return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Tiesto @ pukkelpop o_0 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
nice review, anja. ivm dc eh: int vervolg vraag je maar gewoon mijne als je er tot dan gene hebt gekregen... :)

maybe op AiB? :D :o
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
maybe op AiB? :D :o

khad u die wel meegegeven moest ik die nie zelf nodig gehad hebben die dag... bruiloft van özlem, remember? :)
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
khad u die wel meegegeven moest ik die nie zelf nodig gehad hebben die dag... bruiloft van özlem, remember? :)

ah ja... my mistake :)
lievez
just terug :)

Alter Ego was speciaal, maar na hun 15 minuut lange intro begonne ze eindelijk aan het hardere beukwerk. Viel best nog te pruime

Jan van biesen was lekkah house beats :)

Tiesto, ni echt gepast vo op pukkelpop imho ma swat, de opbrengsten zullen hoog gestegen zijn. Veel te veel volk en te kleine zaal. Veel stoem volk dat denk dazze super zijn omda ze na tiesto zien of zenne naam kennen. Heb wel ma een half uur gezien van zijn set ma kstond mij ni direct aan en aangezien dak buiten stond vondek de sfeer ni echt leuk.

Chemical Brother :eyespop: :eyespop: man man vette show. Vette lasershow en die manne zijn super live ! geen woorden voor :)

Groove Armada was ook eel leuk en brachten dikke sfeer in de tent

Felix the housecat liet de keet ontploffen samen met miss kitten die daarvoor lekker draaide, in de micro aant het zingen was

2 many dj's lekkere sfeer ma toch ma raar dazze zelfde liedje gemixt hebben met de zelfde acapella die felix the housecat draaide in zijn set

Faithless, bah ni veel soeps live eerlijk gezegd. Da zwarteken me zijn zaage stem, sprecies constant aan de pille me zen kreuk stem :p

bloodhound gang weet echt wel oe ze het volk kunnen warm houden. Tussen den liedjes in bekke "comedy" zeveren en leuk inspelen op het publiek. Nice :)

Roni Size, best wel leuk DnB maar met momenten. Eens je 1 liedjes gehoord hebt ken je de rest ongeveer ook wel :p

Adam Freeland leuke breakbeat en rock e.d. in elkaar gemixt

Dr Lektroluv, the man in the green mask :d Leuke aparte elektro maar niet lang bezig gehoord

Junior jack juist laatste liedjes gehoord "E Samba" het volk was wel sfeerlijk dus kdenk dat het behoorlijk goed moet geweest zijn

Roger Sanchez juist heeeeeel ff gehoord bij het doorwandelen van den boiler :(

Offspring, niet slecht

Soulwax, best leuk maar niet zo geod als ik gedacht had

Seelenluft, best wel chilly house beats om een te bekomen van de dag ervoor :p

Marco Bailey live was nog redelijk leuk. Ze waren met 4 of 5 live aan het drummen enzo. Redelijk tof ma op het einde net iets te saaie techno voor mij :p

bekke kort samengevat, ma kzen te moe om deftig te type en goede woordkeuze op te halen :p
lievez
Ohja Andy Fletcher van Depeche Mode, OMG die kerel mixte ni. Schuif open, schuif toe... like wtf deed die in de dance hall sjeez. Die ston daar precies tegen zijn zin op het podium daaamn barslecht en oersaai

Ma mss krijgen ze zo volgend jaar Depeche Mode voor een prijsje op PP ?
JediD4M
Nyah!! Beestige review!

Moet wel grappig zicht geweest als die vloer inzakte!

Hij was dus niet 'Tiësto Approved' .. zoals hij zelf zou zeggen :p
Gladius
quote:
Originally posted by lievez
Da zwarteken me zijn zaage stem,...

nice1
djcresto
naar tschijnt vlogen de laatste ochtend brandende tenten in het rond, net als volle plastieken en glazen cola flessen.

Wat drank al nie met ne mens doet :eek:
DeSpErAtOs-X
nah, eerder appelsienen, halve flessen cola, water, of gevuld met pis :nervous: en van die toestanden ... geen brandende tent gezien ...
SilentEagle
"Gezelleeeeeug :rolleyes: " zei de herexamenstuderende student. :p

djcresto
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
nah, eerder appelsienen, halve flessen cola, water, of gevuld met pis :nervous: en van die toestanden ... geen brandende tent gezien ...

kameraad van me die geweest is wel :rolleyes:
Kaidreas
^omg pukkelpop is burning.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement