothless |
Jag blev tvungen att gå upp till dom och äta bakad potatis och grillspett, sen blev de snälla dock ;-)
Ps, dakaan : din ena granne visade sig vara från din hemort (laholm) har jag för mig. |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by dakaan
jo den ligger nog här...va e det för märke...finns nämligen 2 st...men den ena fick jag tydligen?
=)
anyways, nån som vill ha 4 st vita stolar? ;) |
Det var min du fick =) Dyrt att skicka den via post ju! :) Bara en ryggsäck... |
|
|
| dakaan |
det va en som hette jonas som "gav" mig väskan =p hmm och stolarna kan ju du köpa intercity =p
men grejerna ligger iaf här...om du menar nikeväskan då swe_trance =)..haha har en hacka =p |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dakaan
det va en som hette jonas som "gav" mig väskan =p hmm och stolarna kan ju du köpa intercity =p
men grejerna ligger iaf här...om du menar nikeväskan då swe_trance =)..haha har en hacka =p |
heh, min har iaf en massa remmar å skit..
Så man kan knäppa ihop över bröstet å så :)
En deluxeväska helt enkelt:toothless
Ok, när känner mig mogen så tar jag en sväng på min sparkcykel ner å hälsar på :p |
|
|
| CJ InterCity |
finfina bilder :D
men fortfarande ingen syn av Steve's video :toothless |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
finfina bilder :D
men fortfarande ingen syn av Steve's video :toothless |
mja det är jobbigt med filmer.. tar upp så mycket tid att redigera allt!
Steve har fortfarande material kvar från bl.a. Innercity, Trance Energy, Vårkryssningen... och hinner inte att fixa allt. åtminstone, det tror jag. är fortfarande ganska nyfiken efter de där filmer dock! |
|
|
| sztation |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Jag blev tvungen att gå upp till dom och äta bakad potatis och grillspett, sen blev de snälla dock ;-)
|
VIP-grillspetten var fina! |
|
|
| Laszlo |
Alltså, rätta mig om jag har fel men - Sipo, du var alltså "tvungen" att gå upp till dina grannar och käka grillat med de, annars hade de ringt snuten.
Där jag kommer ifrån är det tvärtom, antingen stänger man av musiken eller så ringer de snuten......eller så får man helt enkelt hela grillen nedskickad - med den skillnaden att man får den i huvudet istället. :clown: |
|
|
| CJ InterCity |
Fick den här tracklisten från www.tiestoworld.nl men jag märker att den inte stämmer 100%, tex står inte Carte Blanche med! kanske någon kan hjälpa till att fullborda den? :)
01. Tiesto - A Tear In The Open
02. Lightscape - Inner Warmth
03. Mark Otten - Tranquility
04. Knightsgroove - Hide
05. Tiesto vs. Josh Gabriel ft. Kirsty Hawkshaw - Walking On Clouds
06. Stephen J. Kroos - Phantazmz EP : Phantazmz
07. Adam White & Andy Moor pres. White Room - White Room
08. Salt Lake - Rendezvous
09. Mojado ft. Mr Sam - Senorita
10. Tiesto ft. BT - Love Comes Again (mark norman remix)
11. Filterheadz - Yimanya
12. Riva - Run Away
13. Maddox & Roy - My Authority (Montana Edit)
14. Three Drives - Signs From The Universe
15. Ton TB - Dream Machine (Marco V Remix)
16. Octagen & Arizona - Profound
17. Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Remix)
18. Tiesto - Traffic (Montana 12" Edit)
19. Vadim Zhukov - Mission 7
20. ATN - Miss A Day (F & W Instrumental Remix)
21. Mark Norman - Rush
22. Tiesto - Forever today
23. Tiesto - Adagio For Strings
24. Tiesto - Nyana
25. Radiohead - Street Spirit (Tiesto Remix) |
|
|
| ice_key |
Hmmm... letar efter en låt som Tijs spelade... hmmmm spelas ganska mycket på TAW oxå....
Ngn eller ngt sjunger "i'm a freak" sen är det typ en fanfar liknande uppbyggnad i låten oxå... typ som 20 Cent Fox liknande...
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| MichaelBoogerd! |
on tiestoworld he's confused a tracklist for ur just be party with the tranceairwaves radio broadcast from the same day.
there isnt a tracklist for the sweden event at the moment. |
|
|
|
|