|
Tiesto @ pukkelpop o_0 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Nyah
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: whatever ... |
haha, ach mens, open uw ogen.
In de "naar wat ben je aant luisteren" topic staan er zoveel verschillende dingen waar ik naar luister. Waaronder BVB Gorki, en da is "per definitie" stubru muziek.
Denkt ge dan echt da ik daar dan zomaar ga zitten commentaar op geven en ga zitten beweren dat dat muziek is voor brainless people?
Maar inderdaad, whatever ;) |
|
|
| Gladius |
| Als ge nu direct van in het begin duidelijk maakt wie ge juist bedoeld met 'domme massa' kan er veel vermeden worden. |
|
|
| Wildfir3 |
| Laten we er nu vooral verder over zagen nu ik wél duidelijk heb gemaakt wat ik daar oorspronkelijk mee bedoelde en nadat ik ook nog maar eens heb moeten "aantonen" dat het niet zomaar teruggekrabbeld was ofzo :o |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Maar ivm flame-wars bij de NLTA-ers, die onstaan (of ontstonden daar vroeger wel heel snel) meestal nog maar na het posten van een topic waar in de titel hardstyle of hardcore stond.
Ik vind dat BETA's daar iets gematigder in zijn. Hier is het meer "van leven en laten leven en als je een goeie track laat die horen of ik slaag u strot dicht" mentaliteit (lichte overdrijven kan aanwezig zijn om voor extra dramatizering te zorgen van de feiten) en dat is zoveel aangenamer. |
We willen onzen dark geen ongelijk doen krijgen he... beheers jullie! |
|
|
| Wildfir3 |
| Ik beheers me, ik nuanceer gewoon, maar dat mag niet. Nuanceren is foei! :p |
|
|
| Buoyant |
idd,
mmmh kwou hier ook nog wat over zeggen maar ik denk dak het ff ga laten zo |
|
|
| Wildfir3 |
| give it to me baby, nu het nog in de mode is :) |
|
|
| SilentEagle |
Poor show people, denk effe twee seconden na voor ge als een bende wolven naar Steven zn flubberhalsje vliegt... Driekwart van zijn posts waar iemand op uitvliegt zijn gewoon fout gelezen.
Maja, whatever :p |
|
|
| Tiger777 |
| Het zal aan Steven's imago liggen... diep in zijn hart is Steven een héél zachte jongen, een zacht gekookt eitje :haha: |
|
|
| Hydra |
ge moet nekeer op zijn naam klikken op die URL (eerste post):
DJ Tiesto
Nederland
Nederlands bekendste DJ. De koning van de commerciele trance.
:rolleyes: |
|
|
| Bertn |
| veel rockvolk kan techno ten zeerste appreciëren, maar geen trance, ik geloof dat tiesto in holland al op verschillende festivals heeft gespeeld hoor, zelfs 1 keer in belgie, pukkelpop 2001. of vergis ik mij hier? |
|
|
| Dark Apostle |
| Tiësto op Pukkelpop, al even erg als Slipknot op Graspop :haha: |
|
|
|
|