|
Voetbal: Nederland - Belgie (29-05-2004) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Gladius
Neen, ik denk dat Antheunis wel weet dat hij genoeg geëxperimenteerd heeft, en dat hij tegen D'ollanders een ervaren ploeg moet opstellen.
ehe meltoz, de belgen hebben de laatste vriendschappelijke matchen tegen Holland niet verloren, en ik ben er zeker van dat ze ook deze keer niet 'op hun bek' zullen gaan. Maakt niet uit of Holland nr het EK gaat, zo'n match wordt altijd met hoge inzet gespeeld, ongeacht wanneer. Laat ons zeggen... hmzzzz... 2-2 (voor ons)
Voor het EK hoop ik as usual op Italië |
Euh... met op hun bek gaan bedoel ik dan nie tegen de Hollanders, ma dan gewoon in totaal, remember Turkije... :o
edit: dit zijn de wedstrijden van 2004...
18.02.2004 (Brussel) België / Frankrijk 0-2 (VR)
31.03.2004 (Koln) Duitsland / België 3-0 (VR)
28.04.2004 (Brussel) België / Turkije 2-3 (VR) |
|
|
| Svinuske |
we verliezen door een flater van kompany : 2-1
allez nekeer cs'en why not :disbelief |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by TOR
voetbal? :nervous: |
Euh... wa anders :conf: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Euh... wa anders :conf: |
Ik dacht meer aan onderwatersjoelen :p |
|
|
| TOR |
| i don't like football ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ik dacht meer aan onderwatersjoelen :p |
Lol :haha: |
|
|
| lievez |
hmmmm kging normaal nimme nor de belgen zien op tv na hun gepruts tegen turkije ma tis tege OLLAND eh !
en olland moe den boom in dus ik HOOP :p 0-2 vo de belgeren :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Meltoz
edit: dit zijn de wedstrijden van 2004...
18.02.2004 (Brussel) België / Frankrijk 0-2 (VR)
31.03.2004 (Koln) Duitsland / België 3-0 (VR)
28.04.2004 (Brussel) België / Turkije 2-3 (VR) |
dont remind me :rolleyes: |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Svinuske
we verliezen door een flater van kompany : 2-1
allez nekeer cs'en why not :disbelief |
Kompany, typisch da ge weer commentaar moest hebben op een rsca speler !!i!
Dat ulle rotverheyen het maar ni upt (als dien meedoet :) ) |
|
|
| Meltoz |
| Wie was er weer kampioen van Belgie...: de sporting natuurlijk!!! :D |
|
|
|
|