|
Voetbal: Nederland - Belgie (29-05-2004) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
Zie hem werkelijk graag spelen... :crazy:
Ga goe slapen vanavond :p |
|
|
| Eagle` |
Kompanie is echt een plezier om naar te kijken. Simons zette ook een gave prestatie neer. Centrale verdedigers stonden als een huis :)
Nog een vaststelling Mbo bakt er op één wedstrijd in de spits meer van dan zen broer op ale zen matchen. Goeie acties van Mbo veel vechtlust, kortom top.
Kortom collectief sterke prestatie van de belgen, goeie organisatie
Wat me ook opviel was dat Stam enkel fouten nogdig had om de tegespeler af te stoppen. Jullie centrale verdedigers zijn wat te traag naar men gevoel ;)
Algemeen spel hoewel Nederland meer balbezit hadden, kregen ze weinig tot niks voor mekaar, als ze lateraal over het veld mogen spelen lukte het wel, maar eens de bal vooruit moest liep het echt voor geen meter bij nederland.
Opsteker voor de belgen toch :D
edit1:kompany owned
edit2: verdomme 0-& was men pronostiek had moete geld inzette
edit3: peersman en lemmens goeie vervangers zoniet beter dan de vlieger |
|
|
| Wildfir3 |
| deflandre kan goed keeperen! |
|
|
| Meltoz |
Inderdaad e mooie prestatie van de belgen :D Paar dingen die me opgevalle waren en e paar dingen die me ok tegenvielen:
Zullen in't doel beginnen, waar we eindelijk keepers hebben ze staan waar potentieel inzit, De vlieger heeft zijn naam nie gstolen, dus ben'k blij dat diene er ni in stond en hopelijk ne meer :o
De verdediging stond inderdaad scherp, alhoewel ik Kompany e paar kleine blundertjes heb zien maken, ma diene jong is ok ma van vlees en bloed dus, wie maakt er nooit is fouten.. echt ne fijne joueur :D Deflandre heeft vandaag echt e sterke wedstrijd gespeeld, nie te traag in de duels en wa e techniek heeft diene :eyes:, vandaag e paar showkes van hem gezien, echt e versterking voor Standard voor volgend seizoen!!
Op't middenveld stond e sterke en scherpe Bisconti, een te tamme Clement, zie diene jong ni graag spelen, te traag in zijn bewegingen en inzicht en Goor vond ik vandaag spijtig genoeg ook weer niks, hij kan echt veel beter, komt het door zijn blessure ik weet het ni, ma hij krijgt veel krediet van mij zene, heb hier nog e truike hangen van toen diene nog bij DEN Anderlecht voetbalde, die magische 7 toch, mmmm :crazy: (zit ok in't vak R4, voor de anderlechtsupporters hier)
Mbo vond ik dan wel weer super, die bewegingen en ecties, snel en vlijmscherp, echt mooi om zien :eyespop: Buffel liet zicht te gemakkelijk van de bal zetten vond ik :rolleyes:
Voila, dees was m'n blik op de wedstrijd :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Na een futteloze wedstrijd scoren onze zuiderburen in de 80e minuut 1-0. |
Ik ben echt goed, op 3 minuten na heb ik helemaal gelijk gekregen :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik ben echt goed, op 3 minuten na heb ik helemaal gelijk gekregen :) |
Als we de blessuretijd van de 1e helft meerekenen en het op- en aflopen van het veld kom je op 80 minuten ;) :toothless |
|
|
| lievez |
en toch wisteket dazze ginge winne e.
gelle allema ver de ollanders tssss.......
/me proud ;) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by lievez
en toch wisteket dazze ginge winne e.
gelle allema ver de ollanders tssss.......
/me proud ;) |
hey how man, alle posts lezen hé! Ik had er ook een goed oog in ze! ;)
Ik ga niet een heuse review schrijven zoals Meltoz (lekker btw). Nederland heeft nog steeds geen goed systeem te pakken, wordt wel stilletjesaan tijd zou je zo zeggen... Verder ben ik echt fier op onze belgjes, ze hebben echt laten zien dat er, vertrekkende vanuit een goede organisatie, veel potentieel in de ploeg zit! |
|
|
| Muppet |
Gefeliciteerd..jullie hebben het verdiend. Echt wat een flut instelling heeft het Nederlands elftal. Niks om jullie belgen af te zeiken, maar als nederland nu gewoon eens speelt zoals tegen schotland waren jullie van de kaart geveegd...maar dat is het altijd bij Nederland, doen ze het 1 keer goed, krijgen ze het weer hoog in de bol en gaan ze tegenstanders onderschatten (zoals kluivert deed bij de verdediger (echt een goeie speler)).
Ach ja, ek zal wel een blamage worden...als we maar niet van duitsland verliezen |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Muppet
Ach ja, ek zal wel een blamage worden...als we maar niet van duitsland verliezen |
ben d'r ook een beetje bang voor dat het niks gaat worden na de zoveelste slechte pot... Die duitsers denken nu trouwens dat ze Nederland makkelijk kunnen hebben aangezien zijn onlangs nog met 3-0 wonnen van belgië.
Quote van de duitse scout die bij de wedstrijd aanwezig was: 'Nederland kan ons niet verrassen. Onze kansen in het eerste groepsduel op het EK zijn zeer goed.' |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Muppet
alles hangt af van de eerst wedstrijd (tegen duitsland dus). Als ze daar een goed resultaat behalen zijn ze vertrokken en maken ze kans op een finaleplaats imo.
owja, ik denk echt wel niet dat ze de belgen onderschat hebben hoor. Ze weten goed genoeg dat België altijd goede resultaten behaald tegen Nederland. En ook aan de geblesseerden kan het niet liggen volgens mij, kom zeg, zeg nu niet dat je met Van Hoojdonk en Kluivert over een zwak spitsenduo beschikt :rolleyes: .
Gewoon een degelijke formatie aannemen (die ruit bv) en enkele wedstrijden spelen met dezelfde spelers, zodat er tenminste een groep gevormd wordt, en niet wat individuele, verwende klassebakken... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Gladius
Gewoon een degelijke formatie aannemen (die ruit bv) en enkele wedstrijden spelen met dezelfde spelers, zodat er tenminste een groep gevormd wordt, en niet wat individuele, verwende klassebakken... |
Dat is het probleem. Per wedstrijd verschilt de formatie (442 / 433 / 343 etc). En ook per wedstrijd verschilt de opstelling op essentiele plekken zoals in de as en voorin. Maar een paar spelers zijn constant geweest de afgelopen tijd: Sar, Stam, Davids, Cocu. Dan heb je het wel gehad. Komt het teamspel, de automatismen etc. niet ten goede.
Toen ik nog hoog speelde voor mijn locale club, hadden we precies hetzelfde probleem. Elke wedstrijd wel wijzigingen qua formatie en opstelling. Tis niet te vergelijken, maar geeft wel een idee ;)
De meeste spelers van het NL elftal zijn gewoon verwend :p |
|
|
|
|