return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Voetbal: Nederland - Belgie (29-05-2004) (pg. 4)
View this Thread in Original format
pooley
Nyah is that you?!?! :)))
Pumaz
Sonck speelt niet mee hoor (teen)
Meltoz
quote:
Originally posted by Nyah
Allé vooruit, ik ga ook voor winst voor de belgen :p
1-2 voor belgië
het tij moet toch es keren, eh ;)
btw, bij ons thuis is dat altijd wel een gezellige boel: mijn ma pro holland en mijn pa pro belgië :tongue2

Voor de geďnteresseerden:

Gehele selectie
Doel: Tristan Peersman (Anderlecht), Erwin Lemmens (Espanyol)

Verdediging: Jelle Van Damme (Ajax), Anthony Vanden Borre (Anderlecht), Timmy Simons (Club Brugge), Olivier Deschacht (Anderlecht), Didier Dheedene (A.Wien), Vincent Kompany (Anderlecht) en Eric Deflandre (Olympique Lyon)

Middenveld: Walter Baseggio (Anderlecht), Roberto Bisconti (Standard), Philippe Clement (Club Brugge), Mbo Mpenza (Excelsior Moeskroen), Gregory Dufer (Charleroi), Sven Vermant (Schalke 04), Tom Soetaers (Ajax) en Bart Goor (Hertha Berlin Bsc)

Aanval: Wesley Sonck (Ajax), Luigi Pieroni (Moeskroen) enThomas Buffel (Feyenoord)

P.S.:
Vraagje voor de voetbalkenners: What happened with Bart Goor? Ik vond wel dat die niet slecht speelde...

Mooie research Nyah, klasse meid!! :) Vind chic da e meiske (e beke) geďnteresseerd is in voetbal, mooi!!! ;)
Goor is ondertussen al volledig hersteld van zijn (ik dacht) kuitbeenbreuk, maar kan er naast zitten, ma Goor is wel opgenomen in de selectie tegen de Hollanders... Wie wel uitgevallen is met e blessure is Jelle van Damme, maar zijn plaats wordt voorlopig nog niet door iemand anders ingenomen (zal ook nie meer gebeuren denk'k)

Aimé Anthuenis bouwt verder…

De selectie van Aimé Anthuenis voor de vriendschappelijke interland van zaterdag 29 mei in en tegen Nederland brengt geen bijzondere verrassingen met zich mee. De kern die vorige maand Turkije partij gaf, blijft over het algemeen dezelfde. Alleen de doelwachterskeuze lokte enige commentaar uit.

Tijdens zijn persconferentie van vrijdag 14 mei verdedigde de bondscoach zijn keuze : "Mijn basis-kernspelers is nu gevormd, enkele mogelijke kleine wijzigingen niet te na gesproken. Mijn definitieve keuzes gebeuren in de maand september. Voor de doelmannen heb ik vier kandidaten : De Vlieger, Herpoel, Lemmens en Peersman. Ik wil ze allemaal nog eens aan het werk zien. Ik had nog niet de gelegenheid om Peersman en Lemmens in actie te zien in het doel van de nationale ploeg. De Vlieger en Herpoel zijn absoluut niet op een zijspoor. Ik wil alleen de twee beste keepers selecteren voor de WK-kwalificatieronde. Het is nog niet zeker maar ik heb de intentie elkeen een speelhelft te laten spelen.

Dat Jonathan Blondel niet in de A-selectie werd weerhouden is misschien voor sommigen een verrassende beslissing maar hij komt zeker nog altijd in aanmerking voor de A-kern. Hij verdient zeker zijn plaats bij de groep van twintig maar ik verkies dit keer hem te laten spelen bij de beloften. Dit laat mij toe Soetaers te selecteren die na een blessure opnieuw bij Ajax aan de bak komt. De andere namen van de kern bleven ongewijzigd want het moment is aangebroken de automatismen aan te scherpen. De stage die op het programma staat, laat aan de spelers toe een hechte groep te vormen. Volgende week trouwens zullen om diverse redenen heel wat spelers afwezig zijn. De Bruggelingen Clement en Simons bereiden zich voor op de finale van de Beker van België, Baseggio speelt een vriendschappelijke wedsrijd met een Europese selectie tegen AC Milan. Deflandre, Dheedene, Goor, Lemmens en Vermant blijven nog actief in hun respe ctievelijke kampioenschappen. Voor de stage in De Panne die op 24 mei begint zullen alle spelers ter beschikking zijn.

De Nederlandse selectie

Bondscoach Dick Advocaat heeft in Zeist de voorlopige lijst met namen naar buiten gebracht van de spelers die komende zomer in Portugal zullen gaan strijden om de Europese titel. Paul Bosvelt (Manchester City), André Ooijer (PSV), Jimmy Hasselbaink en Mario Melchiot (beiden Chelsea) moeten zich tevreden stellen met een plek op de reservelijst. Het Barcelona van oud-bondscoach Frank Rijkaard is hofleverancier.

Voor Ooijer is het de tweede keer dat hij voortijdig afvalt. In de aanloop naar het WK van 1998 in Frankrijk viel de verdediger van PSV eveneens vroegtijdig buiten de boot. Zijn ploeggenoot Arjen Robben daarentegen is op tijd hersteld van zijn hamstringblessure.

In de strijd om de plaats van derde doelman heeft ervaring waarschijnlijk de doorslag gegeven. Sander Westerveld, die is hersteld van een gebroken vinger, kreeg daarin de voorkeur boven de jonge Ajacied Maarten Stekelenburg, die in de laatste competitiewedstrijd van het seizoen nog van coach Ronald Koeman de kans kreeg zich in de EK-kijker te spelen.

De selectie van het Nederlands elftal:

Doel
Edwin van der Sar (Fulham FC)
Ronald Waterreus (PSV Eindhoven)
Sander Westerveld (Real Sociedad de Fútbol)

Verdediging
Frank de Boer (Rangers FC)
Wilfred Bouma (PSV Eindhoven)
Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona, loan from Arsenal FC)
Phillip Cocu (FC Barcelona)
Johnny Heitinga (AFC Ajax)
Michael Reiziger (FC Barcelona)
Jaap Stam (AC Milan)

Middenvelders
Mark van Bommel (PSV Einhoven)
Edgar Davids (FC Barcelona, loan from Juventus FC)
Clarence Seedorf (AC Milan)
Wesley Sneijder (AFC Ajax)
Rafael van der Vaart (AFC Ajax)
Boudewijn Zenden (Middlesbrough FC)

Aanvallers
Pierre van Hooijdonk (Fenerbahçe SK)
Patrick Kluivert (FC Barcelona)
Roy Makaay (FC Bayern München)
Andy van der Meyde (FC Internazionale)
Ruud van Nistelrooij (Manchester United FC)
Marc Overmars (FC Barcelona)
Arjen Robben (PSV Eindhoven)
Wildfir3
Ik ken meer namen van Nederland dan van Belgie... 'k moet dringend es het voetbal beginnen volgen
TimeportE
het wordt weer 5-5 zoals uuuh 2 jaar geleden? :D
Meltoz
quote:
Originally posted by TimeportE
het wordt weer 5-5 zoals uuuh 2 jaar geleden? :D

Hele vette goal van Branko Strupar toen, gewoon mooi gekruld langs het ijskonijn...:D
Nyah
quote:
Originally posted by Pumaz
Sonck speelt niet mee hoor (teen)

ow, spijtig :(

ff gecheckt op t net: idd...

ook Wesley Sonck zich moeten afmelden bij de Belgische bondscoach voor de vriendschappelijke interland van aanstaande zaterdag tegen het Nederlands elftal. Sonck kampt nog steeds met een voetblessure en is niet op tijd hersteld. De jonge spits Kevin Vandenbergh vervangt hem in de Belgische selectie. Namens Ajax zit nu alleen Tom Soetaers nog in de selectie van de Belgen.
e-merge
Normaal kijk ik niet graag naar de wedstrijden van de Rode duivels, hoe slecht die de laatste tijd spelen :whip: ,maar tegen holland is nog altijd iets speciaal
Gladius
omg Kevin Vandebergh?!! :whip: die is ni slecht ofzow?
Hopelijk staat die zeker niet in de basis ze.
Kan der soms ni aan uit, aan dien Antheunis ze... Waarom niet Tanghe of Roussel selecteren? :(
Meltoz
quote:
Originally posted by Gladius
Kan der soms ni aan uit, aan dien Antheunis ze... Waarom niet Tanghe of Roussel selecteren? :(

Kan diene ket ok ni af, dikke nek da diene kerel heeft... :whip:

Buoyant
quote:
Originally posted by Gladius

Genk moet ook vertegenwoordigd zijn eh, zo'n toplub
Gladius
quote:
Originally posted by Buoyant
Genk moet ook vertegenwoordigd zijn eh, zo'n toplub

exactly :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement