|
Voetbal: Nederland - Belgie (29-05-2004) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Inderdaad, Vandenbergh!? Precies of die jongen gaat aan de bak komen tegen de geroutineerde verdediging van Oranje...:whip: (om er toch maar een whip bij te zetten, het lijkt de nieuwe trend :p ) |
|
|
| Tim81 |
| Ik wil jullie nieuwe talenten (Kompany en Vanden Borre) weleens zien spelen tegen onze spitsen! Hoor in ieder geval hele positieve verhalen over die jongens in ons kikkerlandje |
|
|
| Sportingboy |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik wil jullie nieuwe talenten (Kompany en Vanden Borre) weleens zien spelen tegen onze spitsen! Hoor in ieder geval hele positieve verhalen over die jongens in ons kikkerlandje |
Als je graag wat meer informatie over deze 2 jongeren hebt, laat je het maar weten. Ze zijn allebei basisspelers van Anderlecht.. en aangezien ik al jarenlang abbonement (seizoenskaart) heb, weet ik wel wat te vertellen over deze jongens :tongue2 |
|
|
| pooley |
O of C ?
Ganse nest vrienden stonden in den O (al vele jaren) maar verhuizen nu naar de zitplaatjes. |
|
|
| Sportingboy |
| quote: | Originally posted by pooley
O of C ?
Ganse nest vrienden stonden in den O (al vele jaren) maar verhuizen nu naar de zitplaatjes. |
Altijd al abbo in den O4 gehad.. Vorig jaar verhuist naar R4, maar nu terug naar de oude vertrouwde O4.. home sweet home! :D |
|
|
| Freezel |
For those who care:
| quote: |
Jong Oranje heeft vrijdagavond in het Brabantse Roosendaal een oefenwedstrijd tegen Jong België gewonnen. De ploeg van bondscoach Cor Pot was met 2-1 te sterk voor de jonkies van onze zuiderburen. AGOVV-spits Klaas-Jan Huntelaar was de grote man, door in de slotfase twee kopballen in het net te verwerken.
Het was de laatste wedstrijd van Pot bij Jong Oranje. Komend seizoen zal Foppe de Haan, met Aron Winter als assistent, zijn taken overnemen.
|
:toothless :toothless |
|
|
| Freezel |
En voor morgen nieuws uit het Nederlandse kamp:
| quote: |
Pierre van Hooijdonk mag zaterdagavond in de oefeninterland tegen België in het Philips Stadion in Eindhoven in de basis van het Nederlands elftal beginnen. De spits van het Turkse Fenerbahçe zal samen met Patrick Kluivert het aanvalskoppel vormen.
Bondscoach Dick Advocaat liet weten Ruud van Nistelrooy en Roy Makaay rust te gunnen, omdat beide spelers afgelopen weekeinde voor hun club nog in actie kwamen. Van Nistelrooy speelde (en won) met Manchester United de finale om de FA Cup, Makaay werkte met Bayern München nog de laatste competitiewedstrijd af.
Mark van Bommel en Rafael van der Vaart maken zaterdag geen deel uit van de selectie. Beide spelers kampen met blessures: de Ajax-middenvelder heeft licht last van de aanhechtingen van zijn buikspieren, terwijl de PSV'er met een achillespeeskwetsuur kampt. Zijn EK is zelfs nog onzeker.
Zowel Van der Vaart als Van Bommel zal zaterdag apart van de groep trainen.
|
|
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Freezel
For those who care:
:toothless :toothless |
Logisch dat jong belgie verliest van jong oranje, al onze goeie jonkies zitten al in het eerste elftal. En blondel was dan nog gekwetst :o |
|
|
| pooley |
Hup België hup ! (wat klopt er niet in de zin?!)
Laat de blamage niet te groot zijn ! |
|
|
| Eagle` |
| gege Kluivert maakt niks klaar tege kompany :toothless |
|
|
| Freezel |
| LOL, 0 - 1 :toothless :toothless :toothless Wat een knakenpartij van het NL elftal zoals gewoonlijk |
|
|
|
|