|
Tiesto @ pukkelpop o_0 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
ik moet toegeven ... a wise lady has spoken :) ... trance is niet de *enige* muziek e ;) |
idd, der is ook nog techno :p :p :p |
|
|
| Pumaz |
| Rock is ook muziek hoor :clown: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Rock is ook muziek hoor :clown: |
nee??:eyes: |
|
|
| Kaidreas |
ik heb de line-up in den humo gelezen (das ook zo'n studio brussel boekske vind ik) en het zag er anders toch best lekker uit, felix the housecat kwam toch ook niet? anyways. ik heb wel graag van die artiesten als ze iets of wat meer chill zijn. lamb, novastar of ander funky house.
anyways maakt er iemand een picie van tiesto? |
|
|
| Nyah |
Gister dagje pukkelpop :D
Iets na de middag begonnen met mainstage: Silverene, best wel te waarderen; ideaal om de dag te beginnen. Wa info over silverene, want ik kon die groep dus ni :p
“Ze hebben het goed bekeken, die jongens van Silverene. Als eerste single brachten ze een cover uit van een wereldnummer (Go your own way van Fleetwood Mac). Geheid massa's airplay, natuurlijk, en als bonus een plaatsje op het hoofdpodium van Pukkelpop. Silverene heeft nog heel wat te bewijzen in het live-circuit, maar verdient het voordeel van de twijfel. Naast Go Your Own Way gingen ook hun eigen nummers binnen als zoete koek. Toegankelijke pop-rock is dan ook het ideale voorgerecht voor een lange dag zwaar festivaldineren.”
Hierna richting boilerroom gegaan, van de laatste keer dat ik op pukkelpop was, herinnerde ik me dat t daar wel very nice was… En idd, twas echt genieten daar. Starski & Tonic waren aant draaien, echt heel goed imo: perfect gemixte mengelmoes van electro, house en techno, waarin zelfs The Hardest Button To Button van de White Stripes door de remixer werd gehaald. Echt chic hoe mensen al springend de tent binnen en buiten gingen. Stilstaan was daar echt wel uit den boze :p Ma daar had blijkbaar niemand een probleem mee ;)
Na ongeveer een uur in de boilerroom eens wat andere oorden opgezocht.
In dance hall stond Mylo toen opt programma, ook wel goed. Verder gelopen naar Mainstage waar bloodhound gang met hun liedje ‘The bad touch’ bezig was. Was trouwens ook t enigste liedje dat me bekend klonk :p
Hierna op de marquee ‘Zornik’ eens gaan opzoeken. Tent was natuurlijk al vol, dus op de teentjes gaan staan om een klein beetje te zien… (conclusie: ben veel te klein :p) Na te lang hebben stilgestaan tijdens Zornik, terug naar de Boilerroom, waar Dr Lektroluv zen ding aant doen was. Weer in erg goede aarde gevallen, wat een sfeer :cool: Als de muziek je ni high maakte, waren t wel de (wiet) dampen :o , dus na een tijdje had ik toch ff wa frisse lucht nodig. Op mainstage waren toen The Streets net begonnen… Vond ik ni zo goe…
Na genoeg beweging, eens wat gegeten en ff terug naar de auto gewandeld. Begon t toch ni te regenen zeker :(, ff gewacht tot de bui over was en daarna rustig terug gewandeld. Overal eens gaan piepen, o.a. de Wablief stage, was wel swingend :tongue2
Hierna maar verder gewandeld naar de Dance Hall waar tiësto binnen een uur zou performen. Aangezien er op dat uur niemand geprogrammeerd stond in de dancehall, dachten we daar ni zo veel volk te vinden. Wrong, der zaten al mensen voor t podium te wachten… :eek:
Tent was al half vol. Stillekes aan steeds meer en meer volk, security begon al zijpanelen van de tent weg te nemen, want t werd serieus warm daarbinnen… Toen uiteindelijk tiësto dan begon, wast t echt drummen, what the hell? :nervous: Dit had ik dus ni verwacht van de pukkelpopgangers… Gans aant jumpen, en opeens.. ja ‘krak’, niemand die precies die eerste waarschuwing hoorde, ma nog geen minuut later, zaten we door de houten vloer heen … :clown: best wel een grappig zicht :tongue2
Na walking on clouds, ma een weg naar buiten gezocht, want had echt wel genoeg van al die ellebogen in men rug, buik en gezicht… Dachten buiten wa plaats te vinden.. wrong thinking… leek wel alsof heel pukkelpop aan de dance hall stond, zelfs tot voorbij de boilerroom… gans gek :p Na een stabiel plekje te hebben gevonden, gewoon op t grote scherm buiten de rest van tiësto zen ding gevolgd: jawel, 2 keer traffic gedraaid.. en the crowd went wild…
Goed, na een uur tiësto werden we vriendelijk verzocht allemaal terug naar mainstage te gaan, te beginnen met de mensen die buiten aan de dancehall stonden, want ‘we waren echt met veel mensen daar’ :haha:
Richting mainstage, ff koffieke gedronken … Aan de knul die t nodig vond om zen vol bekertje met bier tegen men rug te gooien: what the f***, ma goed dat ge zo high als een kanarie waart. In een met bier doordrenkte trui en broek verdergelopen naar mainstage waar we nog ff the Chemical Brothers aant werk hebben gezien. Rond half 1 zijn we dan huiswaarts gegaan.
Conclusie van de dag… Leuk om nog eens de festivalsfeer mee te maken; wel niet iets wat ik ieder jaar wil doen. ;) |
|
|
| Meltoz |
Echt leuk en mooi reviewtje Anja :) Ok nog pics ;)?
Kan me de sfeer daar goe voorstellen :eek: denken allemaal ff terug aan die versuz night :nervous: :( |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Kan me de sfeer daar goe voorstellen :eek: denken allemaal ff terug aan die versuz night :nervous: :( |
dat en erger :nervous: :p geen pics genomen, heb geen digitale camera - oops... ma heb hier nog wel een leuk reviewke gevonden..
"Zak es lekker door!
Een kniesoor die anno 2004 nog volhoudt dat Tiësto niet thuishoort op een zogenaamd alternatief festival. Of in de woorden van Melissa Auf Der Maur eerder op de dag: 'We zijn hier allemaal samen voor één grote gemeenschappelijke liefde: Muziek!' Is het trouwens niet leuk om totaal loos te gaan tijdens Roses van dEUS en nauwelijks een kwartier later te staan shaken op Tiësto's remix van Rain Down On Me. Free your mind and the rest will follow, nietwaar?
In feite wás de beste dj ter wereld wel verkeerd gecast. De Dance Hall biedt plaats aan twintigduizend voeten, maar er stonden er minstens nog eens zoveel buiten de immense tent. Tot aan, zelfs tot in, de belendende Boiler Room - waar de Stereo MCs trouwens ook geen misse dj set speelden - probeerden fans iets mee te pikken van wat op het dance-podium gebeurde. Tiësto had zonder enige twijfel de wei voor het hoofdpodium onder de klomp kunnen lopen.
Kortom, het uit z'n voegen gebarsten danspaleis en zeer wijde omgeving was the place to be voor een dosis eurotrance van het betere soort. Tiësto live wil in feite zeggen dat de man minder plaatjes en meer knopjes meebrengt ... en een Hollandse del die af en toe een track meezingt en vraagt of we het nog well 'effe gesjellig' vinden. Ook zonder dit kapsalon-geklets joeg Tijs Verwest trouwens de uitzinnige massa de wanden van de tent op om ze daarna genadeloos met een volgend salvo beats er terug af te halen. Als het niet naar boven kan, moet het naar beneden: samen met de waanzinnige broeders en zusters rondom mij zakte ik door de plankenvloer van de tent. Olie op het vuur natuurlijk! Bovendien kent Tiësto z'n Pukkelpopklassiekers. Vooraleer af te sluiten met monsterhit Traffic trakteerde hij ons op de remix van Street Spirit - jawel, van Radiohead.
Intussen had de organisatie de ernst van de situatie ingezien en werd Lux Janssen - aka De Coolheid Zelve - opgetrommeld om als een volleerde airhostess instructies te geven om tent en terrein te verlaten. Nooit gezien, maar hopelijk binnenkort terug!"
lol :haha: |
|
|
| Meltoz |
| Roflol :haha: :haha: :haha: :haha: Tsjonge, krijg e zowaar traantjes van in m'n oge ;) :D Maakt inderdaad goed dat je geen DC bij je had, toch wel is werk van make he, verjaardagscadeau of ... ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Maakt inderdaad goed dat je geen DC bij je had, toch wel is werk van make he, verjaardagscadeau of ... ;) |
lobbying in progress ;) |
|
|
| Phortastic |
Mensen die zeggen dat Tiesto niet thuishoort op Pukkelpop nu toch wel even dimmen vind ik.
Gewoon die vloer kapot :D
Tiesto ownage :) |
|
|
| Zehra |
| nice review, anja. ivm dc eh: int vervolg vraag je maar gewoon mijne als je er tot dan gene hebt gekregen... :) donderdag totaal nie aan gedacht, anders had ik u die wel meegegeven :) |
|
|
| BelgianGuru |
| 2*traffic = joke, yes ? |
|
|
|
|