|
tillbakablick Tiesto (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Scintilla |
| quote: | Originally posted by ice_key
Hmmm... letar efter en låt som Tijs spelade... hmmmm spelas ganska mycket på TAW oxå....
Ngn eller ngt sjunger "i'm a freak" sen är det typ en fanfar liknande uppbyggnad i låten oxå... typ som 20 Cent Fox liknande...
|
Kan det vara Mike Robbins - Are You A Freak?
Vet att den spelades under festen men kommer inte ihåg om det var tiësto eller nån annan. |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Scintilla
Kan det vara Mike Robbins - Are You A Freak?
Vet att den spelades under festen men kommer inte ihåg om det var tiësto eller nån annan. |
Tiesto avslutade sitt set med Mike Robbins - Are You A Freak (Marcels Woods techtrance remix) |
|
|
| ice_key |
weeeeeeeeee.... =) tackar så mycket, det var rätt låt :D
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| SkooB_E |
| GAH! Vill ha! Finns setet rippat? Isåfall var, när å hur? |
|
|
| hustler |
Någon som har tracklisten?
Tankade ner alla låtarna som det skrevs om på sidan innan när jag fick reda på av engelsmannen att det var fel..:(
Ingen skada skedd iofs :D |
|
|
| JenStar |
Liiite sent kanske, men får tacka för trevlig förfest.. :tongue3
(den andra kaninen tackar oxå..) Mycket trevligt folk, och så fick man se Turning Torso på nära håll. :eyes: Bara det liksom! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by JenStar
Liiite sent kanske, men får tacka för trevlig förfest.. :tongue3
(den andra kaninen tackar oxå..) Mycket trevligt folk, och så fick man se Turning Torso på nära håll. :eyes: Bara det liksom! |
Välkommen till TA - nu är du snäll och knallar iväg och presenterar dig här och gärna här eller här. :) |
|
|
| CJ InterCity |
välkommen till TA, den ständiga förfesten ;)
hmm ja om du postar en bild på dig kanske jag kommer ihåg dig. jag var också på förfesten men jag vet inte vem du e :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ville bara visa den här bilden från förfesten som Smekis tog...
Det är resultet av när jag ritade på dom skitiga fönstren för att visa hur de ser ut med vinylspelare, sladdar, mixer & DJ ser ut...
Formen blev lite av ett hjärta vilket kanske var undermedvetet och kan ju direkt relateras till min kärlek för musiken, trance, fester... ja hela grejjen :D

[edit]Föresten har jag runt 40 minuter film från festen... får se vad man hittar på med det hela... lär ju ta tid innan ni lär få se det (speaking from experience) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ville bara visa den här bilden från förfesten som Smekis tog... |
Tänk på att det var jag som sa till honom att ta kortet :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Tänk på att det var jag som sa till honom att ta kortet :p |
Lovar... ska ägna en tanke åt de ;) |
|
|
|
|