|
Tiesto @ pukkelpop o_0 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DeSpErAtOs-X |
wie gaat er nu eigenlijk naar pukkelpop ier?
iemand?
... |
|
|
| Pumaz |
| Al die Tiesto threads hier *zucht* |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Stop met bashen!! :whip: :rolleyes: :p |
|
|
| Pumaz |
:haha: :haha:
Het is toch waar, Tiesto hier, Tiesto daar...
3 threads op 1 pagina als ik mij niet vergis *zucht* |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
:haha: :haha:
Het is toch waar, Tiesto hier, Tiesto daar...
3 threads op 1 pagina als ik mij niet vergis *zucht* |
stop dan met reply'en dan schuift deze pagina automatisch naar boven :p :p
anders doen we hier elke paar uur een reply om u te pesten :stongue: :stongue: |
|
|
| Pumaz |
| Ik zal dan toch maar zwijgen in de tiesto threads :p |
|
|
| lievez |
ikke ga na pukkelpop van tiennege :)
ma da heeft nix te make omda tiesto komt ofzo :p, ik ging zoiezo al |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
wie gaat er nu eigenlijk naar pukkelpop ier?
iemand?
... |
ga je alle dagen of enkel 1 dag? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by NightRavah
Idd, vind het altijd bewonderingswaardig hoe de man opeens achter zijn synth in zijn handen begint te klappen en de synth tonen gewoon verder gaan.
Zonder handen op een synthesizer spelen is niet velen op deze wereld gegeven. Respect! |
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLL |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
FFS !!!!!!! kheb ier gewoon pukkelpop thread gebruikt , niet tiesto thread
BAH
anyway
kga 3 dagen ... iemand goesting voor mini-meeting? :D pm me :D |
|
|
| Myst3ria |
Kga dit jaar weer overslaan denk ik ..
Twee jaar geleden nog geweest voor de volle 3 dagen, was echt wel plezant :) (Buiten het feit dat ik de tweede dag smorgens wakker werd met wa wateroverlast in mn tent :toothless Wat een pokkeweer toen :rolleyes: ) |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
FFS !!!!!!! kheb ier gewoon pukkelpop thread gebruikt , niet tiesto thread
BAH
anyway
kga 3 dagen ... iemand goesting voor mini-meeting? :D pm me :D |
TOOG 3, HEK 5 ;)
Kvinnet wel zalig da den Boilerroom van de woensdag al open is tot 4uur en dan nog is elken dag open blijft tot 4h :)
Lez hope datter dan nog is goeie muziek aanwezig is, FEESJEUH :D |
|
|
|
|