return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Voetbal: Nederland - Belgie (29-05-2004) (pg. 3)
View this Thread in Original format
TranceFool
Ik hou het op 2-0 voor Nederland :p
pooley
quote:
Originally posted by Meltoz
Wie was er weer kampioen van Belgie...: de sporting natuurlijk!!! :D



WOORD OMHOOG !
Jasperovitsj
Gertje Verheyen ging toch nooit meer voor de Duivels spelen dacht ik?
FredNova
2-3 :toothless

(ik denk ook dat de Hollanders gaan winnen, maar in een pronostiek ga ik voor de Belgen)

:crazy:
MaGiK54
Na een futteloze wedstrijd scoren onze zuiderburen in de 80e minuut 1-0. Dick Advocaat gaat zo uit zijn dak na dit verlies, zodat het Nederlands eftal wakker wordt geschud en gaat dan vervolgens met 3-0 van de Duitsers winnen.

Even een tussendoor vraagje, in België leeft deze wedstrijd altijd wel hé. Ik bedoel jullie zien het als een doel hé, van Nederland winnen. Naar mijn idee, leeft de strijd om de lage landen helemaal niet in Nederland.
Nabistai
quote:
Originally posted by MaGiK54
Na een futteloze wedstrijd scoren onze zuiderburen in de 80e minuut Even een tussendoor vraagje, in België leeft deze wedstrijd altijd wel hé. Ik bedoel jullie zien het als een doel hé, van Nederland winnen. Naar mijn idee, leeft de strijd om de lage landen helemaal niet in Nederland.


Geloof me, het leeft hier minder dan je denkt...

Het kan me geen reet schelen wat de belgen doen tegen holland (toch ni meer/minder dan tegen een ander land)
Buoyant
EINDHOVEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
EINDHOVEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
EINDHOVEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH


ik hoop da België niet op zijn bek gaat
Pumaz
Het is waar dat het niet zo belangrijk is hier...
In het begin dat ik hier (in België) woonde was het precies wel intensiever...
Ah well, voor mij blijven dé derbies Engeland-Schotland of Rep Ierland - N. Ierland, maar dat is logisch, na 10 jaar voel ik mij nog steeds geen Belg...
NightRavah
Mja, de wedstijd leeft hier wel, maar niet meer zoals vroeger. Voornaamste reden is dat Belgie altijd zo een kutteam heeft. Ik zie graag voetbal, maar niet het belgisch voetbal. Ik heb de indruk dat er hier maar weinig mensen echt in de Rode Duivels geloven, wat wel te begrijpen is omdat het voetbal op de balle trekt ( ;) ).
Kzou zo echt graag es met maten op café gaan en een goeie match van de belgen zien, maar meestal gewoon oersaai en slecht voetbal :(

Btw Spanje wint het EK
Giesber
1-3

de hollanders gaan zowaar nog slechter zijn dan de belzen

Nyah
Allé vooruit, ik ga ook voor winst voor de belgen :p
1-2 voor belgië
het tij moet toch es keren, eh ;)
btw, bij ons thuis is dat altijd wel een gezellige boel: mijn ma pro holland en mijn pa pro belgië :tongue2

Voor de geïnteresseerden:

Gehele selectie
Doel: Tristan Peersman (Anderlecht), Erwin Lemmens (Espanyol)

Verdediging: Jelle Van Damme (Ajax), Anthony Vanden Borre (Anderlecht), Timmy Simons (Club Brugge), Olivier Deschacht (Anderlecht), Didier Dheedene (A.Wien), Vincent Kompany (Anderlecht) en Eric Deflandre (Olympique Lyon)

Middenveld: Walter Baseggio (Anderlecht), Roberto Bisconti (Standard), Philippe Clement (Club Brugge), Mbo Mpenza (Excelsior Moeskroen), Gregory Dufer (Charleroi), Sven Vermant (Schalke 04) en Tom Soetaers (Ajax)

Aanval: Wesley Sonck (Ajax), Luigi Pieroni (Moeskroen) enThomas Buffel (Feyenoord)

P.S.:
Vraagje voor de voetbalkenners: What happened with Bart Goor? Ik vond wel dat die niet slecht speelde...
Jasperovitsj
Goor is nog altijd geblesseerd dacht ik, of herstellende van een blessure...
Anders zou de Gore er wel bij zitten denk ik, zo'n routinier als hij!
Maar het ziet er al bij al wel een goede selectie uit, en volgens mij gaat Peersman in doel dat héél goed doen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement