return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Voetbal: Nederland - Belgie (29-05-2004) (pg. 2)
View this Thread in Original format
djcresto
3-0
Meltoz
quote:
Originally posted by Gladius
Neen, ik denk dat Antheunis wel weet dat hij genoeg geëxperimenteerd heeft, en dat hij tegen D'ollanders een ervaren ploeg moet opstellen.

ehe meltoz, de belgen hebben de laatste vriendschappelijke matchen tegen Holland niet verloren, en ik ben er zeker van dat ze ook deze keer niet 'op hun bek' zullen gaan. Maakt niet uit of Holland nr het EK gaat, zo'n match wordt altijd met hoge inzet gespeeld, ongeacht wanneer. Laat ons zeggen... hmzzzz... 2-2 (voor ons)

Voor het EK hoop ik as usual op Italië


Euh... met op hun bek gaan bedoel ik dan nie tegen de Hollanders, ma dan gewoon in totaal, remember Turkije... :o

edit: dit zijn de wedstrijden van 2004...

18.02.2004 (Brussel) België / Frankrijk 0-2 (VR)
31.03.2004 (Koln) Duitsland / België 3-0 (VR)
28.04.2004 (Brussel) België / Turkije 2-3 (VR)
Svinuske
we verliezen door een flater van kompany : 2-1

allez nekeer cs'en why not :disbelief
TOR
voetbal? :nervous:
Meltoz
quote:
Originally posted by TOR
voetbal? :nervous:


Euh... wa anders :conf:
Freezel
quote:
Originally posted by Meltoz
Euh... wa anders :conf:


Ik dacht meer aan onderwatersjoelen :p
TOR
i don't like football ;)
Meltoz
quote:
Originally posted by Freezel
Ik dacht meer aan onderwatersjoelen :p


Lol :haha:
lievez
hmmmm kging normaal nimme nor de belgen zien op tv na hun gepruts tegen turkije ma tis tege OLLAND eh !

en olland moe den boom in dus ik HOOP :p 0-2 vo de belgeren :p
Gladius
quote:
Originally posted by Meltoz
edit: dit zijn de wedstrijden van 2004...

18.02.2004 (Brussel) België / Frankrijk 0-2 (VR)
31.03.2004 (Koln) Duitsland / België 3-0 (VR)
28.04.2004 (Brussel) België / Turkije 2-3 (VR)

dont remind me :rolleyes:

pooley
quote:
Originally posted by Svinuske
we verliezen door een flater van kompany : 2-1

allez nekeer cs'en why not :disbelief


Kompany, typisch da ge weer commentaar moest hebben op een rsca speler !!i!
Dat ulle rotverheyen het maar ni upt (als dien meedoet :) )
Meltoz
Wie was er weer kampioen van Belgie...: de sporting natuurlijk!!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement