|
Voetbal: Nederland - Belgie (29-05-2004) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
0-1 i knew it
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOWNED :D |
|
|
| Pumaz |
Muahahahahahahaha
Oranje zal nog mogen oefenen hoor :D |
|
|
| Eagle` |
Domme men pronostiek was 0-1 had moete geld inzette :whip:
duo Kompany - Simons stond als een huis. |
|
|
| Freezel |
Felicitados, jullie hadden tenminste inzet :)
Ach ja, onze volgevreten vedettes zullen er waarschijnlijk toch niet mee zitten :rolleyes: :rolleyes: Op het EK zullen ze toch wel hard op hun bek gaan. Inzet was er nauwelijks as usual. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Freezel
Voor ons is het een opwarmertje voor het EK, voor jullie een testwedstrijdje ;) |
Wahaha, oefen nog maar :p :p :p test geslaagd? :toothless |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Oranje zal nog mogen oefenen hoor :D |
My thoughts exactly :D
Domme fout van Bouma, terechte strafschop.
Mooi meegenomen, net wat de Rode Duivels nodig hadden :)
 |
|
|
| Nabistai |
Hehe, vond de Belgen voor een keer redelijk spelen. Vooral Dheedene op de links lijkt me toch een enorme verbetering. Eric Deflandre heeft (eindelijk) ook bij de duivels eens bewezen waarom er zo'n miljoenen op zijn hoofd geplakt worden :D
Bij de Nederlanders viel me vooral Bouma op, klassespeler lijkt me. Ook wel grappig dat de Kluivert-die-nog-nooit-van-Kompany-hoorde niks klaarkreeg tegen 1 of andere Komapny :toothless |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Nyah
Wahaha, oefen nog maar :p :p :p test geslaagd? :toothless |
LOL, ik d8 nog dat ze er wat van zouden maken in de aanloop naar het EK, maar blijkbaar hebben ze er weinig zin in :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Eric Deflandre heeft (eindelijk) ook bij de duivels eens bewezen |
Deflandre had dat, in mijn ogen, toch al veel eerder bewezen hoor ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Bij de Nederlanders viel me vooral Bouma op, klassespeler lijkt me. Ook wel grappig dat de Kluivert-die-nog-nooit-van-Kompany-hoorde niks klaarkreeg tegen 1 of andere Komapny :toothless |
Overschatting zoals altijd bij veel spelers hier ;) Kompany vind ik echt een goede speler en zal alleen maar beter worden :) |
|
|
|
|