|
Tiesto @ pukkelpop o_0 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Bertn
veel rockvolk kan techno ten zeerste appreciëren, maar geen trance, ik geloof dat tiesto in holland al op verschillende festivals heeft gespeeld hoor, zelfs 1 keer in belgie, pukkelpop 2001. of vergis ik mij hier? |
Jaa in 2000 op parkpop \o/
Toen kon je nog direct voor het podium in het gras liggen tijdens zijn setje :D Als je dat nu doet overleef je het niet :/ |
|
|
| Bertn |
tiesto staat dus wel degelijk op de affiche, het is zelfs een "liveset".
wa moeten we ons daarbij voorstellen? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Bertn
tiesto staat dus wel degelijk op de affiche, het is zelfs een "liveset".
wa moeten we ons daarbij voorstellen? |
euhm da hij plaatjes gaat draaien? :conf: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
euhm da hij plaatjes gaat draaien? :conf: |
LOL :D |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Zehra
euhm da hij plaatjes gaat draaien? :conf: |
nopez, hij komt een liveset geven zoals push dat geeft gedaan op AIB... met enkele live artiesten, zangeressen die live zingen en hij die aan een heleboel knopjes staat te prutsen... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Bertn
nopez, hij komt een liveset geven zoals push dat geeft gedaan op AIB... met enkele live artiesten, zangeressen die live zingen en hij die aan een heleboel knopjes staat te prutsen... |
Tiesto LIVE dus? :) onder een liveset versta ik gewoon plaatjes draaien... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Zehra
Tiesto LIVE dus? :) onder een liveset versta ik gewoon plaatjes draaien... |
Tiesto LIVE was net als op Pinkpop hier zondag. Al zijn eigen nummers komen voorbij (deels verbouwd) vanaf cd of vinyl. Tis niet zo dat hij op een synthesizer en andere apparatuur staat te rammen die niet is aangesloten ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Freezel
Tis niet zo dat hij op een synthesizer en andere apparatuur staat te rammen die niet is aangesloten ;) |
*Denkt spontaan aan Regi "mr Milk Inc" Penxten :D * |
|
|
| NightRavah |
Idd, vind het altijd bewonderingswaardig hoe de man opeens achter zijn synth in zijn handen begint te klappen en de synth tonen gewoon verder gaan.
Zonder handen op een synthesizer spelen is niet velen op deze wereld gegeven. Respect! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vooral hoe hij volledige melodieën en arpeggios kon spelen met slechts 2 verschillende toetsen, gewoon geniaal!! :haha: |
|
|
| TOR |
| idd, en ondanks zijn drukke bezigheden blijft hij altijd lachen! |
|
|
| Jasperovitsj |
| En een mooie glimlach dat hij heeft, konijnentanden zijn zo charmerend, rrrrrrrrrrrr.... |
|
|
|
|