return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Voetbal: Nederland - Belgie (29-05-2004) (pg. 6)
View this Thread in Original format
Eagle`
0-1 i knew it

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOWNED :D
Bertn
1-0
Nyah
:D :D :D
Pumaz
Muahahahahahahaha

Oranje zal nog mogen oefenen hoor :D
Eagle`
Domme men pronostiek was 0-1 had moete geld inzette :whip:


duo Kompany - Simons stond als een huis.
Freezel
Felicitados, jullie hadden tenminste inzet :)

Ach ja, onze volgevreten vedettes zullen er waarschijnlijk toch niet mee zitten :rolleyes: :rolleyes: Op het EK zullen ze toch wel hard op hun bek gaan. Inzet was er nauwelijks as usual.
Nyah
quote:
Originally posted by Freezel
Voor ons is het een opwarmertje voor het EK, voor jullie een testwedstrijdje ;)


Wahaha, oefen nog maar :p :p :p test geslaagd? :toothless
CygnusX
quote:
Originally posted by Pumaz
Oranje zal nog mogen oefenen hoor :D


My thoughts exactly :D

Domme fout van Bouma, terechte strafschop.

Mooi meegenomen, net wat de Rode Duivels nodig hadden :)
Nabistai
Hehe, vond de Belgen voor een keer redelijk spelen. Vooral Dheedene op de links lijkt me toch een enorme verbetering. Eric Deflandre heeft (eindelijk) ook bij de duivels eens bewezen waarom er zo'n miljoenen op zijn hoofd geplakt worden :D

Bij de Nederlanders viel me vooral Bouma op, klassespeler lijkt me. Ook wel grappig dat de Kluivert-die-nog-nooit-van-Kompany-hoorde niks klaarkreeg tegen 1 of andere Komapny :toothless
Freezel
quote:
Originally posted by Nyah
Wahaha, oefen nog maar :p :p :p test geslaagd? :toothless


LOL, ik d8 nog dat ze er wat van zouden maken in de aanloop naar het EK, maar blijkbaar hebben ze er weinig zin in :p

Nyah
quote:
Originally posted by Nabistai
Eric Deflandre heeft (eindelijk) ook bij de duivels eens bewezen


Deflandre had dat, in mijn ogen, toch al veel eerder bewezen hoor ;)
Freezel
quote:
Originally posted by Nabistai
Bij de Nederlanders viel me vooral Bouma op, klassespeler lijkt me. Ook wel grappig dat de Kluivert-die-nog-nooit-van-Kompany-hoorde niks klaarkreeg tegen 1 of andere Komapny :toothless


Overschatting zoals altijd bij veel spelers hier ;) Kompany vind ik echt een goede speler en zal alleen maar beter worden :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement