|
Tiesto @ pukkelpop o_0 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by NightRavah
Mja eig, what's next, slipknot op AiB? :p
Btw khoop op Tiesto, Faithless en Muse op 1 dag, dan ben ik zéker daar! Maar is wel zeer onwaarschijnlijk ;) |
Ik hoop hetni... :p
Tiesto + Faithless of Groove Armada kan mij ook wel overtuigen... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Die Al Pacino is dat niks voor "Daily Addict"? :) |
Daar was ik mee gestopt, maar die is terug door TOR's doen...
Ik had het vroeger op een filmpje (kwijt met mijn pc-crash en niet terug te vinden :(, echt hilarisch...
Al Pacino staat daar zo tegen de railing van een of ander club aan het neerkijken op de dansvloer, dan begint zijn been mee te bewegen met de muziek, dan zijn romp en na een miuutje of zo zitten zijn handen in de lucht :D (ik kan dit eventueel ergens waar een railing is nadoen).
De muziek in de achtergrond was Altitude - Altitude (SHOKK remix)
Het was op de release-party van een van zijn recentere films, de titel ontsnapt mij... |
|
|
| Solar1 |
| Zo vreemd kijk er nu ook weer niet van op, ben 5-tal jaar geleden naar Mr. Paul Oakenfold op Pukkelpop geweest. Zn set stond helemaal op t laatst van de dag geprogrammeerd, gelijktijdig met optreden van Red Hot Chili Peppers geloof ik. Toen speciaal voor zijn set een dagticket gekocht, waren 2 dure uurtjes, maar onvergetelijk!! Heerlijke set!!! |
|
|
| Wildfir3 |
gelle zijt toch ook wel kampioenen in het "rap op ulle tenen getrapt zijn" zenne.
Met domme massa bedoel ik: breezers die enkel traffic kennen, en die daarvoor naar dat festival zullen gaan om tiesto te zien. Die zullen dan ook wel met andere GOEIE trance in contact komen.
Met domme massa bedoel ik: mensen die zich enkel en alleen fixeren op wat er op studio brussel te horen is (en geloof mij, zo zijn er genoeg... ik herinner mij hoe de "coole" mannen bij ons op school vroeger enkel en alleen naar studio brussel wouden luisteren). Met andere woorden: mensen die niet open staan voor eens wat ANDERE GOEIE muziek.
En leg me nu niet in de mond dat ik zeg dat stubru luisteraars allemaal hetzelfde zijn hé :rolleyes:
Hoe idioot toch hé :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
gelle zijt toch ook wel kampioenen in het "rap op ulle tenen getrapt zijn" zenne.
Met domme massa bedoel ik: breezers die enkel traffic kennen, en die daarvoor naar dat festival zullen gaan om tiesto te zien. Die zullen dan ook wel met andere GOEIE trance in contact komen.
Met domme massa bedoel ik: mensen die zich enkel en alleen fixeren op wat er op studio brussel te horen is (en geloof mij, zo zijn er genoeg... ik herinner mij hoe de "coole" mannen bij ons op school vroeger enkel en alleen naar studio brussel wouden luisteren). Met andere woorden: mensen die niet open staan voor eens wat ANDERE GOEIE muziek.
En leg me nu niet in de mond dat ik zeg dat stubru luisteraars allemaal hetzelfde zijn hé :rolleyes:
Hoe idioot toch hé :rolleyes: |
nu wordt op studio brussel wel meer electronische muziek gespeeld dan op de meeste doorsnee radio zenders. Tis niet helemaal meer zoals vroeger. |
|
|
| lievez |
hmm kwas zoiezo al na pukkel te gaan. swel ruime keus vo muziek en ge vind altijd wel iets dagge leuk vind. Langs ene kant wel goe da tiesto komt (alsem komt alé, sta nog ni bevestigd op site dusja...) omda dan nekke iet trance eb op e festival wa ge daar niveel tegekomt, thopen dattem dan ook TRANCE DRAAIT en gene bull trance :p en langs andere kant thopen da die tent da ni overlope is me "Ik ken tiesto van traffic" mensen :D. thopen da die rap gon lopen alsem trance draait :p
EN THOPEN DATTEM VOORAL TRAFFIC NIET!!!!!!!!!!!!!! DRAAIT |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by lievez
EN THOPEN DATTEM VOORAL TRAFFIC NIET!!!!!!!!!!!!!! DRAAIT |
Don't kid yourself :p |
|
|
| jp |
Tiesto draait ook op Pinkpop in Nederland
Het is allemaal wel heel erg mainstream geworden, nu zelfs trance op een (van oudsher) rockfestival gespeeld wordt.
EDM artiesten als Underworld en Faithless spelen tenminste nog live, een dj legt alleen plaatjes neer... |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Don't kid yourself :p |
Dag na pukkelpop @ Tiesto.com: Tiesto got hit by several objects while playing the track Traffic
:p |
|
|
| Tiger777 |
including:
hamburgers, shoes, fists, hammers, knives and some unidentified objects.:p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
gelle zijt toch ook wel kampioenen in het "rap op ulle tenen getrapt zijn" zenne.
Met domme massa bedoel ik: breezers die enkel traffic kennen, en die daarvoor naar dat festival zullen gaan om tiesto te zien. Die zullen dan ook wel met andere GOEIE trance in contact komen.
Met domme massa bedoel ik: mensen die zich enkel en alleen fixeren op wat er op studio brussel te horen is (en geloof mij, zo zijn er genoeg... ik herinner mij hoe de "coole" mannen bij ons op school vroeger enkel en alleen naar studio brussel wouden luisteren). Met andere woorden: mensen die niet open staan voor eens wat ANDERE GOEIE muziek.
En leg me nu niet in de mond dat ik zeg dat stubru luisteraars allemaal hetzelfde zijn hé :rolleyes:
Hoe idioot toch hé :rolleyes: |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: whatever ... |
|
|
| dj Zevan |
niet de eerste keer dat n trance dj op pukkelpop komt
paar jaar geleden is paul oakenfold ook daar geweest, zalige set neergelegd toen
herinner me nog dat hij cj bolland - the prophet had gedraaid |
|
|
|
|